sandra82 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg ringte også menighetskontoret på hamar for å få greie på hvilken prest vi skulle ha, med tanke på godkjenning av kirkeprogrammet. men, nei, det visste de ikke før i april... sendte så hele programmet med ALT vi har tenkt å ha med i vielsen til dem, og spurte om de kunne godkjenne det. det er sikkert 2-3 uker siden. har jeg fått no svar? neeeeida! fikk nettopp brev fra kirken fordi vi må på en samling.. der skal de gi oss info og sånn om hvor og hva som skjer... men så står det at vi får en oversikt over mulig inn og ut marsj... jeg har jo bestemt meg jo... så nå blir jeg fryktelig skuffet hvis jeg ikke får ha det jeg vil... liker ikke de vanligste sangene jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. februar 2008 #82 Del Skrevet 14. februar 2008 Legger igjen et lite spor, jeg. Har vært inne og oppdatert meg litt. Så bra at du slapp toll på sko og veske! Da var det virkelig et røverkjøp! Håper jeg slipper å betale noe ekstra for brudepikekjolen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 14. februar 2008 Legger igjen et lite spor, jeg. Har vært inne og oppdatert meg litt. Så bra at du slapp toll på sko og veske! Da var det virkelig et røverkjøp! Håper jeg slipper å betale noe ekstra for brudepikekjolen også! nå fikk jeg akkurat en regning fra DHL... tenkte f*** nå kommer tollen.. men neida leverings regning.. Personlig så synes jeg dette er litt sånn hallo.. har jo betalt frakt på varen..men jeg skjønner jo selv at det er sånn disse firmaene tjener penger.. også var det jo 150 kroner, så overlever... har fortsatt tjent på det!! Men det som irriterer meg skikkelig er at når de kom for å levere denne pakken ga de ikke no beskjed om at de kom til å sende en regning eller noe sånt.. når man ikke får det opplyst når man bestille og heller ikke får beskjed når den blir levert synes jeg det er dårlig... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har tenkt en del på smykker... og synes det er vanskelig... kjolen min er jo litt sånn romantisk... og er redd for at feil type kjede vil blit rart... så nå sitter jeg her og lurer på om jeg rett og slett skal bruke det kjedet jeg alltid har rundt halsen.. det er ett hjerte med diamanter rundt.. noe form for blanding av disse: smykke smykke også bare ha to helt enkle øredobber som noe sånt no: øredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. februar 2008 #85 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har tenkt en del på smykker... og synes det er vanskelig... kjolen min er jo litt sånn romantisk... og er redd for at feil type kjede vil blit rart... så nå sitter jeg her og lurer på om jeg rett og slett skal bruke det kjedet jeg alltid har rundt halsen.. det er ett hjerte med diamanter rundt.. noe form for blanding av disse: smykke smykke også bare ha to helt enkle øredobber som noe sånt no: øredobber Jeg fikk bare sett det nederste smykket, men det var nydelig iallefall! Ligner litt på det kjedet jeg skal ha! øredobbene var også kjempefine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 20. februar 2008 her går det tregt med planleggingen.. rett og slett fordi jeg er fryktelig irritert.. jeg ringte til det catering selskapet vi hadde tenkt å bruke for 4 uker siden, fordi jeg hadde sendt over en mail med spørsmål og ikke fått svar etter 2 uker.. pratet med kjøkkensjefen og han hadde ikke fått mailen min.. det vi hadde tenkt å ha, kunne de ikke gi oss til tross for at det stod på hjemmesiden deres.. men vi pratet litt om typen mat jeg ville ha og han skulle sende meg en mail med litt forskjellige menyforslag.. ga han mail adr min.. stavet den for ham!! men så gikk det to uker, og jeg ble utålmodig.. catering til 75 stykk er mye penger og synes jeg kan kreve at dem virker litt ivrig liksom.. sambo ringte og han sa han hadde sendt mail han... etternavnet mitt har hg på slutten... og til tross for at jeg staver det for folk så skriver dem stort sett gh.. og det hadde han gjort, men skulle rette det opp... det gikk 4 dager og ingenting.. så vi ringte opp igjen og begynte å bli litt irritert.. de skulle sende det over i løpet av ett kvarter.. fikk ingenting.. ringte i 2 tiden, men da hadde han gått for dagen.. men hun vi prata med skulle jobbe neste dag og skulle ta ansvar for å få videreført denne meldingen.. vi har ikke hørt noen ting... er det mulig liksom?!?!? så nå har jeg kontaktet noen andre som antageligvis kan gi oss det vi vil ha.. tror jeg skal sende en klage mail til firmaet bare for å få ut litt frustrasjon.. ærlig talt liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 21. februar 2008 #87 Del Skrevet 21. februar 2008 At det går an! Det burde jo absolutt ikke være mulig å oppføre seg slik! Man må da ta vare på kundene sine! Finnes ikke noen andre cateringmuligheter som dere kan true med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. februar 2008 #88 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja det der må du klage på! De virker temmelig useriøse! Hør med noen andre!! Er det et cateringfirma i Elverum eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 21. februar 2008 det hotellet her central... for min del er det totalt uaktuelt å bruke dem nå... åssen kan jeg stole på at de holder avtaler på selve dagen, tider og den slags.. når de ikke engang klarer å sende en mail?!? Så nå har jeg vært i kontakt med forstmann på skogsbruksmuseet og skal bestille derfra... fikk svar på en time... så pris forslag etter ett døgn... fortsatt lyst til å sende en klagemail til hotellet bare fordi jeg er så irritert... Uansett så har vi til forett bestilt: pastainnbakt ørett med pesto og kremet spinat. til hovedrett blir det da hjortefilet med kremet portvinsaus, solbærkokte pærer, skogsopp, rosenkål og bakte mandelpoteter.. de kjører opp foretten og hovedretten hver for seg sånn at grønnsakene ikke blir overkokte... ellers har svarene begynt å tikke inn... det ser ut som om alle kommer... og det er jo hyggelig! Har jo vært sjuk hele uka nå.. lever i min egen verden.. gjør rare ting.. skulle tisse og bomma når jeg skulle sette meg på do.. så slo huet i veggen! Så skulle jeg ta en sminkefjerner serviett, men tok tydeligvis feil og hadde begynt " å vaske trynet" med rompeserviettene til ulrikke.. jeg kunne fortsatt i det uendelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. februar 2008 #90 Del Skrevet 21. februar 2008 må litt og litt.. stakkars deg! Det er ikke godt å være syk! Den menyen høres jo god ut da!! Hva skal dere ha til dessert? Skriv klagemail du!! Det ville jeg gjort. Og skriv at du ikke skal anbefale dem til andre! Er de interessert i å selge, får de jammen være mer imøtekommende! Når har dere S.U? Vi har også fått inn en del svar, mens andre har vi ikke hørt et kvekk ifra.. men jeg får smøre meg med tålmodighet! S.U'en vår er 1. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 21. februar 2008 må litt og litt.. stakkars deg! Det er ikke godt å være syk! Den menyen høres jo god ut da!! Hva skal dere ha til dessert? Skriv klagemail du!! Det ville jeg gjort. Og skriv at du ikke skal anbefale dem til andre! Er de interessert i å selge, får de jammen være mer imøtekommende! Når har dere S.U? Vi har også fått inn en del svar, mens andre har vi ikke hørt et kvekk ifra.. men jeg får smøre meg med tålmodighet! S.U'en vår er 1. april. vi har ikke su før i mai.. men er mange som ikke har svart, men er rimelig sikker på at dem kommer fordi de har jo visst om datoen og alt lenge.. har jo sett dem mange ganger i mellomtiden!! det er bare to jeg er usikkert på.. det ene er en av mine bestevenninner som er litt smått uberegnelig og en vi begge har jobbet med... Jeg skal lage desserten selv tenkte jeg.. rett og slett fordi jeg ikke har funnet noe som passer det jeg vil ha.. så da tar jeg en brødform.. sånn avlang.. også legger jeg ett lag med sjokolademousse og ett lag med jordbærfromage... så får alle en skive med halvt halvt.. jordbær og sjokolade coulis.. også tenkte jeg å snitte jordbær i to og dyppe de i hvit og mørk sjokolade.. så man får en av hver som pynt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 21. februar 2008 #92 Del Skrevet 21. februar 2008 Åh, desserten din hørtes bare supergod ut! Det høres ut som noe jeg kunne tenke meg å ha også. Men er det vanskelig å lage dette selv? Jeg er ikke noe særlig dyktig på slikt. Kan man feks lage det dagen før? Har du oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. februar 2008 #93 Del Skrevet 21. februar 2008 Stakkars deg som har vært syk!! God bedring! Desserten hørtes utrolig nydelig ut Synes dere bør skrive en klagemail ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2008 #94 Del Skrevet 22. februar 2008 Klag masse!! Sånn skal man ikke behandle kunder! Men bra at det ordnet seg med et mer seriøst firma da God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 22. februar 2008 takk alle sammen!! er jo ikke så tett i hodet lenger.. men snørra renner som en foss og det er det verste jeg vet.. snakk om usexy! Den desserten har jeg aldri lagd.. bare noe jeg fant opp i hodet mitt.. men tenkte jeg skulle prøve den ut snart... regner med å lage den på dagen før ja... forloveren min kommer torsdagen og skal bli til søndag... så hun skal få hjulpet meg en hel del.. skal jo bake halvparten av kakene... Jeg elsker nemlig å bake og slikt.. coulis for man nå kjøpt på flaske fra toro.. tenkte jeg skulle smake på dem og se om de duger.. regner med det.. ellers er det relativt enkelt å lage (men enklere å kjøpe flaske.. :rødme: ) men jeg kan jo legge ut en oppskrift når jeg har prøvd.. Til vanlig ville jeg nok lagd alt fra bunn.. men i denne settingen og i tillegg til at jeg skal lage til 75 stykk så vurderer jeg å kjøpe posesjokoladepuding og "pimpe" den opp så den blir litt mørkere i smak.. jordbæren må jeg nok lage fra bunn av..har ikke noe oppskrift.. men har funnet en del fromageoppskrifter med mango og slikt.. så skjønner jo hva man sjak ha i liksom.. Jeg lager aldri en oppskrift sånn som den står.. lider av en sykdom som gjør at jeg må forbedre alt jeg ser... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 22. februar 2008 #96 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg lider av sykdommen som gjør at jeg ødelegger alt jeg prøver å lage, selv når jeg følger oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 22. februar 2008 #97 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg lager aldri en oppskrift sånn som den står.. lider av en sykdom som gjør at jeg må forbedre alt jeg ser... :rødme: sko nesten trodd du og va kokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2008 #98 Del Skrevet 22. februar 2008 takk alle sammen!! er jo ikke så tett i hodet lenger.. men snørra renner som en foss og det er det verste jeg vet.. snakk om usexy! Jeg lager aldri en oppskrift sånn som den står.. lider av en sykdom som gjør at jeg må forbedre alt jeg ser... :rødme: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2008 #99 Del Skrevet 22. februar 2008 Innom og litt jeg også.. men den desserten høres veldig god ut! Jeg vil også gjerne ha en oppskrift når du har fått prøv det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 23. februar 2008 #100 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Løper forbi med en god-helg- Edit: En linje, og jeg bommer på rettskrivningen Endret 23. februar 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå