Muffin! Skrevet 9. oktober 2008 #781 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi skal bo på hotell på bryllupsnatta, men det er fordi vi skal være i Roma. Hadde vi hatt det her hjemme tror jeg ikke vi hadde brukt penger på det. Finnes jo så mange andre romantiske løsninger. Jeg kan ikke finne meg på lista. Vi gifter oss 5. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2008 #782 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi skal bo på hotell på bryllupsnatta, men det er fordi vi skal være i Roma. Hadde vi hatt det her hjemme tror jeg ikke vi hadde brukt penger på det. Finnes jo så mange andre romantiske løsninger. Jeg kan ikke finne meg på lista. Vi gifter oss 5. mars. Ikke så mye valg da kanskje... Det blir sikkert kjempefint å ha det i Roma. Det er en herlig by!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musica Skrevet 9. oktober 2008 #783 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Velkommen i forumet! Gifter meg også 27.juni og lurer derfor på hvor langt dere har kommet med planlegging og bestillinger? Her har det stagnert litt.....Har booka kirke, lokale og catering, og kjolen er kjøpt inn, men er for det meste jeg som står for planlegginga og all ringinga, så nå prøver jeg å pushe litt over på sambo....Men da går det treigt da! Får du hjelp av din kjære? Morsomt å treffe noen som gleder seg til samme dag som oss! Vi synes vi har kommet ganske langt med planleggingen, men det står da noe igjen. Vi har booket kirke, prest (venn av familien til brudgomen. Heller det enn en som ikke kjenner oss i det hele tatt), organist og musikere i kirken (mange musikervenner), booket lokale, kokk, hovmester og kjøpt kjole og det meste av tilbehøret til meg. Gjestelisten er også klar, men vi synes det er tidlig å sende ut invitasjoner. Har ikke funnet ut hvordan de skal se ut enda heller. Her i huset har det stort sett vært sambo som har ordnet og fikset. Han kommer fra stedet der vi skal gifte oss, så han vet best hvilke steder som er fine, og hvilke kokker som er bra, etc. Men jeg kommer nok mest på banen når det gjelder hvordan man skal pynte og slikt. Greit å være gode på forskjellige ting. Hvor langt har dere kommet i deres planlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammiebella Skrevet 11. oktober 2008 #784 Del Skrevet 11. oktober 2008 Da har jeg endelig fått meldt meg inn etter å ha lurket her en stund. Skal gifte meg 15.08.09! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 13. oktober 2008 #785 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har jeg endelig fått meldt meg inn etter å ha lurket her en stund. Skal gifte meg 15.08.09! :rødme: Ha! Samme dato som meg! Velkommen! Akkurat nå for tiden sitter jeg og tråkler sammen riktig gjesteliste og skal sende over bestillingskontrakt til selskapslokalet. Jeg driver også å grubler på trykksakoppgaven som jeg synes er kanskje det vanskeligste med hele planleggingen. Vil ikke at det skal koste for mye i tillegg til at jeg vil ha noe som matcher stilen til bryllupet og fargene og som kan være en rød tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixi Skrevet 15. oktober 2008 #786 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vi skal bo på hotell på bryllupsnatta, men det er fordi vi skal være i Roma. Hadde vi hatt det her hjemme tror jeg ikke vi hadde brukt penger på det. Finnes jo så mange andre romantiske løsninger. Jeg kan ikke finne meg på lista. Vi gifter oss 5. mars. Morsomt Vi skal også gifte oss i Roma - 11. juni 2009 på ambassaden. Har ikke kommet så veldig langt i forberedelsene enda. Holder på å sjekke ut mulige vingårder eller liknende for bryllupsmiddagen. Gode tips i området rundt Roma tas i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 15. oktober 2008 Velkommen til alle nye! Har oppdatert lista, så alle skal være på den nå Vi er en av de som kommer til å ta bryllupsnatta på hotell, skulle gjerne vært hjemme, men huset vårt kommer til å være fullt av slekt så da foretrekker jeg å bruke etpar tusen på hotell ...men så skal ikke vi på noen stor bryllupsreise heller, blir mest sannsynlig etpartre dager på fjellet, evt en liten weekendtur til en eller annen by, vi får se hva som frister mest. Er begrenset hvor lenge vi kan være borte fra småtten så vi får ta det litt som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilvild Skrevet 16. oktober 2008 #788 Del Skrevet 16. oktober 2008 Halloen.. Eg skal gifte meg 30.mai 2009. Har ikke kommet så veldig langt, får ikke bestille kirke før om noen uker og er på utkikk etter lokale. Det er søren meg ikke lett, heldigvis har vi god tid. Noen som har peiling på lokale her i Bergen som er flott, plass til ca 80-100 og medbrakt alkohol?? Kom gjerne med tips. Så lurer eg på hvilket klokkeslett dere bestille kirken til? Hei hei!! Jeg bor i bergen og skal gifte meg 17.januar. Men vi har valgt å gifte oss i byen jeg opprinnelig er fra. Men før vi bestemte hadde vi faktisk bestilt et lokale her i byen, dvs i fana - området. Det er billig og ikke kjempe flott, men er sjarmerende med peis og ganske god plass. Bra kjøkken også og anlegg! Det koster 3500 kr. Det er lokalet på Bjarg IL. Vi hadde giftet oss der om vi skulle giftet oss i bergen! Håper det var litt til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 #789 Del Skrevet 16. oktober 2008 Morsomt Vi skal også gifte oss i Roma - 11. juni 2009 på ambassaden. Har ikke kommet så veldig langt i forberedelsene enda. Holder på å sjekke ut mulige vingårder eller liknende for bryllupsmiddagen. Gode tips i området rundt Roma tas i mot med takk Så gøy! Roma må jo være et fantastisk sted for bryllup! Jeg kan dessverre ikke hjelpe med tips, for det er bare forloveden min og jeg som reiser til Roma, så vi skal ha bryllupsmiddagen vår på en fin restaurant i byen. Vi skal ha en fest hjemme senere med slekt og venner for å feire da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixi Skrevet 16. oktober 2008 #790 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så gøy! Roma må jo være et fantastisk sted for bryllup! Jeg kan dessverre ikke hjelpe med tips, for det er bare forloveden min og jeg som reiser til Roma, så vi skal ha bryllupsmiddagen vår på en fin restaurant i byen. Vi skal ha en fest hjemme senere med slekt og venner for å feire da. Tror Roma blir fantastisk - kan ikke tenke meg en bedre bryllupsby Vi skal ha med oss ca 35 gjester (familie og noen venner) nedover, så jobber med å finne et passende sted for middag og overnatting. Har lyst på et typisk italiensk sted med god mat og vin!! Skal dere ha vielsen på ambassaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ballerina Skrevet 16. oktober 2008 #791 Del Skrevet 16. oktober 2008 Heihei, jeg skal også gifte meg i 2009 =) 15. august. Ser det er flere av oss her..! Vi har ikke kommet lenger enn lokale, kirken er nesten i boks, gjesteliste, kokker og forloveder... Og så har jeg prøvd meg fram på monogram da. Vi har masse tanker, men ikke bestemt så mye konkret ennå... Lurer litt på dere som har laget invitasjoner... har dere laget dem for hånd, på data eller bestilt? Vi skal ha mange gjester, og det blir litt stress å lage dem helt for hånd, liksom.. også har vi kanskje lyst på et bilde av oss på. Men samtidig skal de helst være litt koselige/kreative.. Noen som har noen gode forslag? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålejenta Skrevet 17. oktober 2008 #792 Del Skrevet 17. oktober 2008 Samme dato som meg Ballerina Når det gjelder invitasjoner hadde egentlig jeg tenkt å lage dem for hånd, men har lagt fra meg den tanken i og med at vi skal ha så mange gjester og det er så mange trykksaker som skal matche... Jeg skal designe mine selv, men sende dem til trykkeri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #793 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi har valgt å bare trykke helt enkle invitasjoner.... Spare penger på dem rett og slett. Men vi skal derimot legge sjela i bordkortene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #794 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ballerina Vi har tenkt til å lage veldig enkle håndlagde invitasjoner, har forsåvidt begynt. Blir vel noe liknende som dette (litt annet papir under bildet), kommer til å få trykket opp (evt printe ut) teksten på separat inslag som holdes på plass med det båndet. På den måten så tar det ikke fullt så lang tid som å lage alt for hånd, i tillegg så har jeg så stygg håndskrift at det er strengt tatt ikke en reell mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam Skrevet 17. oktober 2008 #795 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi gifter oss 8. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine84 Skrevet 17. oktober 2008 #796 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bare tenkte det kunne være morsomt med en liten skravletråd og datoliste for oss som skal gifte oss neste år! Bare si fra når dere gifter dere så skal jeg legge dere til Januar 17. januar - SynneMarie 31. januar - Maryell Februar 14. februar - Snørose 14. februar - Mille123 Mars 05. mars - Muffin! 07. mars - Maryell ??. mars - StorSky April 04. april - bunadbrud 18. april - illafanten Mai 01. mai - Dr.Grey 02. mai - Noli 09. mai - Høyfjellsbrud 09. mai - Solita 16. mai - Frøken brud 22. mai - barbeina 23. mai - Cili 23. mai - jeanett 23. mai - cypress 30. mai - mai_brud 30. mai - weki83 30. mai - Dinoli Juni 06. juni - 100%svevende 06. juni - Meteline 06. juni - Sirnor 06. juni - maja25 06. juni - icechick 06. juni - lillelinn 06. juni - brud060609 06. juni - Bluespirit 06. juni - Beewee 06. juni - brud0606 11. juni - pixi 13. juni - Hegepege 13. juni - Lille Banana 13. juni - Sunny80 20. juni - Therese_brud 20. juni - Magiga de Spell 20. juni - Trimjenta 20. juni - sashadelenn 27. juni - alfaalfa 27. juni - _lene_ 27. juni - LilleSiri 27. juni - Lilleulv 27. juni - msplum 27. juni - Humleblomst 27. juni - MaiL 27. juni - Molly1980 27. juni - Minnelli 27. juni - Tillemor 27. juni - Musica 27. juni - Juni-09 Juli 04. juli - Februarmamsen 04. juli - Frøken Freken 04. juli - Sofia1 04. juli - LindaKristin 04. juli - dextrin 04. juli - bryllupsTwisted 04. juli - Mokkon83 04. juli - Ansjoni 10. juli - MaiMar 10. og 11. juli - FrodeLinda100709 18. juli - Grafica 18. juli - kittz82 25. juli - mamikk 25. juli - covergrl 25. juli - Frozen 25. juli - Lille Bille 25. juli - IngjerdØ August 01. august - Mazilla 01. august - Anamelona 07. august - Nolita 07. august - Nika 08. august - Concertina 08. august - Dinedama 08. august - Lille Ballerina 08. august - Nissejenta2 08. august - Maop 08. august - brud08.08.09 08. august - kakemonsteret 08. august - Mo9qa 08. august - Pinky 08. august - Sørlandsbrud 09 08. august - lost_bird 15. august - Maye 15. august - -Sandra- 15. august - hopeful 15. august - Solstrålejenta 15. august - Gullfia 15. august - Honey 15. august - endeligforlovet 15. august - Cammiebella 22. august - linel 22. august - zilje_k 29. august - Petrina 29. august - Heartbeats 29. august - Anniq 29. august - -Sukkerspinn September 12. september - flysnuse 12. september - bryllupsjenta 12. september - latte 19. september - No Shorty 20. september - jannamor 26. september - 2009 brud 26. september - Coriander Oktober 03. oktober - Elize 03. oktober - TuttaV 03. oktober - Lano 22. oktober - Zaphireh November Desember 12. desember - milstjerne 26. desember - Nettepett 31. desember - Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine84 Skrevet 17. oktober 2008 #797 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi skal gifte 22. august:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillemor Skrevet 17. oktober 2008 #798 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi gifter oss 8. august Velkommen Ser du er sunnmøring, skal bryllupet vær i Ulsteinvik? Selv gifter jeg meg i Ålesund neste sommer.. I dag kribler det ekstra i magen.. Vi har nemlig ikke fortalt noen at vi skal gifte oss!! Det er snart to måneder siden vi bestemte dato og bestilte kirke.. Vi har derimot ventet lenge på forlovelsesringene. Vi fikk de denne uken... I morgen skal vi hjem på helgebesøk til mine foreldre og da skal nyheten offentliggjøres!!! Jeg er så spent :D Regner med vi setter på ringene før vi tar flyet i morgen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #799 Del Skrevet 17. oktober 2008 til Airam og Cathrine84 Har oppdattert lista igjen, det er *mange* som skal gifte seg neste år ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 17. oktober 2008 #800 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hurra! De Ringte akkurat fra Kristins Brudesalong og sa at kjolen min har kommet! Må bare komme og prøve den så de får lagt den opp. *Lykkelig* Endret 17. oktober 2008 av LilleSiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå