Gå til innhold

GHD rettetang


Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Gjest Klikk

Men alle må jo registrere seg som medlemmer før man kan bestille, så jeg er nok medlem. Men det kan sikkert ha med valutakurser osv og gjøre. Tusen takk for hjelp =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer rettetangen med britisk kontakt? Sånn med tre pinner?

Ja, den gjorde det, men jeg trengte bare å skru ut to skruer og ta av det ytterste laget på kontakten. Inni var det en norsk en :) Ikke mer hokus pokus enn det. Klar til bruk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle må jo registrere seg som medlemmer før man kan bestille, så jeg er nok medlem. Men det kan sikkert ha med valutakurser osv og gjøre. Tusen takk for hjelp =))

Ah, det kan hende. Registrerte meg uavhengig av noe kjøp jeg. Men da har du sikkert betalt medlemspris og vært uheldig med kursen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lene_*

Merk at prisen i Norge er 1699,- (ikke 1999,- som kun er den rosa)

Bestilles stylerne gjennom internett har dere ikke den samme garantien som dere vil ha om den er kjøpt i Norge. Dessuten er det mange kopier på markedet, så det anbefales å kjøpe hos en autorisert forhandler.

ghd har en unik posisjon som det fremste stylingjernet på markedet, de som er fornøyd med andre jern har som regel aldri prøvd ghd....man blir rett og slett hektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Lisa N

Det er absolutt verdt å kjøpe et GHD jern.. det er revolusjonerende keramisk-teknologi.. det er allsidig (krøller, s-krøller, bølger, minikrøller og selvfølgelig glatt) i tillegg er det to års garanti på jernet.. jeg fikk gode tips om bruk av jernet på Max Milan frisør av Aleksander og Morten. Max Milan selger de helt nye GHD jernene.. der får du gode tips og informasjon når du kjøper et jern slik jeg fikk da jeg kjøpte mitt!

Jeg har hatt mine glattejern men dette rosa GHD jernet var helt fantastisk i forhold. man kan ikke justere varmen men det trenger man heller ikke kunne.. jernet ble i tillegg maks varmt på 11 sekunder!!!!!!!!! og det ser helt vidunderlig ut!! så JA!!!!! DET ER VERDT HVER ENESTE KRONE!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa N
Merk at prisen i Norge er 1699,- (ikke 1999,- som kun er den rosa)

Bestilles stylerne gjennom internett har dere ikke den samme garantien som dere vil ha om den er kjøpt i Norge. Dessuten er det mange kopier på markedet, så det anbefales å kjøpe hos en autorisert forhandler.

ghd har en unik posisjon som det fremste stylingjernet på markedet, de som er fornøyd med andre jern har som regel aldri prøvd ghd....man blir rett og slett hektet!

PRISEN PÅ DET ROSA ER VEL 1700??

OG DET HVITE (PURE) OG DET SORTE (DARK) (LIMITED EDITION) KOSTER 1999

MAN SPARER KANSKJE EN HUNDRELAPP ELLER TO OM MAN BESTILLER. INKL. FRAKT OG SLIKT MEN MISTER 2 ÅRS GARANTI...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia har selv ghd men sjønner ikke at dere gidder bes den fra look..eller kjøpe den her.bes den fra usa så får dere den til rundt 800 men frakt og alt.Jeg syntes iallefall det er dyrt med nærmere 2000 for ei tang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia har selv ghd men sjønner ikke at dere gidder bes den fra look..eller kjøpe den her.bes den fra usa så får dere den til rundt 800 men frakt og alt.Jeg syntes iallefall det er dyrt med nærmere 2000 for ei tang!

Ja det blir billigere, men man mister garantiretten og angreretten. Jeg bestilte min fra en norsk nettsiden til 1000 kroner. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ble så veldig imponert. Syns ikke den er så fantastisk som alle skal ha det til. Blir kjapt varmt, men jeg tror ikke jeg har helt teken på hvordan få litt bølger og svung på håret, for mitt blir bare ikke så fint. Har sett videoer på youtube om hvordan style det, men jeg tror jeg har for tjukt og langt hår for det funker ikke. Blir null bevegelse i håret av å dra rettetangen igjennom og bevege den i en eller annen retning :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir billigere, men man mister garantiretten og angreretten. Jeg bestilte min fra en norsk nettsiden til 1000 kroner. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ble så veldig imponert. Syns ikke den er så fantastisk som alle skal ha det til. Blir kjapt varmt, men jeg tror ikke jeg har helt teken på hvordan få litt bølger og svung på håret, for mitt blir bare ikke så fint. Har sett videoer på youtube om hvordan style det, men jeg tror jeg har for tjukt og langt hår for det funker ikke. Blir null bevegelse i håret av å dra rettetangen igjennom og bevege den i en eller annen retning :tristbla:

Ja det er sant men håper den holder ett par år da..har hatt den ett halvt år nå funker kjempe enda.ja.ang bølger har jeg aldri prøvd så kan ikke hjelpe deg der for jeg retter kun,men fulgte jo med en video i den jeg kjøpte hvordan man skulle gå frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir billigere, men man mister garantiretten og angreretten. Jeg bestilte min fra en norsk nettsiden til 1000 kroner.

Hvilken nettside var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettside var det?

Kjøpte den på tilbud fra uniquebeauty.no, men ser nå at de ikke har mer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg elsker GHD:) Den tidligere rettetangen jeg hadde ødela håret mitt helt, men det virker som om den jeg kjøpte fra GHD er mer "snill" mot håret. Nå kostet den riktignok 1999, men jeg ser litt på det som en investering, iogmed at det er en ting som jeg bruker en del. Pluss at den ser skikkelig nice ut:) (kjøpte en hvit en som hette pure.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir billigere, men man mister garantiretten og angreretten. Jeg bestilte min fra en norsk nettsiden til 1000 kroner. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ble så veldig imponert. Syns ikke den er så fantastisk som alle skal ha det til. Blir kjapt varmt, men jeg tror ikke jeg har helt teken på hvordan få litt bølger og svung på håret, for mitt blir bare ikke så fint. Har sett videoer på youtube om hvordan style det, men jeg tror jeg har for tjukt og langt hår for det funker ikke. Blir null bevegelse i håret av å dra rettetangen igjennom og bevege den i en eller annen retning :tristbla:

Har akkurat den samme erfaringen som deg. Bestilte fra samme plass,og er ikke imponert i det hele tatt. Er kjempeskuffet siden alle her inne sier den er så fantastisk.

Kan vi være utsatt for en kopi? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HER er en artikkel/video fra Henne om ulike teknikker man kan bruke med GHD tangen.

(Problemet er jo at for oss med laaangt hår er jo dette klin umulig å få til på egenhånd og det ville jo tatt evigheter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig en GHD rettetang via Lookfantastic. Jeg holdt på å gi opp tanken på å ha langt hår igjen noensinne, fordi det er så grovt, krusete og umulig. Men ikke lenger, dette jernet er suverent. Alt annet blir totalt latterlig i sammenligning. Jeg kunne inngått ekteskap med den rettetangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig en GHD rettetang via Lookfantastic. Jeg holdt på å gi opp tanken på å ha langt hår igjen noensinne, fordi det er så grovt, krusete og umulig. Men ikke lenger, dette jernet er suverent. Alt annet blir totalt latterlig i sammenligning. Jeg kunne inngått ekteskap med den rettetangen.

Jeg har nå akkurat bestilt en GHD rettetang fra Lookfantastic. Og jeg kan ikke vente til jeg får den, hvor mange dager tok det før dere fikk pakken? Og jeg ble også litt forvirret når jeg leste om toll prisen hva kommer den egentlig på. Såg en som hadde betalt ganske mye for den og noen som hadde betalt mye mindre. Hva er grunnen til det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nå akkurat bestilt en GHD rettetang fra Lookfantastic. Og jeg kan ikke vente til jeg får den, hvor mange dager tok det før dere fikk pakken? Og jeg ble også litt forvirret når jeg leste om toll prisen hva kommer den egentlig på. Såg en som hadde betalt ganske mye for den og noen som hadde betalt mye mindre. Hva er grunnen til det da?

Heia,bare ett tips, hvorfor bes dere ikke på ebay?Jeg bet 800 med frakt. Nå er jo Dollaren enda lavere igjen som jeg forstod og da kansje få den enda billigere..

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir billigere, men man mister garantiretten og angreretten.

Derfor.. I tillegg kommer toll og tollgebyr som stinker og forsinker pakken forferdelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat den samme erfaringen som deg. Bestilte fra samme plass,og er ikke imponert i det hele tatt. Er kjempeskuffet siden alle her inne sier den er så fantastisk.

Kan vi være utsatt for en kopi? :sukk:

Ja jeg begynner virkelig å lure, men jeg har sjekket alle sånne tips om versjoner som er kopier og hvordan de ser ut og den er ikke lik på dem altså. Jeg lurer på om det bare er det at jeg har så langt hår. Leste kommentarer på youtube at dersom man har langt hår må man gjerne vri 360 grader rundt og jobbe litt mer med håret. Akk er ikke tålmodig nok for det her.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg begynner virkelig å lure, men jeg har sjekket alle sånne tips om versjoner som er kopier og hvordan de ser ut og den er ikke lik på dem altså. Jeg lurer på om det bare er det at jeg har så langt hår. Leste kommentarer på youtube at dersom man har langt hår må man gjerne vri 360 grader rundt og jobbe litt mer med håret. Akk er ikke tålmodig nok for det her.. :kjefte:

Bra å høre at du har sjekket litt.

Da er det vel for at vi har for tjukt langt hår at vi ikke syns den virker, og for lite tålmodighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...