Gå til innhold

GHD rettetang


Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Hei! Er det virkelig verdt å kjøpe ghd sine rettetenger, eller er andre og billigere merker like gode? Er det temperaturregulering på ghd sine, sånn at man kan velge temperatur selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har rettetang fra Remington, er veldig fornøyd med den.. Den er det tempregulering og keramikk plater. Koster ca 500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*
Hei! Er det virkelig verdt å kjøpe ghd sine rettetenger, eller er andre og billigere merker like gode? Er det temperaturregulering på ghd sine, sånn at man kan velge temperatur selv?

Lookfantastic har sin egen rettetang. Den er superbra. Like gode som frisørenes synes jeg. Det står noen syns den tar lang tid før den blir varm, men det tar max 30 sek.

29.99 pund. Fikk den i posten med frakt og alt til ca 500 kr. Mye billigere enn GHD, og like bra.

http://www.lookfantastic.com/electricals/l...iron-black.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også GHD og elsker den, men har ikke prøvd de andre, så kan jo egentlig ikke sammenlikne.

GHD selges også på lookfantastic og koster noe rundt 1000 kr, sammen med avgift/toll kommer opp i ca 1350, noe som er fortsatt billigere enn i norske frisørsalong! (1600-1800 kr)

Og, glemte, hadde jo rettetang fra Babyliss før! Den er ikke verdt engang de 300 kr den kostet! :roll:

Endret av RedFox81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd GDH, men kjøpte en kjeramisk med temperaturstiller hos adam&eva til 800 som jeg er veldig fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sverger til GHD rettetang :rødme: jeg har tidligere hatt rettetang fra elkjøp, 2 rettetenger fra frisører, men GHD er absolutt den beste og verdt prisen, og jeg ville ikke brukt ett annet merke nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til GHD rettetang :rødme: jeg har tidligere hatt rettetang fra elkjøp, 2 rettetenger fra frisører, men GHD er absolutt den beste og verdt prisen, og jeg ville ikke brukt ett annet merke nå:)

Det var nok dråpen :) Har bestilt meg GHD sin nå :) Gleder meg. Den jeg har fra før kjøpte jeg i Australia for...5 år siden! Diger sak. Steinalder-utseende på den. Ødelegger håret mitt.. No more! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ett bra kjøp *smiil* Håret ble merkbart mye mykere og glattere og glansfullt med GHD enn med den forrige jeg kjøpte hos frisøren.. Lykke til med SMUKT hår, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Berta_*
Det var nok dråpen :) Har bestilt meg GHD sin nå :) Gleder meg. Den jeg har fra før kjøpte jeg i Australia for...5 år siden! Diger sak. Steinalder-utseende på den. Ødelegger håret mitt.. No more! :D

Bestilte du fra Lookfantastic? Hvor mye måtte du betale i toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra lookfantastic.. den kostet hundre pund inkludert toll. det blir jo rundt tusen kroner. på hentelappen jeg fikk i posten står det at jeg skal betale 524 kroner når jeg henter den ut. kan dette stemme?! er ikke mva bare 25%?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du fra Lookfantastic? Hvor mye måtte du betale i toll?

Bestillte fra Lookfantastic ja :) Måtte betale 196kr i toll. Da gjorde Posten det for meg. Du kan spare 100kr på å gjøre det selv istedet, men det er litt mer pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte fra lookfantastic.. den kostet hundre pund inkludert toll. det blir jo rundt tusen kroner. på hentelappen jeg fikk i posten står det at jeg skal betale 524 kroner når jeg henter den ut. kan dette stemme?! er ikke mva bare 25%?

Når jeg bestillte var det ikke inkludert toll. 524kr er både toll og mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klikk

SÅ jeg skal altså betale over halve prisen for å få pakken, enda jeg allerede har betalt frakt og varen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klikk

Forresten, jeg skrev feil i det første innlegget, jeg betalte altså rundt 1000 kroner for varen og FRAKT, ikke toll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SÅ jeg skal altså betale over halve prisen for å få pakken, enda jeg allerede har betalt frakt og varen??

Ja, dessverre.... :) Du må betale toll når varen koster over 200 kr. Var ikke helt klar over dette selv da jeg bestillte. Litt overivrig kanskje.. ;) Men rettetanga er den beste jeg noen gang har prøvd da, så har ikke angret meg! I Norge koster den 1999 kr, så du sparer jo penger på den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klikk

Men skrev ikke du at du kun betalte 195,- i toll for den samme rettetangen fra Lookfantastic? Beklager om jeg maser, men synes bare det er så rart at jeg skal betale over halv pris i toll. Har bestilt masse fra nettet før og aldri betalt så mye i toll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrev ikke du at du kun betalte 195,- i toll for den samme rettetangen fra Lookfantastic? Beklager om jeg maser, men synes bare det er så rart at jeg skal betale over halv pris i toll. Har bestilt masse fra nettet før og aldri betalt så mye i toll..

Jeg registrerte meg som medlem hos Lookfantastic, noe som gjorde at jeg betalte 94,99 pund. Da jeg skulle hente pakken hos Posten måtte jeg betale 25% av kjøpesummen i mva + 196kr i toll. Du betalte sikkert 119 pund (ikke medlem), for da stemmer den prisen du sa du måtte betale (524kr) sånn omtrentlig. Må ta hensyn til at valutakursen forandrer seg da, så når jeg sjekka summen nå, kom den på litt under dette, men ikke noe nevneverdig.

Det stemmer altså. Håper det ble litt oppklarende for deg :)

Endret av SweetS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...