Gå til innhold

GHD rettetang


Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde brukt den brede utgaven, I hvertfall hvis du har litt tykt hår.

Glattetiden går mye raskere enn med den smale.

du kan fortsatt lage krøll med den brede. Tvinn opp en liten del av håret. legg den mellom flatene og hold i ca 10 -15 sek. Sikkert mange andre tips også, men jeg bruker tangen til å slette ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Tessa_*
Jeg hadde brukt den brede utgaven, I hvertfall hvis du har litt tykt hår.

Glattetiden går mye raskere enn med den smale.

du kan fortsatt lage krøll med den brede. Tvinn opp en liten del av håret. legg den mellom flatene og hold i ca 10 -15 sek. Sikkert mange andre tips også, men jeg bruker tangen til å slette ut :)

Takk for svar:) Det var nok det jeg tenkte... Noen som vet om det er mye prisforskjell på den brede og den smale? Eller evt. hvor man får kjøpt de i Oslo sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Heia,bare ett tips, hvorfor bes dere ikke på ebay?Jeg bet 800 med frakt. Nå er jo Dollaren enda lavere igjen som jeg forstod og da kansje få den enda billigere..

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Når du bestilte den fra usa, var det amerikans eller engelsk stikkkontakt? For finnes vel ikke adapter til elektriske apparater fra usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også min på ebay! jeg ga til sammen $99 med frakt for min GHD IV pink :) Hun jeg kjøpte den av var snill og markerte den som gave, så jeg slapp toll. Gikk ufattelig kjapt også, kom 3 dager etter at jeg bestilte den.

Så.. jeg anbefaler ebay! Har sjekket den opp også, og den er ekte. Greit, man har ikke garantien men som andre her sier holder de jo i flere år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg kjøpte også min på ebay! jeg ga til sammen $99 med frakt for min GHD IV pink :) Hun jeg kjøpte den av var snill og markerte den som gave, så jeg slapp toll. Gikk ufattelig kjapt også, kom 3 dager etter at jeg bestilte den.

Så.. jeg anbefaler ebay! Har sjekket den opp også, og den er ekte. Greit, man har ikke garantien men som andre her sier holder de jo i flere år!

Når du bestilte den fra ebay, var det amerikans eller engelsk stikkkontakt? For finnes vel ikke adapter til elektriske apparater fra usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,det er vanlig kontakt au på den,den ligger inni den amrikanske typen,bare å skru av en skrue;-)

I USA er det 120V/60Hz i kontaktene, ikke 230V/50Hz som vi har i Norge, UK og Australia. Det finnes transformatorer for dette, men da er det kanskje saa mye styr at det ikke er verdt aa kjöpe fra USA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, jeg synes GHD er absolutt verdt pengene. Jeg kjøpte på QXL, Rosa Kiss versjon. Fikk den rimeligere der, og den skal være ekte. Merker ingen forskjell på den og fra frisørsalong ihvertfall:) Kan anbefale det, hvis du ikke vil kjøpe fra utlandet ell dyrt fra frisørsalong. Det er norsk stikkontakt på den.

Det er herlig å tenke at den er best for håret, i forhold til andre rettetenger. Ulempen er kanskje at du vil rette håret ofte, for resultatet blir så bra, og det går utrolig kjapt;)

Jeg brukte evigheter å rette håret før, har tykt hår med mye fall, men nå går det på 5-10 min. Håret blir blankt, og den rosa fargen er smashing;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA er det 120V/60Hz i kontaktene, ikke 230V/50Hz som vi har i Norge, UK og Australia. Det finnes transformatorer for dette, men da er det kanskje saa mye styr at det ikke er verdt aa kjöpe fra USA..

Den tanga er jo selvregulerende,jeg skrev jo detta..Stikkontakten til norske kontakter ligger inni den amrikanske og det er jo ikke mye styr å skru ut en skrue.Verd å spare 1200 for ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Den tanga er jo selvregulerende,jeg skrev jo detta..Stikkontakten til norske kontakter ligger inni den amrikanske og det er jo ikke mye styr å skru ut en skrue.Verd å spare 1200 for ;-))

Jeg trodde det bare var fra England at det lå norsk stikkkontakt inni,og ikke fra USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det bare var fra England at det lå norsk stikkkontakt inni,og ikke fra USA?

Jeg vet ikke jeg..Det eneste jeg vet er at jeg fikk min fra usa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanga er jo selvregulerende,jeg skrev jo detta..Stikkontakten til norske kontakter ligger inni den amrikanske og det er jo ikke mye styr å skru ut en skrue.Verd å spare 1200 for ;-))

Jammen ar du rett! :) Maatte sjekke tanga mi naa, og den er merket fra 110V-230V..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en for å lage krøller jeg,men fikk det ikke til så den bare ligger her...

Brukt den en gang, så den er god som ny. Selger den gjerne :)

Send en PM eventuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en for å lage krøller jeg,men fikk det ikke til så den bare ligger her...

Brukt den en gang, så den er god som ny. Selger den gjerne :)

Send en PM eventuelt...

Det tar litt mer enn et forsök aa faa til kröller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar litt mer enn et forsök aa faa til kröller da...

Det gjør det sikkert,men jeg er en utålmodig sjel,så kjøpte meg krølltang i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Ja det blir billigere, men man mister garantiretten og angreretten. Jeg bestilte min fra en norsk nettsiden til 1000 kroner. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ble så veldig imponert. Syns ikke den er så fantastisk som alle skal ha det til. Blir kjapt varmt, men jeg tror ikke jeg har helt teken på hvordan få litt bølger og svung på håret, for mitt blir bare ikke så fint. Har sett videoer på youtube om hvordan style det, men jeg tror jeg har for tjukt og langt hår for det funker ikke. Blir null bevegelse i håret av å dra rettetangen igjennom og bevege den i en eller annen retning :tristbla:

Oi d var rart ... min funker som bare det og jeg har ekstremt tykt hår..

det sier hværtfall alle frisørene mine :(

+ masse krøller..

men kanskje den er fake ? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hufsa og Bardot: Hvilke selgere kjøpte dere fra? :)

Heia,det husker jeg ikke,beklager.Har leita tilbake i mail og div her før men er så lenge siden men skal spørre gubben senere om han har noe ide om navnet til selger kan ligge en plass ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,det husker jeg ikke,beklager.Har leita tilbake i mail og div her før men er så lenge siden men skal spørre gubben senere om han har noe ide om navnet til selger kan ligge en plass ;-)

Det skjønner jeg :) Har lest så mye om fake rettetenger fra GHD, så det hadde vært greit å vite at den er ekte før jeg kjøper den. Du kan ikke finne det under feedback meldingene du har gitt/mottatt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg :) Har lest så mye om fake rettetenger fra GHD, så det hadde vært greit å vite at den er ekte før jeg kjøper den. Du kan ikke finne det under feedback meldingene du har gitt/mottatt da?

Hei igjen,se det da fant jeg ut av det men desverre er han slettet fra Ebay.Men ta å sjekk litt på nettet,er sider der hvor det står hva du skal se etter for å finne ut av om de er falske..er ikke lett vet frisører i Norge au har fått fake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...