Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Vi skal også gifte oss 22.08.09! Så nå er vi 5 på den datoen. Johoooo!

Blir mye planlegging fremover, så tiden kommer nok til å gå veldig fort. Dere som skal gifte dere til sommeren: Har dere begynt å planlegge veldig? (kikke på kjole, farger på blomster, musikk, etc.) Synes det er tidlig å begynne jeg, men det er kanskje lurt? :)

Vi gleder oss hvertfall veldig! :D

Så fin dato :)

Jeg har planlagt masse allerede!! Det kan du se på side 1 i bryllupsdagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Så artig da :) Er dere kommet igang med planlegging og slikt da??

Vi er ikke helt i boks med alt rundt lokale, men vi arbeider med det. Gjestelista trenger en siste finpuss, men vi er stortsett ferdige med den. Gjenstår for det meste å gå gjennom den med foreldrene våre. Gleder meg til å lage innbydelsene, men har ikke engang bestemt oss for farger. Når sender dere dem ut?

Ellers er det veldig lite konkret som er gjort faktisk, men det surrer rundt i hodene våre hele tiden.

Er helt ny her på forumet, men det er så utrolig mye inspirasjon å få her. Utrolig artig å snakke med andre som er i samme situasjon :D

Vi har ikke kommet så veldig langt. Har fått kirke og lokale på plass, og har satt opp en gjesteliste og det er stort sett det, men jeg jobber best under press :ler:

Invitasjoneer blir nok ikke sendt ut før til vinteren...februar\mars kanskje? Ikke så veldig hast, er mange som veit om datoen allerde så :)

Veldig greit å få inspirasjon og råd fra andre i samme situasjon :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kommet så veldig langt. Har fått kirke og lokale på plass, og har satt opp en gjesteliste og det er stort sett det, men jeg jobber best under press :ler:

Invitasjoneer blir nok ikke sendt ut før til vinteren...februar\mars kanskje? Ikke så veldig hast, er mange som veit om datoen allerde så :)

Veldig greit å få inspirasjon og råd fra andre i samme situasjon :jepp:

Trenger sikkert ikke å sende invitasjonene så tidlig. Tror det er vanlig å sende 2-3 måneder før bryllupet. Vi gifter oss 12. september, tenker invitasjonene havner i postkassa i slutten av juni/begynnelsen av juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt kirka, men er usikker på lokale enda. Får dette på plass i løpet av november tenker jeg.

Har bestilt fotograf og musikk til festen.

Har ordna barnevakt som blir ilag med oss hele dagen, og tar ungen/ evnt tantebarna på kvelden. I skrivende stund har jeg 4 uker til termin..

Har bestemt meg for farger/tema, skal lage innbydelse og program, har layouten på dette klart.

Hart sett litt etter kjole.. men kan glemme prøving før babyen er født :biggrin:

Har såååå lyst til å begynne kjolestyret, men skal vente til kroppen er i litt bedre shape!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foresten veldig usikker på når vi skal sende ut innbydelser.. skal giftes 12. sept. Alle som er langveis fra vet om det allerede nå, men jeg tenker at det hadde vært fint å vite om antall, da dette er avgjørende for hvilket lokale vi må ha...ifh til størrelse..masse gjester på gjestelista.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin dato :)

Jeg har planlagt masse allerede!! Det kan du se på side 1 i bryllupsdagboka mi :)

Vi har også ordnet vielse og lokale. Men det er det. Tenkte det var tidlig å booke fotograf nå vi, men er kanskje ikke så dumt likevel. Ivrer veldig etter å prøve kjoler nå jeg da. Har dere begynt å kikke på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sarasahara

Kan nok bli lagt til i lista etterhvert, men vi finner ikke lokale! :tristbla: Noen som har tips? Vi har kommet fram til at gjestelisten ikke blir på mindre enn 87 stk (ja, vi har stor familie begge to :gjeiper: ), og det er ikke mange stedene i Drammen (hvor bryllupet skal finne sted) som kan romme så mange. Vi hadde lyst til å gifte oss i slutten av juli, men er litt fleksible :) Tips, værsåsnill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også ordnet vielse og lokale. Men det er det. Tenkte det var tidlig å booke fotograf nå vi, men er kanskje ikke så dumt likevel. Ivrer veldig etter å prøve kjoler nå jeg da. Har dere begynt å kikke på det?

Kjolen kjøpte jeg for snart et halvt år siden :) Fotograf er i boks. Invitasjonene er snart ferdige :) Har egentlig ordnet veldig mye vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 08.08.09

Har ikke kommet så veldig langt i planleggingen ennå, men har booket kirke og fotograf og lokale er så godt som i boks...

Har tittet på kjoler på nett og i blader, men ikke vært og prøvd ennå...

Håper å gå ned noen kilo først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok bli lagt til i lista etterhvert, men vi finner ikke lokale! :tristbla: Noen som har tips? Vi har kommet fram til at gjestelisten ikke blir på mindre enn 87 stk (ja, vi har stor familie begge to :gjeiper: ), og det er ikke mange stedene i Drammen (hvor bryllupet skal finne sted) som kan romme så mange. Vi hadde lyst til å gifte oss i slutten av juli, men er litt fleksible :) Tips, værsåsnill!

* Børsen

* Park hotell

* First Hotel Ambassadeur

Har vært i bryllup på Landfallhytta, men der er det jo bare plass til halvparten av gjestene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
* Børsen

* Park hotell

* First Hotel Ambassadeur

Har vært i bryllup på Landfallhytta, men der er det jo bare plass til halvparten av gjestene deres!

Tusen takk for tips! Har nå sendt mail til Børsen, pluss et par andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara
Vi har også ordnet vielse og lokale. Men det er det. Tenkte det var tidlig å booke fotograf nå vi, men er kanskje ikke så dumt likevel. Ivrer veldig etter å prøve kjoler nå jeg da. Har dere begynt å kikke på det?

Vi skal gifte oss i juli (hvis vi får lokale da), og jeg var og prøvde kjoler i går :D utrolig gøy... ville ikke ta dem av igjen :fnise: og noen salonger har jo hele seks måneders bestillingstid, så det er nok ikke så tidlig å begynne med kjole nå ;) Noen som har for/imot å leie kjole? er usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har byttet dato vi... :)

Ny dato er 13.06! :)

Det passet så mye bedre med familien den dagen. Så siden vi ikke fikk noe problem med lokale og kirke så var det et enkelt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått endret dato:) Det blir 4.juli ikke den 3.juli..

Kirka var egentlig full, men vi har fått endret det siden jeg kjenner presten. Så, det blir Lørdag 4.juli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Vi har fått endret dato:) Det blir 4.juli ikke den 3.juli..

Kirka var egentlig full, men vi har fått endret det siden jeg kjenner presten. Så, det blir Lørdag 4.juli :D

Så fantastisk dato!!! :lur:

Lykke til med planlegginga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Flub og velkommen hit :)

Jeg gifter meg et par uker før deg og har planlagt en hel masse jeg :fnise: Det som kan planlegges og ordnes har jeg funnet ut at jeg skulle gjøre... Ikke riktig alt da , men ganske mye :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Jeg er ny på forumet og skal gifte meg 10.10.2009. Ganske lenge til enda, men godt å ha lang tid å planlegge på :yvonne:

Gleder meg så sinnsykt mye! Håper på å få mange gode tips og råd her inne på forumet.

Endret av Leiah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Flub og velkommen hit :)

Jeg gifter meg et par uker før deg og har planlagt en hel masse jeg :fnise: Det som kan planlegges og ordnes har jeg funnet ut at jeg skulle gjøre... Ikke riktig alt da , men ganske mye :Nikke:

Takk for det dinadama!! Ja, jeg har funnet ut at det er greit å begynne å tenke hvertfall:) Var på første kjolejakt igår, og den første jeg prøvde var jo bare såååå fin! Er det mulig å finne kjolen på første forsøk el? Fått meg dagbok her å greier nå da... :Nikke: Hint hint... hehe

Endret av flub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin
Vi har fått endret dato:) Det blir 4.juli ikke den 3.juli..

Kirka var egentlig full, men vi har fått endret det siden jeg kjenner presten. Så, det blir Lørdag 4.juli :D

Nydelig dato gitt!!! Så moro..Det er ikke saå lenge igjen nå,jeg gleder meg sååååå veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Jeg har laget dagbok!Ta dere en tur innom og ta en titt:)

Og vet noen hvordan jeg får satt inn Min bryylupsdagbok i stedet for hele tullelinken? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...