Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009

Concertina

Anbefalte innlegg

Vi skal bo på hotell på bryllupsnatta, men det er fordi vi skal være i Roma. :ler:

Hadde vi hatt det her hjemme tror jeg ikke vi hadde brukt penger på det. Finnes jo så mange andre romantiske løsninger. :)

Jeg kan ikke finne meg på lista. :sjenert: Vi gifter oss 5. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal bo på hotell på bryllupsnatta, men det er fordi vi skal være i Roma. :ler:

Hadde vi hatt det her hjemme tror jeg ikke vi hadde brukt penger på det. Finnes jo så mange andre romantiske løsninger. :)

:Hehe: Ikke så mye valg da kanskje... Det blir sikkert kjempefint å ha det i Roma. Det er en herlig by!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Velkommen i forumet! Gifter meg også 27.juni og lurer derfor på hvor langt dere har kommet med planlegging og bestillinger? Her har det stagnert litt.....Har booka kirke, lokale og catering, og kjolen er kjøpt inn, men er for det meste jeg som står for planlegginga og all ringinga, så nå prøver jeg å pushe litt over på sambo....Men da går det treigt da! Får du hjelp av din kjære? :pasha:

Morsomt å treffe noen som gleder seg til samme dag som oss! Vi synes vi har kommet ganske langt med planleggingen, men det står da noe igjen. Vi har booket kirke, prest (venn av familien til brudgomen. Heller det enn en som ikke kjenner oss i det hele tatt), organist og musikere i kirken (mange musikervenner), booket lokale, kokk, hovmester og kjøpt kjole og det meste av tilbehøret til meg. Gjestelisten er også klar, men vi synes det er tidlig å sende ut invitasjoner. Har ikke funnet ut hvordan de skal se ut enda heller.

Her i huset har det stort sett vært sambo som har ordnet og fikset. Han kommer fra stedet der vi skal gifte oss, så han vet best hvilke steder som er fine, og hvilke kokker som er bra, etc. Men jeg kommer nok mest på banen når det gjelder hvordan man skal pynte og slikt. Greit å være gode på forskjellige ting.

Hvor langt har dere kommet i deres planlegging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått meldt meg inn etter å ha lurket her en stund. :)

Skal gifte meg 15.08.09! :rødme:

Ha! Samme dato som meg! Velkommen! :velkommen: Akkurat nå for tiden sitter jeg og tråkler sammen riktig gjesteliste og skal sende over bestillingskontrakt til selskapslokalet. Jeg driver også å grubler på trykksakoppgaven som jeg synes er kanskje det vanskeligste med hele planleggingen. Vil ikke at det skal koste for mye i tillegg til at jeg vil ha noe som matcher stilen til bryllupet og fargene og som kan være en rød tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt :) Vi skal også gifte oss i Roma - 11. juni 2009 på ambassaden.

Har ikke kommet så veldig langt i forberedelsene enda. Holder på å sjekke ut mulige vingårder eller liknende for bryllupsmiddagen. Gode tips i området rundt Roma tas i mot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til alle nye! :velkommen:

Har oppdatert lista, så alle skal være på den nå :)

Vi er en av de som kommer til å ta bryllupsnatta på hotell, skulle gjerne vært hjemme, men huset vårt kommer til å være fullt av slekt så da foretrekker jeg å bruke etpar tusen på hotell ;) ...men så skal ikke vi på noen stor bryllupsreise heller, blir mest sannsynlig etpartre dager på fjellet, evt en liten weekendtur til en eller annen by, vi får se hva som frister mest. Er begrenset hvor lenge vi kan være borte fra småtten så vi får ta det litt som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilvild
Halloen..

Eg skal gifte meg 30.mai 2009. :)

Har ikke kommet så veldig langt, får ikke bestille kirke før om noen uker og er på utkikk etter lokale. Det er søren meg ikke lett, heldigvis har vi god tid.

Noen som har peiling på lokale her i Bergen som er flott, plass til ca 80-100 og medbrakt alkohol?? Kom gjerne med tips.

Så lurer eg på hvilket klokkeslett dere bestille kirken til?

Hei hei!!

Jeg bor i bergen og skal gifte meg 17.januar. Men vi har valgt å gifte oss i byen

jeg opprinnelig er fra. Men før vi bestemte hadde vi faktisk bestilt et lokale her i byen, dvs i fana - området. Det er billig og ikke kjempe flott, men er sjarmerende med peis og ganske god plass. Bra kjøkken også og anlegg! Det koster 3500 kr. Det er lokalet på Bjarg IL. Vi hadde giftet oss der om vi skulle giftet oss i bergen! Håper det var litt til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt :) Vi skal også gifte oss i Roma - 11. juni 2009 på ambassaden.

Har ikke kommet så veldig langt i forberedelsene enda. Holder på å sjekke ut mulige vingårder eller liknende for bryllupsmiddagen. Gode tips i området rundt Roma tas i mot med takk :)

Så gøy! Roma må jo være et fantastisk sted for bryllup! :strix:

Jeg kan dessverre ikke hjelpe med tips, for det er bare forloveden min og jeg som reiser til Roma, så vi skal ha bryllupsmiddagen vår på en fin restaurant i byen. Vi skal ha en fest hjemme senere med slekt og venner for å feire da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Roma må jo være et fantastisk sted for bryllup! :strix:

Jeg kan dessverre ikke hjelpe med tips, for det er bare forloveden min og jeg som reiser til Roma, så vi skal ha bryllupsmiddagen vår på en fin restaurant i byen. Vi skal ha en fest hjemme senere med slekt og venner for å feire da. :)

Tror Roma blir fantastisk - kan ikke tenke meg en bedre bryllupsby :)

Vi skal ha med oss ca 35 gjester (familie og noen venner) nedover, så jobber med å finne et passende sted for middag og overnatting. Har lyst på et typisk italiensk sted med god mat og vin!! Skal dere ha vielsen på ambassaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg skal også gifte meg i 2009 =)

15. august. Ser det er flere av oss her..!

Vi har ikke kommet lenger enn lokale, kirken er nesten i boks, gjesteliste, kokker og forloveder... Og så har jeg prøvd meg fram på monogram da. Vi har masse tanker, men ikke bestemt så mye konkret ennå...

Lurer litt på dere som har laget invitasjoner... har dere laget dem for hånd, på data eller bestilt? Vi skal ha mange gjester, og det blir litt stress å lage dem helt for hånd, liksom.. også har vi kanskje lyst på et bilde av oss på. Men samtidig skal de helst være litt koselige/kreative.. Noen som har noen gode forslag? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Samme dato som meg Ballerina :)

Når det gjelder invitasjoner hadde egentlig jeg tenkt å lage dem for hånd, men har lagt fra meg den tanken i og med at vi skal ha så mange gjester og det er så mange trykksaker som skal matche... Jeg skal designe mine selv, men sende dem til trykkeri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Vi har valgt å bare trykke helt enkle invitasjoner.... Spare penger på dem rett og slett. Men vi skal derimot legge sjela i bordkortene! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Ballerina :)

Vi har tenkt til å lage veldig enkle håndlagde invitasjoner, har forsåvidt begynt. Blir vel noe liknende som dette (litt annet papir under bildet), kommer til å få trykket opp (evt printe ut) teksten på separat inslag som holdes på plass med det båndet. På den måten så tar det ikke fullt så lang tid som å lage alt for hånd, i tillegg så har jeg så stygg håndskrift at det er strengt tatt ikke en reell mulighet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenkte det kunne være morsomt med en liten skravletråd og datoliste for oss som skal gifte oss neste år! :) Bare si fra når dere gifter dere så skal jeg legge dere til :)

:hjerte: Januar

17. januar - SynneMarie

31. januar - Maryell

:hjerte: Februar

14. februar - Snørose

14. februar - Mille123

:hjerte: Mars

05. mars - Muffin!

07. mars - Maryell

??. mars - StorSky

:hjerte: April

04. april - bunadbrud

18. april - illafanten

:hjerte: Mai

01. mai - Dr.Grey

02. mai - Noli

09. mai - Høyfjellsbrud

09. mai - Solita

16. mai - Frøken brud

22. mai - barbeina

23. mai - Cili

23. mai - jeanett

23. mai - cypress

30. mai - mai_brud

30. mai - weki83

30. mai - Dinoli

:hjerte: Juni

06. juni - 100%svevende

06. juni - Meteline

06. juni - Sirnor

06. juni - maja25

06. juni - icechick

06. juni - lillelinn

06. juni - brud060609

06. juni - Bluespirit

06. juni - Beewee

06. juni - brud0606

11. juni - pixi

13. juni - Hegepege

13. juni - Lille Banana

13. juni - Sunny80

20. juni - Therese_brud

20. juni - Magiga de Spell

20. juni - Trimjenta

20. juni - sashadelenn

27. juni - alfaalfa

27. juni - _lene_

27. juni - LilleSiri

27. juni - Lilleulv

27. juni - msplum

27. juni - Humleblomst

27. juni - MaiL

27. juni - Molly1980

27. juni - Minnelli

27. juni - Tillemor

27. juni - Musica

27. juni - Juni-09

:hjerte: Juli

04. juli - Februarmamsen

04. juli - Frøken Freken

04. juli - Sofia1

04. juli - LindaKristin

04. juli - dextrin

04. juli - bryllupsTwisted

04. juli - Mokkon83

04. juli - Ansjoni

10. juli - MaiMar

10. og 11. juli - FrodeLinda100709

18. juli - Grafica

18. juli - kittz82

25. juli - mamikk

25. juli - covergrl

25. juli - Frozen

25. juli - Lille Bille

25. juli - IngjerdØ

:hjerte: August

01. august - Mazilla

01. august - Anamelona

07. august - Nolita

07. august - Nika

08. august - Concertina

08. august - Dinedama

08. august - Lille Ballerina

08. august - Nissejenta2

08. august - Maop

08. august - brud08.08.09

08. august - kakemonsteret

08. august - Mo9qa

08. august - Pinky

08. august - Sørlandsbrud 09

08. august - lost_bird

15. august - Maye

15. august - -Sandra-

15. august - hopeful

15. august - Solstrålejenta

15. august - Gullfia

15. august - Honey

15. august - endeligforlovet

15. august - Cammiebella

22. august - linel

22. august - zilje_k

29. august - Petrina

29. august - Heartbeats

29. august - Anniq

29. august - -Sukkerspinn

:hjerte: September

12. september - flysnuse

12. september - bryllupsjenta

12. september - latte

19. september - No Shorty

20. september - jannamor

26. september - 2009 brud

26. september - Coriander

:hjerte: Oktober

03. oktober - Elize

03. oktober - TuttaV

03. oktober - Lano

22. oktober - Zaphireh

:hjerte: November

:hjerte: Desember

12. desember - milstjerne

26. desember - Nettepett

31. desember - Agnethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi gifter oss 8. august :bryllup:

Velkommen :)

Ser du er sunnmøring, skal bryllupet vær i Ulsteinvik?

Selv gifter jeg meg i Ålesund neste sommer..

I dag kribler det ekstra i magen.. Vi har nemlig ikke fortalt noen at vi skal gifte oss!! Det er snart to måneder siden vi bestemte dato og bestilte kirke.. Vi har derimot ventet lenge på forlovelsesringene. Vi fikk de denne uken... :sjenert:

I morgen skal vi hjem på helgebesøk til mine foreldre og da skal nyheten offentliggjøres!!! Jeg er så spent :D

Regner med vi setter på ringene før vi tar flyet i morgen tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! De Ringte akkurat fra Kristins Brudesalong og sa at kjolen min har kommet! :danse: Må bare komme og prøve den så de får lagt den opp. *Lykkelig* :):bryllup:

Endret av LilleSiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...