Gå til innhold

GHD rettetang


Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest shakeitlikejello

Jeg har endelig fått GHD rettetang i posten. Jeg kjøpte GHd salon styler. Første rettetangen som har fungert på håret! Håret mitt holder seg rett fra morgen til kveld med GHD. Blir lynraskt varm og tar ikke så lang tid å style håret mitt rett.

En ny HG. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ODA_*
Jeg har endelig fått GHD rettetang i posten. Jeg kjøpte GHd salon styler. Første rettetangen som har fungert på håret! Håret mitt holder seg rett fra morgen til kveld med GHD. Blir lynraskt varm og tar ikke så lang tid å style håret mitt rett.

En ny HG. :nigo:

Hvor har du bestilt den i fra og hvor mye ga du for den til sammen med toll og moms?

Tenkte å kjøpe meg en ghd dark. Hvet noen om den er bra og hvor mange grader den er på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er ghd rettetang fra lookfantastic ekte eller kopi???

Jeg kjøpte min fra lookfantastic, og den er ekte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeitlikejello
Hvor har du bestilt den i fra og hvor mye ga du for den til sammen med toll og moms?

Tenkte å kjøpe meg en ghd dark. Hvet noen om den er bra og hvor mange grader den er på???

Kjøpte den for £99 på feelunique.com

Feelunique har gratis shipping og betaler tilbake mom og toll.

På lookfantastic tror jeg den koster det samme men der, må du betale shipping + moms og toll.

Moms og toll kom på 472, men som sagt så får jeg det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mona_*

Jeg ser at mange har bestilt GHD rettetanga si fra nettsiden lookfantastic.com, men er det lenge siden? Fordi når jeg trykker inn på den rosa ghd rettatanga, så står det :

"The ghd Rare Limited Edition IV Styler can only be shipped inside the UK"

Derfor lurer jeg på om det er lenge siden dere bestilte deres? Det er så mye billigere å bestille over der, men om det er mulig....

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har kjøpt GHD i England? Skal til London snart, og tenkte å kjøpe meg en GHD rettetang, men lurer på hva den koster der? Får man kjøpt den andre steder enn i salong? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen som har kjøpt GHD i England? Skal til London snart, og tenkte å kjøpe meg en GHD rettetang, men lurer på hva den koster der? Får man kjøpt den andre steder enn i salong? :)

Jeg kjøpte min i London, så ikke den noe andre plasser enn på frisørsalonger. Kjøpte min i Notting Hill og prisen ble ca. 1600 nok. Dette var en svart limited edition og det fulgte med en dvd og en veske til å oppbevare den i.

Slet litt med å finne meg GHD-tang, mulig jeg ikke visste hvor jeg skulle lete. Sjekka prisen i et kjøpesenter i Oxford Street og der var den vanlige dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Jeg ser at mange har bestilt GHD rettetanga si fra nettsiden lookfantastic.com, men er det lenge siden? Fordi når jeg trykker inn på den rosa ghd rettatanga, så står det :

"The ghd Rare Limited Edition IV Styler can only be shipped inside the UK"

Derfor lurer jeg på om det er lenge siden dere bestilte deres? Det er så mye billigere å bestille over der, men om det er mulig....

Hva sier dere?

Jeg sier at det uansett er bedre å kjøpe den her:

http://www.feelunique.com/p/GHD-Rare-Limit...-IV-Styler.html

Da får du også igjen mva og tollbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ODA_*
Kjøpte den for £99 på feelunique.com

Feelunique har gratis shipping og betaler tilbake mom og toll.

På lookfantastic tror jeg den koster det samme men der, må du betale shipping + moms og toll.

Moms og toll kom på 472, men som sagt så får jeg det tilbake.

Hvordan greide du å få til den prisen £99 ? Har du rabbat kode? Når jeg går på den så kommer det opp £118.95.

Åssen kontakt føler det med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeitlikejello
Hvordan greide du å få til den prisen £99 ? Har du rabbat kode? Når jeg går på den så kommer det opp £118.95.

Åssen kontakt føler det med?

Du ser på en annen type enn den jeg kjøpte. Det følger med to kontakter, den ene er samme type kontakt som brukes i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_EVA_*

Hvet noen om noen andre nett sider enn feelunique/ lookfantastic der man kan kjøpe GHD rettetang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest anette´s verden

Hei,

Va er forskjellen på de forskjellige modellene oh hvilken er best til å lage f eks krøller med i litt tykt hår?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfart, og kan bekrefte at man får tilbake toll- og momskostnader når man handler GHD rettetang på feelunique.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg ny Ghd salon styler på Beauty Bay. I følge ghd sine nettsider er dette en godkjent nettforhandler. Tok ikke sjangsen på å kjøpe hos en som ikke er godkjent,da jeg mistenker at jeg ble utsatt for en kopi sist jeg kjøpte. Betalte kr. 1090 + 355 i mva og toll.

Dyrt,ja! Men verd det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har erfart, og kan bekrefte at man får tilbake toll- og momskostnader når man handler GHD rettetang på feelunique.com?

Dette er hva som står under det spørsmålet på siden:

Expand/ContractWhat about VAT?

For deliveries outside of the UK, you may be required to pay any applicable sales tax or Customs Duty charges in your own country.

Så da skjønner jeg ikke helt hvordan man skal kunne få det igjen...

(det kan jo være noen som blander med strawberrynet.com hvor man faktisk får slike utgifter refundert..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva som står under det spørsmålet på siden:

Expand/ContractWhat about VAT?

For deliveries outside of the UK, you may be required to pay any applicable sales tax or Customs Duty charges in your own country.

Så da skjønner jeg ikke helt hvordan man skal kunne få det igjen...

(det kan jo være noen som blander med strawberrynet.com hvor man faktisk får slike utgifter refundert..)

Har alltid fått refundert moms etc. fra feelunique, bare lurte på om dette også gjaldt for dyre ting som GHD. :)

Kanskje de har sluttet med dette nå? Var også rundt på siden og lette etter informasjon, men fant ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har det aldri stått at de refunderer moms/toll på siden deres, men de gjør det allikevel. Bare ikke "offisielt" om man kan si det sånn. Jeg har riktignok aldri prøvd å bestille så dyre ting som en GHD der, men kan du ikke sende de en mail og spørre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har det aldri stått at de refunderer moms/toll på siden deres, men de gjør det allikevel. Bare ikke "offisielt" om man kan si det sånn. Jeg har riktignok aldri prøvd å bestille så dyre ting som en GHD der, men kan du ikke sende de en mail og spørre da?

Det skal jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...