Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er helt ny her. Men da jeg fant denne tråden ble jeg kjempe glad. Jeg/vi skal gifte oss 06.06.09 kl 14..

Kirken og lokalet er bestilt. Forlover har jeg også fått. Og på fredag 02.10.08.kl 15:30 skal jeg prøve kjole. Både gleder og gruer meg

Vi har vært sammen i 12 år så det var på tide. Vi forlovet oss 1.mai-08.

Jeg har hørt et det er mye å planlegge men klarer ikke å komme igang liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kommer og overtar datoen min kittz82, siden det er usikkert om det blir noe for oss ;) Så slipper den å være ensom. Gratulerer med forlovelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss 29 august :jepp:

Klarer nesten ikke å vente, også så mye planlegging kun for en dag! Phu!

Men kjempe gøy, håper derfor på masse tips og gode innspill herfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :vinke:

Muligheter for at jeg må melde meg av denne tråden. Jeg og sambo har diskutert mye frem og tilbake, og har kommet til konklusjonen om at enten må vi utsette bryllupet et år eller to, eller så blir det mer "spontant" på tinghuset neste sommer med kun de aller nærmeste og ingen fest i ettertid. Økonomiske hensyn + min ikke helt fantastiske helse er grunnene. Kommer fortsatt til å følge med her, for det er å spennende å se planleggingen til dere alle! :)

Så dumt da! Men som andre har påpekt så er det viktig å ta hensyn til helsen sin da... håper det blir bra uansett hvordan dere gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som planlegger brllup i 2009.

Selv er jeg helt nyforlova og lykkelig:)

Dato ikke bestemt enda, vi har hver vår "ønske årstid" men det som er sikkert er at det blir i 2009.

Mitt spørsmål er, når bør/kan man begynne å se etter kjole, både leie og kjøp? Er dere godt i gang med dette allerede?

Gratulerer med forlovelse! :)

Man kan godt se etter kjole tidlig, noen kjoler har jo bestillingstid på 6 måneder, og da ville jeg bestilt kanskje nærmere et år før, i tilfelle det skulle bli noe kluss.

Jeg skulle bare se etter kjole i mai, men fant drømmekjolen og kjøpte den. Gifter oss i juni neste år. Den er passelig nå, men har snøring i ryggen, så jeg håper jeg greier å gå litt ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest endel rundt i dette forumet en stund nå, men aldri skrevet noe, er ikke helt sikker på om jeg gjør dette riktig, men det finner jeg da ut, hehe :)

Vi skal gifte oss 18. april 2009 på Alby, helt fantastisk sted på Jeløya (Moss) datoen vi valgte er det 6 år siden vi møtte hverandre første gang :)

Er bare et par mnd siden vi fant ut at vi skulle gifte oss, har vært forlovet i ca 2 år. Fortalte samboeren om muligheten til å gifte seg på tinghuset og gjøre det veldig enkelt, og han var veldig med på den ideen, han trodde nemlig at alt måtte være stort, fancy og ikke minst DYRT :gjeiper: Så vi gikk for den ideen, satte dato og greier.

Så kom dagen vi skulle fortelle det til hans foreldre, hans mor ble i fyr og flamme og ramset opp den ene etter den andre, må jo be mormor, bestemor, tanter og onkler osv osv, ting gikk litt over styr. Så nå viser det seg at vi skal ha 36 gjester og en skikkelig bryllupsfest. Har blitt litt mer komfortabel med det nå, men jeg er relativt sjenert og ikke veldig glad i oppmerksomhet, så dette blir ille :gjeiper:

Vi får heldigvis litt hjelp med økonomien, blir jo ikke et vanvittig dyrt bryllup når vi "kun" skal være 36 stykker, men regner med ca 50.000,- og det er ikke noe vi bare kan bla opp sånn uten videre, er tross alt ikke så gamle enda, og pengene våre ligger i bil og rekkehus. Har fått 15.000,- av min mor til kjole, antar at han får samme sum av sine foreldre om ikke mer. Og jeg var utrolig heldig og fant en vanvittig fin kjole på salg til 5.900,- :ler: Også har mine utrolig snille foreldre gitt oss bryllupsreise i gave, cruise i middelhavet :sjokkert:

Ting vi har i boks:

- Bestilt vielse hos HEF.

- Bestilt lokale med borddekning, servitører og mat inkludert i prisen.

- Kjøpt brudekjole.

- Begge har fått ja fra forlover.

- Kjøpt brudepikekjole til søster på 10 som hadde veldig lyst til å være det.

- Fotograf.

- Barnevakt til guttelutten Hugo (hunden vår) :gjeiper:

- Og ellers litt småting.

Ja, dette ble kanskje en litt lenger tråd enn jeg hadde tenkt, håper det går greit :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte innom denne tråden å oppdatere meg litt.

Vil si :velkommen: til alle som er ny i tråden siden sist jeg la igjen spor. Så gøy å se at vi blir så mange etterhvert. :)

Gleder meg til å følge med framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Skal gifte meg neste sommer 25. juli 2009 :klemmer: , og vil ha to solosanger i kirken.. Er det noen som kan noen fine norske eller engelske kjærlighetssanger? Vil helst ha en sang som er om kjærlighet.. Lurer også på hvordan folk her gjør d m skyss fra kirke til lokalet? Noen som har noen tips? Har lyst på en stilig, gammel bil ,mn er jo så svindyrt å leie :S Noen tips noen? :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

IngjerdØ sjekk ut om det er noen veteranbilklubber, eller andre bilklubber for folk med amerikanske biler osv. i nærheten av dere bor, og henvend dere der :) Dre må nok fortsatt betale, men da får dere antagelig sjåfør på kjøpet (siden få som driver med slike biler låner dem ut til hvemsomhelst, de vil gjerne kjøre selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin kjole IngjerdØ! Så deilig med alt som er unnagjort. I fht bil så går det jo ann å sjekke med bilutleiebyrå. Tror AVIS har en bryllupspakke. Ei venninne måtte betale 4500 kr for en veteranbil i sommer hos en som drev med bryllupskjøring, og det synes jeg er ganske drøyt bare for å kjøre noen skarve kilometer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ringt til Hotel Opera og booket rom til bryllupsnatten :jepp: Var så fint å reservere det på Hallvard og Siri "Olsen" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...