Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #701 Del Skrevet 12. mars 2008 Farmen skal ha påskeferie snart. Æsj.... har sett det er skrevet her tidligere. irriterende at de skal ha påskeferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #702 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror ikkje Geir O tørr å velge Ida som første kjempe, for da kommer ho til å velge dama hans som andre kjempe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. mars 2008 #703 Del Skrevet 12. mars 2008 Kanskje han velger Catharina..? I og med at ho på reklamen sa ho nektet å gjøre noe. Men det blir vel litt for "lett" for tv2. De klipper det ikke akkurat så vi skal forstå hva som skjer. Men om han hadde gjort det hadde sikkert ikke Catharina velgt dama hans, men heller Ida kanskje. Tror uansett ikke han gjør det, med tanke på hva jeg har lest i en link her om Ida. Hmm.. nei, jeg aner ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2008 #704 Del Skrevet 12. mars 2008 Blir Torkel første kjempe, blir Eren andre kjempe, så lenge Torkel ikke kan velge Geir Ove. Velger Eren bryting, er Torkel ute av Farmen. Blir Ida første kjempe, er det flere muligheter for andre kjempen. Men jeg tror det blir Ann Kristin som da blir andre kjempen. Kanskje Vigdis blir første kjempe, eller Unni. Vi får nok vente til i kveld. Ikke lett å si hvem det blir på forhånd. Kanskje Hugo har sagt til Geir Ove hvem som han skal velge som første kjempe, før han reiste fra Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #705 Del Skrevet 12. mars 2008 jeg håper det blir ida... er litt dumt hvis alle gutta forsvinner og det bare er jenter igjen... med tanke på at det blir mye tungt arbeid, som passer best til sterke gutter Tror ikke akkurat Torkel er sterkere enn Ida eller Catharina da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 12. mars 2008 #706 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Begynner nå Håper Geir Ove velger Torkel Torve, om ikke han velger Torkel Torve så håper jeg på Ida! Kanskje Hugo og Geir Ove har avtalt at Geir Ove skal velge Torkel Torve...helt greit det... Tror ikke akkurat Torkel er sterkere enn Ida eller Catharina da men.. eller Vigdis, tror Vigdis er sterkere enn Torkel Torve faktisk.... Endret 12. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #707 Del Skrevet 12. mars 2008 Heia Geir Ove så ut Torkel, det ville være et smart trekk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. mars 2008 #708 Del Skrevet 12. mars 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 12. mars 2008 #709 Del Skrevet 12. mars 2008 eren ble første kjempe.... tviler på at torkel velger en gren med styrke til tvekampen da altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 12. mars 2008 #710 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, ja, Torkel må velge gren og for at han skal ha en mulighet velger han sikkert kunnskap... Ja gjest over her: Heia Geir Ove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #711 Del Skrevet 12. mars 2008 Vigdis flørter med Torkel, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 12. mars 2008 #712 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen andre som syns at holdningen til Torkel er litt dårlig..? Nesten verre enn den Mette Marit hadde.. Heia Geir-O! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #713 Del Skrevet 12. mars 2008 Nei det har vi ikke sett :gjeiper: Joda kan vel trygt si at Torkel er litt tilbakestående, han holder seg stadig med mora, gudene vet hva som vil skje hvis Torkel taper i tvekampen mot Eren, kanskje Unni ikke klarer å takle det og det hele ender med at hu drar hjem med tårevåte øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #714 Del Skrevet 12. mars 2008 Jævlig kult med Vigdis som fikk kustus på kua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 12. mars 2008 #715 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg holdt på å le meg ihjel da Vigdis sa at Torkel var svigermors drøm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 12. mars 2008 #716 Del Skrevet 12. mars 2008 noen som skjønte hva det smellet var?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. mars 2008 #717 Del Skrevet 12. mars 2008 Vigdis flørter med Torkel, Unni også Likte den ku-jaginga til Vigdis ja! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #718 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror nok torkel tar kunnskap. Fant ut at Unni bor 4,5 km fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #719 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror nok torkel tar kunnskap. --- Kanskje han overrasker og velger en fysisk gren. "Alle" forventet jo at Lene, som var minst og trolig svakest av jentene, skulle velge kunnskap da hun kom i kamp med Ingunn og senere Catharina. Men begge gangene valgte Lene en fysisk gren. Så en skal aldri si for sikkert med hensyn hva Torkel kan komme til å velge. Og skulle Torkel velge en fysisk gren, så tipper jeg han går for øksekast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. mars 2008 #720 Del Skrevet 12. mars 2008 Torkel er jo ingen pingle - sånn rent fysisk da. Har dere ikke sett de breide skuldrene på den karen?? Han er kanskje en smule pinglete sånn i forhold til mor si (+ at han har pipestemme) - men tror karen kan overraske i styrke. Kan ikke tenke meg at han velger bryting f.eks. Etter å ha sett hvordan Eren tok Hugo, skal man vel være rimelig dum (eller ha alzheimer) for å velge det eller saging (tipper Eren er rimelig seig). Men Eren er jo ikke særlig kunnskapsfull da... i alle fall ikke i forhold til gårdsdrift. Torkel har gode kvaliteter også - så hvem vet; kanskje han er en reser i øksekast f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå