Ingnting Skrevet 17. oktober 2008 #801 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, vi gifter oss 27.06.09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 17. oktober 2008 #802 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, vi gifter oss 27.06.09 Vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 17. oktober 2008 #803 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi også Hvor gifter dere dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2008 #804 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror Roma blir fantastisk - kan ikke tenke meg en bedre bryllupsby Vi skal ha med oss ca 35 gjester (familie og noen venner) nedover, så jobber med å finne et passende sted for middag og overnatting. Har lyst på et typisk italiensk sted med god mat og vin!! Skal dere ha vielsen på ambassaden? Lykke til med letingen! Herlig å ha fest der da. :rødme: (For oss passer ikke det, pga familiesituasjoner.) Ja, vi skal vies på ambassaden. Skal du bestille frisør/sminke i Roma? Eller har du kanskje med noen som kan hjelpe til å ordne deg? Jeg lurer på å ordne meg selv, men er ikke sikker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 18. oktober 2008 #805 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi også Hvor gifter dere dere? Vi skal gifte oss i Roma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 18. oktober 2008 #806 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Jeg skal gifte meg 1. august og vil også være med på lista:) Har endelig registrert meg som bruker i forumet etter å ha brukt disse sidene MASSE allerede til planlegging.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixi Skrevet 18. oktober 2008 #807 Del Skrevet 18. oktober 2008 Lykke til med letingen! Herlig å ha fest der da. :rødme: (For oss passer ikke det, pga familiesituasjoner.) Ja, vi skal vies på ambassaden. Skal du bestille frisør/sminke i Roma? Eller har du kanskje med noen som kan hjelpe til å ordne deg? Jeg lurer på å ordne meg selv, men er ikke sikker ennå. Tenker at forloveren min skal få fikse hår og sminke... Syns det er litt skummelt å sette det bort til noen jeg aldri har møtt før :gjeiper: Satser på at frisøren min her hjemme kan gi oss noen tips før vi drar! Skal dere dra til Roma bare dere to? Brudekjole eller noe enklere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #808 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg gifter meg på nyttårsaften så regner at det går under 2009 eller hva? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. oktober 2008 #809 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tenker at forloveren min skal få fikse hår og sminke... Syns det er litt skummelt å sette det bort til noen jeg aldri har møtt før :gjeiper: Satser på at frisøren min her hjemme kan gi oss noen tips før vi drar! Skal dere dra til Roma bare dere to? Brudekjole eller noe enklere? Ja, vi skal dra bare oss to. :rødme: Jeg skal ha en hvit halterneckkjole som går til litt under knærne. Den kan vel sies å være en enkel brudekjole. Kjempefin! Hva slags kjole skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ballerina Skrevet 19. oktober 2008 #810 Del Skrevet 19. oktober 2008 Samme dato som meg Ballerina Når det gjelder invitasjoner hadde egentlig jeg tenkt å lage dem for hånd, men har lagt fra meg den tanken i og med at vi skal ha så mange gjester og det er så mange trykksaker som skal matche... Jeg skal designe mine selv, men sende dem til trykkeri Hei =) Kan jeg spørre hvor mye dere betaler per invitasjon? Vi skal også ha mange gjester så det frister å gjøre det på den måten.. men det er disse pengene da :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålejenta Skrevet 20. oktober 2008 #811 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skulle gjerne gitt deg en pris, men jeg får trykket det gratis i og med at jeg bruker det trykkeriet masse i jobbsammenheng... Men skulle jeg gjette ville jeg tro at en vanlig pris på å trykke slike kort kanskje ligger på rundt 15-30 kr per kort litt avhengig av hvor flott det skal være og hvor mange du skal ha. Prisen går jo gjerne ned per invitasjon jo flere du bestiller... Her finnes det helt sikkert både langt billigere og dyrere varianter hvis du leter litt rundt Her er noen linker til noen steder som jeg vet spesialiserer seg spesielt på invitasjoner, så er det sikkert flere her inne som også har andre å anbefale: Optimalprint Bryllupsinvitasjoner Bryllupsbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud-09 Skrevet 21. oktober 2008 #812 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei Du kan legge meg til på 22.08.09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 21. oktober 2008 #813 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei Du kan legge meg til på 22.08.09 Så fin dato!!! Samme som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gifteklar Skrevet 24. oktober 2008 #814 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil du legge inn oss også 06.06.09. Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsemamma Skrevet 24. oktober 2008 #815 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ny her Vår dato er 12.09.09 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 27. oktober 2008 #816 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå er vår dato satt. Har nettop snakket med kirken. Det blir 3.juli, så jeg vil også gjerne være med på lista over 09 bruder:) 3.juli er en fredag, men det var så fult i kirka (og jeg som trodde jeg var ute i god tid!), at vi heller valgte en fredag. Eneste ledige vielse den 4. var klokken 16, og det blir litt i seneste laget for vår del. Så dere som planlegger, men ikke er sikker på dato, snakk heller med kirken og reserver en dato. Bedre å endre underveis, enn å måtte utsette bryllupet! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. oktober 2008 #817 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå er vår dato satt. Har nettop snakket med kirken. Det blir 3.juli, så jeg vil også gjerne være med på lista over 09 bruder:) Velkommen, og gratulerer Vi gifter oss dagen etter dere, og det er ikke lenge siden det ble bestemt. Trodde også vi hadde god tid, men har skjønt at det var helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 27. oktober 2008 #818 Del Skrevet 27. oktober 2008 Velkommen, og gratulerer Vi gifter oss dagen etter dere, og det er ikke lenge siden det ble bestemt. Trodde også vi hadde god tid, men har skjønt at det var helt feil Så artig da Er dere kommet igang med planlegging og slikt da?? Vi er ikke helt i boks med alt rundt lokale, men vi arbeider med det. Gjestelista trenger en siste finpuss, men vi er stortsett ferdige med den. Gjenstår for det meste å gå gjennom den med foreldrene våre. Gleder meg til å lage innbydelsene, men har ikke engang bestemt oss for farger. Når sender dere dem ut? Ellers er det veldig lite konkret som er gjort faktisk, men det surrer rundt i hodene våre hele tiden. Er helt ny her på forumet, men det er så utrolig mye inspirasjon å få her. Utrolig artig å snakke med andre som er i samme situasjon :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona83 Skrevet 27. oktober 2008 #819 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Vi skal gifte oss 20 juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 28. oktober 2008 #820 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Heisann Vi skal også gifte oss 22.08.09! Så nå er vi 5 på den datoen. Johoooo! Blir mye planlegging fremover, så tiden kommer nok til å gå veldig fort. Dere som skal gifte dere til sommeren: Har dere begynt å planlegge veldig? (kikke på kjole, farger på blomster, musikk, etc.) Synes det er tidlig å begynne jeg, men det er kanskje lurt? Vi gleder oss hvertfall veldig! :D Endret 28. oktober 2008 av flub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå