sommerglede Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 26. februar 2008 så utrolig dumt at amin gikk ut.. jeg måtte tørke tårer når han valgte å gå ut.. i tilegg måtte jeg trøste min 8 år gamle sønn som gråt fordi amin gikk ut.. amin var hans store favoritt fra dag 1.... så nå heier jeg på silje og hugo( han har forandra seg mye siden uke 1... ) og min sønn heier på geir-ove og hugo... å jeg hater når det kommer nye deltakere inn i gamet...det er så dumt at de bare kan komme seg inn sånn ute videre mens de andre har slitt og sultet..... og jeg håper definitvit IKKE at ingunn kommer inn igjen.. herregud for et dass hun var de siste 2 ukene.. æsj fikk henne helt opp i vrangstrupen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. februar 2008 #342 Del Skrevet 26. februar 2008 synes det var litt barnslig av de at amin måtte reise... hørtes jo ut som hugo hadde fått mest dritt av han,og hugo ville jo ikke han skulle reise! mange håpløse jenter der...... Heia silje og hugo!! hugo har jo forandra seg masse,blitt så bra mann,fortjener å vinne han nå! de nye,spent på hvordan de blir tatt i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #343 Del Skrevet 26. februar 2008 Han har fått masse støtteerkleringer her http://www.tv2.no/magasiner/farmen2008/article1630161.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #344 Del Skrevet 26. februar 2008 Men Amin la jo opp til at han skulle dra selv, med å si at "om noen her vil at jeg skal dra, drar jeg"... teit ting å si når man er med i konkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #345 Del Skrevet 26. februar 2008 Men Amin la jo opp til at han skulle dra selv, med å si at "om noen her vil at jeg skal dra, drar jeg"... teit ting å si når man er med i konkurranse. men det angrer han vel på at han sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 26. februar 2008 #346 Del Skrevet 26. februar 2008 Han sa jo i ettertid at det var dumt av han å si det. Men han hadde vel aldri trodd at de virkelig ville at han skulle dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 26. februar 2008 #347 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Så ikke episoden før nå! FY F*** FOR NOEN KVALME DRITTKJERRINGER!! Bruke en fylleapisode som grunn for å skvise ut stakkars Amin fra farmen... "Ja - du drakk deg full og slengte litt med leppa i går, så du bør DEFINITIVT dra fra farmen!! Det er jo heeeeeeelt skandaløst å tillate seg å nyte alkohol her, og det holder neimen ikke å komme med beklagelser og innrømmelser, dette er ALTFOR ALVORLIG til det!! Vi kommer til å være negative og sure mot deg HELE resten av oppholdet ditt altså!!!!!!" Det er utrolig bra at disse heksene får se seg selv på TV, så kan de få øynene opp for hvor fantastisk idiotiske de er. Tenk så pinlig!! Eller er de så dumme at de faktisk ikke ser hvor dumme de er mon tro? :hmmm: Lene er jo bare best: Da grisen var død og hadde krampetrekninger: "Skal dere ikke drepe grisen?" - Eh, nei Lene Marie, vi skal skolde og kutte den opp levende...dah! "Har dere skutt den?? Å, jeg trodde dere skulle kutte og hakke i den" "Skal dere ikke kjøre grisen gjennom sagen? Tenk så mye lettere!" Har likt Silje best hittil, men ble skuffet over at hun ikke sa noe under drittkjerringenes mobbekampanje, men bare himlet med øynene og gikk... Yeahyeah... - her er min nye liste, best til verst: 1. Hugo 2. Silje 3. Geir Ove 4. Vigdis 5. 6. 7. 8. 9. Ann Kristin/Lene/Unni/Torkel/Catharina Når jeg tenker meg om kunne jeg plassert hele bunchen fra Ann Kristin og ned på sisteplass! *fikse* Endret 26. februar 2008 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #348 Del Skrevet 27. februar 2008 Det har da blitt drukket alkohol i alle de tidligere farmensesongene. Hva var feilen nå? Var de misunnelige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_natalie_* Skrevet 27. februar 2008 #349 Del Skrevet 27. februar 2008 ååå.. jeg misunner sånn forholde til Unni & Torkel, de må da rett og slett være verdens mest lykkeligste mor & sønn... Utrolig søtt å se på når hun skryter han opp i skyene å duller å daller men han og han bare smiler sjenert og sier ikke et ord...*sukk* blæææ, yeah riiiight !!! Går det ann ?? Hva er det som feiler de to der, ser jo ut som to vesner som lever på en egen planet langt oppi bomullskyene..... Herregud, er det mulig???!!! Sønnen er tross alt 20 år gammel, på tide å gi "slipp" på mamma kanskje?? Og omvendt... Morra hans er verst da...... huffhuff..... jeg blit kvaaalm... måtte bare få dette ut.... skal se det er gogutten til mamma som stikker av me seieren etter å gå rundt i hengt i mammas skjørt daaagen laaaaaaaaaaaang.... HEIA HUGO OG SILJE !!!!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2008 #350 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg likte ikke Hugo. Faktisk så var han den jeg likte minst. Nå har han vist seg fra en helt annen side. Om det er falsk eller ekte vet jeg ikke, men han har iallefall seilet opp som en av mine favoritter Liker Silje og Geir Ove også, men likte ikke at de ikke støttet Amin mot gjengen med sure kjerringer. Vigdis satt igjen hos Amin. Full respekt for det, men jeg klarer ikke den kjerringa alikevel. Håper Ingunn kommer tilbake jeg, men jeg tror det ikke. Husker ikke helt, men tror ikke noen har kommet tilbake før når noen har trekt seg. Amin burde får muligheten til å komme tilbake og få en unnskylding av drittkjerringene, men vet jo at det ikke skjer. Blir spennende med nye folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 27. februar 2008 #351 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg for min del håper at en av utfordrerne er av slik karakter at jeg kan få en ny favoritt der inne. Hehe. Nå er det mer sånn at jeg håper den eller den IKKE vinner. Det er bare Hugo og Silje som (foreløpig) ikke er på må-ikke-vinne-lista mi, men det betyr ikke at jeg sitter og heier så voldsomt på dem likevel... Og jeg skal sitte å krysse fingrene for at Catharina blir førstekjempe denne omgangen, og at hun ryker ut så det suser, for jeg blir i et utidig dårlig humør av gneldringa hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. februar 2008 #352 Del Skrevet 27. februar 2008 Tipper det er noen som har fått litt pes for oppførselen sin mot Amin jeg. Er jo nok av folk som tillater seg å slenge med leppa til "kjendiser", og vanligvis har jeg absolutt ikke sansen for det. Men nå håper jeg litt på at det skjer Synes det var så utrolig tragisk å se på måten de rottet seg sammen på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. februar 2008 #353 Del Skrevet 27. februar 2008 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! Catharina er 1. kjempeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 27. februar 2008 #354 Del Skrevet 27. februar 2008 Hun er så FÆL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #355 Del Skrevet 27. februar 2008 Heia Hugo!!! Håper det sure tryne Chatarina forsvinner på Lørdag, meir grinete kjerring har eg aldri sett før... Blir kvalm når eg ser på ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #356 Del Skrevet 27. februar 2008 Catharina er ei fæl dame!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. februar 2008 #357 Del Skrevet 27. februar 2008 Catharina er ei fæl dame!!! Grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. februar 2008 #358 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper virkelig Catharina går ut på lørdag. Hun velger sikkert ikke noen av venninnene sine på gården, så da blir det vel Unni eller Vigdis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #359 Del Skrevet 27. februar 2008 Heia Hugo!!! Håper det sure tryne Chatarina forsvinner på Lørdag, meir grinete kjerring har eg aldri sett før... Blir kvalm når eg ser på ho Synd at han ryker ut da........han som kommer inn på lørdag, slår han ut. Hugo blir andrekjempe og taper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 27. februar 2008 #360 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, æsj for en uspiselig kjerring hun Catharina er! Jeg har ALDRI sett noen som gnåler og klager verre enn henne! Blir nesten deprimert av å se/høre på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå