Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Da er lista oppdatert igjen :)

Grattis til alle nye her! :hjerte:

Føler meg glemt... :trist:

Jeg blir gift 31.12.2009...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenkte å droppe hotellrom vi, og heller spare penger til bryllupsreise. Er vi helt rare??? :klø:

Nei, det synes jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig søt ticker du har der, forresten :)

Tusen takk, kom bare helt tilfeldig over den på nettet... Følte at den var litt meg, 15 mnd igjen, å føler at jeg stresser allerede... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole IngjerdØ! Så deilig med alt som er unnagjort. I fht bil så går det jo ann å sjekke med bilutleiebyrå. Tror AVIS har en bryllupspakke. Ei venninne måtte betale 4500 kr for en veteranbil i sommer hos en som drev med bryllupskjøring, og det synes jeg er ganske drøyt bare for å kjøre noen skarve kilometer.

Har sjekka ut litt sånn veteranbiler, og det er svindyrt.. Men skal sjekke Avis, takk :)

Veldig deli med alt som er unnagjort :)

Nå har jeg ei venninne som har begynt å lage innbydelser, takkekort å menyer til oss :) Ho er grafisk designer, så er utrlig deili å ikke skulle lage d selv :)

Hadde egentlig tenkt til det, men det blir altfor mye jobb :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å droppe hotellrom vi, og heller spare penger til bryllupsreise. Er vi helt rare??? :klø:

Vi skal gjøre noe lignende.. Eller vi dropper bryllupsnatta på hotell, finner på noe annet enkelt, og da på søndagen reiser vi til Kragerø Spa hotell, har vært der før og det er NYDELIG, og blir der fra søndag til tirsdag istedetfor :D

Synes det blir for mye å bruke 2000 kr på en natt der du kommer til hotellet i 3-4 tida, så er det ut igjen til 12 på søndag :sukk: det blir for dyrt for så lite synes jeg..

Vi kommer også til å bruke det vi får igjen på skatten og feriepengen neste sommer til å booke bryllupsreise med :)

Så blir spennende å se hvor mye vi får da :)

Noen som har tips til reisemål eller?

Vært utrolig lite ute å reist, så vet ike hva som er verdt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg til litt sent, men er ny i forumet. Vi gifter oss 27.juni 2009.

Hei! Velkommen i forumet! Gifter meg også 27.juni og lurer derfor på hvor langt dere har kommet med planlegging og bestillinger? Her har det stagnert litt.....Har booka kirke, lokale og catering, og kjolen er kjøpt inn, men er for det meste jeg som står for planlegginga og all ringinga, så nå prøver jeg å pushe litt over på sambo....Men da går det treigt da! Får du hjelp av din kjære? :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei...hiver meg med her jeg da. :)

Skal gifte oss 12.september.

Har bestilt kirka, bestemt oss for lokale, orndnet med bil, snakket med fotograf.

Har gjestelista klar, og forloverne har sagt ja.

Kan ikke prøve kjole enda....da jeg har 6 uker til termin.

Har fikset barnevakt til den lille..hele bryllupsdagen , og kvelden.

Har tenkt på tema/ farger til invitasjon, bordkort og kirkeprogram.

Undersøkt priser på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å droppe hotellrom vi, og heller spare penger til bryllupsreise. Er vi helt rare??? :klø:

Jeg tror vi ogs¨dropper hotellet :Nikke: Hoteller her hjemme er skikkelig trist og shabby så jeg vil egentlig ikke ligge der i det hele tatt... Men å komme hjem til et rent og ryddig hus og kan ligge lenge dagen etter, spise en god frokost og bare være heeeelt nygifte :rødme: ... det vil jeg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni
Vi tenkte å droppe hotellrom vi, og heller spare penger til bryllupsreise. Er vi helt rare??? :klø:

Det har vi lyst til også...

Men hva gjør vi når vi ikke bor der vi skal gifte oss? har ikke så lyst til å tilbringe bryllupsnatta på jenterommet hjemme hos mamma og pappa heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, var jo en del fler som ikke skal på hotell jo! Det var bra! :jepp: Enig i at det da er en fordel at huset (eller 2-roms leiligheten i vårt tilfelle..) er ryddig og rent når man kommer hjem, og kjøleskapet fylt med digg mat!! :)

:Hehe: Bryllupsnatt på pikerommet er ikke drømmen nei... Da hadde jeg rett og slett tatt inn på hotell. Det hadde jeg ikke orket altså. Og i ALLE FALL ikke hjemme hos svigers!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hva med å leie en hytte på en camping hvis det finnes noe innenfor bryllupsnatt standard?? :) Eller kansje lage til en romantisk soveplass i et naust/stabbur/uthus eller noe sånt? Mye man kan gjøre utrolig ifnt med lys og varme fine fargede stoffer :Nikke:

Hvis du skjønner hva jeg mener? Det er jo en fordel at det skjer på sommerstid også hvis man velger å ligge ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...