Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..


sandra82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det høres ut som du er kjempeflink med livstilsendringen da! Jeg selv må ned endel kg før bryllupet. Har gått ned 6 kg fra 1 januar til nå, men egentlig ikke vært særlig flink. Må ned ca 15 kg til før bryllupet. satser på 1 kg i uken fremover nå og må ta meg skikkelig sammen. klarer jeg det så kan det gå, men det er jaggu ikke lett! Jeg er altfor glad i god mat og å kose meg hehe. Sambo må ned noen få kg han og, men han er en godtegris så med han i huset blir det ikke lettere for meg heller akkurat.

Ja det virker som du har masse å gjøre før bryllupet, 6 eksamener ! Men virker som du har kontroll så det går nok bra skal du se :)

GOD HELG !!

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekket stoffskiftet ditt Sandra? Det kan være en årsak til at du sliter med å gå ned i vekt.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffskifte ja.. hmm...

Jeg sliter en del med blodverdiene mine, og immunforsvaret mitt.. har alltid gjort det, og må egentlig inn hvert år for å sjekke at jeg har det jeg trenger... så det har jeg ikke gjort på 2 år nå...

sambo mener jeg har gått ned... så det ordner seg nok!!!

men er veeeeeldig sliten og trøtt hele tiden!!

Nei jeg skal på konsert og slikt i kveld.. for vel pakke litt for frøkna mi for hun skal til besteforeldrene sine!!

God helg folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har vi vært og sett på lokalet vårt.. det var faktisk større enn jeg hadde husket.. kjøkkenet var litt mer "old" enn jeg hadde huska..

Men bord og stol messig blir det bra... det var annlegg der.. det hadde jeg glemt!

gangen var også større, så da blir nok gavebordet der...

Han sa vi kunne få komme inn i lokalet fra og med mandagen.. da har vi det en hel uke, så det var jo fint..

det var nok boller og sausemugger, masse glass.. blir jo litt sånn runde og avlange om hverandre, men jeg tror ikke jeg orker å bry meg om det..

også hadde det mange sånn lysestaker i sølv.. så da kan vi kjøpe noen blå,lilla og hvite lys og sette rungt omkring..

det eneste det ikke var nok av er bestikk... de skjeene vi skal bruke til desserten tenkte jeg å få vasket til kaken (blir jo en del tid i mellom der..)

men forett bestikk har vi ikke... så skal sende en mail til catering og høre der!!!

må pynte litt og dekke til to store stykke bokhyller.. men tenkte egentlig bare å ta to hvite lakener jeg... det er jo furuland liksom, men får jo bare gjøre det beste ut av det!!også kom sambo hjem med en søt liten lilla plante her forleden.. den kosta 50 kroner og var kjempesøt, så tenkte å ha noen sånne på utebordene!!

Ellers var det ett kjøleskap der.. sånn vanlig.. men også ett kjølerom... det var litt varmere enn i kjøleskapet, men funker nok bra til kaker og slikt...

desserten har jo vært ett problem... men de hadde sånne iskrus (sikkert ingen som skjønner hva jeg mener..) til alle.. så bruker nok de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet hva du mener med med iskrus. Bra du har fått oversikt over hva som finnes og ikke i lokalet. Så deilig at dere for god tid til å ordne der. Slipper det å bli superstress dagen før bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo må ned noen få kg han og, men han er en godtegris så med han i huset blir det ikke lettere for meg heller akkurat.

Jeg bor også sammen med en sånn :fnise:

Så lurer han på når jeg skal begynne å trene igjen fordi at jeg har lagt på meg etter at vi ble sammen, så sitter han med en pose potetgull og en stor sjokoladeplate og aller helst en boks is også rett framfor øynene mine :kjempesinna:

Jeg har fortalt han 10000000000 ganger at jeg ikke klarer å motstå godis når han sitter å gomler rett foran meg, men han skjønner det liksom aldri :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jeg heldig for sambo følger meg han.. så når jeg ikke spiser godis i ukedagene gjør ikke han det.. (har hendt, men da hører jeg at han sniker i kjøleskapet på kjøkkenet og later som ingenting)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Hehe... Dette med godter er en uting hos mange tror jeg. Jeg er slik som kan la ting ligge i skuffen en stund, men det kan IKKE mannen! :)

Så hvis jeg en dag får lyst på noe, er det ikke sikkert at det enda er der, for han har vært der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i begynnelsen kunne vi ikke ha godteri hjemme.. men nå spiller det ingen rolle... sukkersuget mitt er mye lavere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har fått sett på lokalet!! :) Greit å vite hva som er der og ikke!! Sånne isglass er jo fine da!! Om det er slike som jeg tenker på iallefall. Skal dere ha noe med is til dessert? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte litt sånn som jeg gjorde sist... så hvis jeg kutter opp jordbær i biter og har i bånn... så har jeg ett lag med hvit sjokolademousse.. (funnet en oppskrift på nettet som har rom i,så da kan jeg bare lage noen posjoner til de mindreårige og gravide/ammende...)

så tenkte jeg å ha ett lag med raspet mørk 70% sjokolade... så mousse, jordbær, mousse og til slutt ett lag med sjokolade øverst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte litt sånn som jeg gjorde sist... så hvis jeg kutter opp jordbær i biter og har i bånn... så har jeg ett lag med hvit sjokolademousse.. (funnet en oppskrift på nettet som har rom i,så da kan jeg bare lage noen posjoner til de mindreårige og gravide/ammende...)

så tenkte jeg å ha ett lag med raspet mørk 70% sjokolade... så mousse, jordbær, mousse og til slutt ett lag med sjokolade øverst..

Mmmm.. så deilig det hørtes ut!! :sikle: Me wanna taste!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Hørtes kjempe deilig ut :sikle:

Blir det ikke mye arbeid da? hvor mange porsjoner må du lage??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Hørtes kjempe deilig ut :sikle:

Blir det ikke mye arbeid da? hvor mange porsjoner må du lage??

vi blir 75... så lager noen ekstra..

tror ikke det skal bli så mye jobb egentlig... mousse er rimelig enkelt... og har hjelp fra forlover og sambo... regner med å bruke en time til 2 maks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sånn sett så er det vel kanskje en veldig grei dessert for jordbærene kan du jo kutte opp på forhånd og sjokoladen kan raspes på forhånd :) så det er jo bare å dandere det til i skålene da :)

Jeg er litt treig i tankegangen avogtil :fnise:

Har dere alle samlet både til middag og kaffe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle kommer til alt ja!regner med at jeg gjør alt på en gang... den tiden det tar vil jo ikk være lengre om jeg prepper...bare oppdelt... og hvis jeg rasper på forhånd risikerer jeg at det smelter eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...