Gå til innhold

Hva vil dere si er idealvekten


Gjest lita og nett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lita og nett

Jeg vet det ikke finnes noen fasit, men

jeg bare lurer på hva dere mener?

Dere må jo ha en mening om hva dere hadde selv ment om dere var 1,65 høy og ville være et visst vekttall? Hvor ville dere ligget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvordan du er bygd.

Jeg er 174 og idealvekta mi er 68 - 70 kg. Men jeg aner ikke noe om din idealvekt av den grunn, dessverre. Hva synes du selv, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer da helt ann på hvordan hun er bygd. Jeg er omtrent på den høyden og er kraftig bygd. Ei venninne av meg er like høy som meg, men er spinkelt bygd. Det er over ti kilo forskjell på oss,men vi bruker samme størrelse i klær. Vekt i seg selv blir et helt meningsløst mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest langrennsjenta

Er selv 165 høy, min ideal vekt tilsvarer en BMI på 15,4. Dette er den vekten jeg har hatt helt siden jeg sluttet å konkurere i langrenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger hvor mye muskelmasse du har, blant annet. Muskler veier mer enn fett.

Jeg er 165 kg, og veier 47 kg. Har en del muskelmasse, og veldig lite fett. Prøver å legge på meg begge deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,65 og veier 61 kilo.

Jeg veide 58 kilo etter jeg fikk sønnen min, og følte da at jeg hadde den perfekte idealvekten etter min egen kroppsbygning.

Jeg trener for å nå 58 kilo igjen, men de kiloa er tunge å få av....fy og fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 165 høy, min ideal vekt tilsvarer en BMI på 15,4. Dette er den vekten jeg har hatt helt siden jeg sluttet å konkurere i langrenn.

Jeg er normalt til middels bygget, langt fra spe. Trener en del i dag også og har muskler, men ikke like mye og kraftige muskler som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Idealvekten min er rundt 66-67 kg, og jeg er 171 cm høy. Venninnen min har også samme idealvekt, men hun er 161 cm høy. Så det er ikke så lett for oss å uttale oss om din idealvekt når vi ikke vet hvilken benbygning du har, hvilken muskelmasse du har osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil dere si er idealvekten til ei som er 1,65 høy?

hvordan mener dere at hun bør veie?

Idealvekta for ei på 1,65 er en god gammeldags badevekt, med ei bok kilt under, slik at den aldri viser mer enn noenogfemti... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idealvekta for ei på 1,65 er en god gammeldags badevekt, med ei bok kilt under, slik at den aldri viser mer enn noenogfemti... : )

Enig. Idealvekta for ei på 1,65 er en gammeldags badevekt hvor tallskiva er røsket bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *nurket*
Jeg synes idealet er, forutsatt en høyde på 170 cm (kvinne), ca. 50-55 kg.

Da er jeg veldig overvektig jeg da (noe jeg overhode ikke er), som er 160 og veier 52 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at man føler seg vel md seg selv:-)

Jeg er 1.67cm høy, og veier 48 kg..! Gjør alt jeg kan for å legge på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes idealet er, forutsatt en høyde på 170 cm (kvinne), ca. 50-55 kg.

For de som har anoreksi så er det sikkert. Men for friske er det ikke idealvekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg være bælfeit (noe jeg ikke er!) som er 1,60 og 60 kilo. Ei jente på 1,70 har absolutt godt av litt mer enn usle 50-55 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...