LilleEkorn Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 7. februar 2008 Godt å høre at dere er enige med meg :juhu: Tror det kan bli superbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 7. februar 2008 #22 Del Skrevet 7. februar 2008 Tenker på å bruke Paradisreiser, vi snakket med de på reiselivsmessa og de virket veldig proffe. Er det noen som kjenner til de? Har bestilt bryllupsreisen vår fra Paradisreiser vi også og foreløpig har vi fått veldig god service i alle fall. Vi skal til Mauritius da,men regner med at de er like hyggelige uansett hvor man skal reise. Synes det høre helt fantastisk ut med 14 dager jeg, så slenger meg på og sier "Go for it" :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 7. februar 2008 #23 Del Skrevet 7. februar 2008 takk for kjole-titten! kjempefin var den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2008 #24 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Så fint å minnes bestefaren din på en sånn måte!!! Maldivene hørtes bare helt vanvittig deilig ut!! Jeg vil også!! hehe.. Kan jeg få spørre om hvor mye dere må betale? Fikk så utroooolig lyst til å reise dit!! Om ikke på bryllupsreise, så iallefall en eller annen gang! Helst i nærmeste framtid! Hehe.. Så ganske så fredelig ut der også, og ikke så turistifisert. Kan jeg få se kjolen din forresten? Endret 7. februar 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 7. februar 2008 Maldivene frister veldig ja.. Tilbudene vi fikk lå på alt fra 18 000 pr pers til 28 000 pr pers. Mange av øyene er det bare et hotell på og that`s it! Så det er rolig og romantisk.. :love: Så koselig at dere liker kjolen min..falt for den med en gang jeg.. Lover dere mer bilder når jeg får den. Tar ca 4 mnd.. altfor lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 7. februar 2008 #26 Del Skrevet 7. februar 2008 Oj, den va kjempefine!!!!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2008 #27 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Var det inkludert overnatting også? Så utrolig deilig det hørtes ut! Hadde vært så utrolig digg å reise rett fra festen, i brudeutstyr og alt! Da hadde man nok fått service på flyet kan jeg tenke meg! Og så kommet på stranda og tatt bilder der og....ååååhh... *drømme* :rødme: Kjolen din var utrolig nydelig forresten!!! Takk for titten!! Ja det var pr pers ja... da sprenger nok d budsjettet vårt dessverre... Endret 8. februar 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 8. februar 2008 #28 Del Skrevet 8. februar 2008 kjolebilder er sendt din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 8. februar 2008 Mia83: Jepp, det er dyrt, men det er med overnatting og halvpensjon (frokost og middag) Synes liksom det er en once in a lifetime opplevelse. Vi må reise et par uker etter bryllupet pga kjæres jobb.. Men men, da har vi noe å glede oss til etter bryllupet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2008 #30 Del Skrevet 8. februar 2008 Mia83: Jepp, det er dyrt, men det er med overnatting og halvpensjon (frokost og middag) Synes liksom det er en once in a lifetime opplevelse. Vi må reise et par uker etter bryllupet pga kjæres jobb.. Men men, da har vi noe å glede oss til etter bryllupet også. Ja er enig i det! Er noe man opplever bare en gang i livet! En bryllupsreise vil jo alltid være spesiell!! Du anbefaler altså Papaver på Torghjørnet? Jeg skal bestille blomster til buketten min, og så skal søskenbarnet mitt lage den.. Og corsager... Kanskje jeg bør bestille der da? Har du andre anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 8. februar 2008 #31 Del Skrevet 8. februar 2008 Velkommen som dagbokskriver!! Bryllupsreise til Maldivene høres veldig deilig ut! *drømme seg bort* Jeg vil gjerne se bilde av kjolen din jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk Veslejenta:) tror det må bli Maldivene ja.. Huff, mye rart som foregår i hodet når man sover. Tror fint det kan kalles mareritt! Vel, jeg og kjære var pyntet og vielsen gikk smertefritt. Men så; forloverene våre var bakfulle etter å ha vært på fylla dagen før, toastmasteren ringte og sa at han hadde fått litt hodepine så han kunne ikke komme.. Lillesøster hadde glemt å pynte bordene, dermed var ikke bordkortene på plass..og ingen bordplan. Så da tok onkelen min over som toastmaster( og han passer absolutt ikke som det!!) og sa at alle fikk sette seg, så skulle det bli mat.. han hoppet rett på hovedretten..som ikke var det vi hadde bestilt..men LUTEFISK..er det mulig!! Var faktisk lettet da klokka ringte og jeg skulle på jobb idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2008 #33 Del Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk Veslejenta:) tror det må bli Maldivene ja.. Huff, mye rart som foregår i hodet når man sover. Tror fint det kan kalles mareritt! Vel, jeg og kjære var pyntet og vielsen gikk smertefritt. Men så; forloverene våre var bakfulle etter å ha vært på fylla dagen før, toastmasteren ringte og sa at han hadde fått litt hodepine så han kunne ikke komme.. Lillesøster hadde glemt å pynte bordene, dermed var ikke bordkortene på plass..og ingen bordplan. Så da tok onkelen min over som toastmaster( og han passer absolutt ikke som det!!) og sa at alle fikk sette seg, så skulle det bli mat.. han hoppet rett på hovedretten..som ikke var det vi hadde bestilt..men LUTEFISK..er det mulig!! Var faktisk lettet da klokka ringte og jeg skulle på jobb idag.. Hehe.. Slike drømmer må du nok bare regne med framover.. Har selv drømt en del om bryllupet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 8. februar 2008 Må nok det ja Snakket med forloveren min nå, og hun har hatt verre drømmer om den dagen ja..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 8. februar 2008 #35 Del Skrevet 8. februar 2008 du e igang du og ja off, drømming kan vær så gale, nåken av dessa bryllups-marerittene e jo hysterisk morsomme når du får de litt på avstand Lyst å se kjolen min og elle? Har så lyst å visa an fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 9. februar 2008 #36 Del Skrevet 9. februar 2008 kan jeg få seg kjolen din? Maldivene ja.. *Drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 10. februar 2008 Idag har jeg og kjære satt opp forslag på bordplassering, så hvis alle de vi håper kommer, så er den klar. Litt tidlig ute..men men. Har tross alt ikke sendt innbydelser ennå..hehe. Men bordkartet ble kjempefint! Lagde det bare i exel, med fin font og litt om hver gjest og med monogrammet vårt i bakgrunnen, som vannmerke. Ble jammen fornøyde begge to:) Denne uken står det på planen å bestille hotellrommet til bryllupsnatten, og rom til meg og forloveren min til natten før den store dagen Ellers er fotografen i boks, sjekk www.enoksen.no. Synes han virker kjempeflink og veldig erfaren Viste oss masse flotte serier fra andre bryllup, og hvilke muligheter som fantes. Ikke den billigste, men jeg tror vi blir veldig fornøyde! Også har vi vært hos blomsterdekoratør, og booket tid hos de så de kan lage buketten min, og brystbuketter til gutta Veldig fornøyde med alt vi har fått ordnet ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 11. februar 2008 Puh...nå har jeg vært å trent. 1 time total intervall.. Må jo gjøre en skikkelig innsats fremover, har noen kilo som SKAL bort og en kropp som trenger å strammes opp litt. Motivasjonen er i alle fall på plass Kjenner jeg muligens blir støl i morra gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 12. februar 2008 #39 Del Skrevet 12. februar 2008 Ellers er fotografen i boks, sjekk www.enoksen.no. Synes han virker kjempeflink og veldig erfaren Viste oss masse flotte serier fra andre bryllup, og hvilke muligheter som fantes. Ikke den billigste, men jeg tror vi blir veldig fornøyde Han skal vi ha også, skal ha møte med han på lørdag for å avtale hvor/hvordan osv... falt veldig for de album/fotobøkene jeg da,synes de var så utrolig flotte :-D Er ikke sikker på hvor store deler av dagen vi skal ha han med da,har dere tenkt på det? Denne uken står det på planen å bestille hotellrommet til bryllupsnatten, og rom til meg og forloveren min til natten før den store dagen Det skal vi gjøre denne uken også,har vurdert å overnatte på et av hotellene på Gardermoen siden vi reiser til Mauritius på søndagen,men har landet på hotell i Moss. Klarer vel å stå opp på søndagen uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 13. februar 2008 #40 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) :banantroll: :juhu: for 7 mnd te :banantroll: :juhu: :danser: Endret 13. februar 2008 av hello kittyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg