Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har vært på kjoleprøving. Var på Agape i Trondheim.

Selv om jeg var kjempeskuffa etter å ha vært der, tror jeg at jeg fant drømmekjolen.

http://www.agape-brud.no/img.php?img=782

Hadde jeg trivdes der som kunde, hadde jeg bestilt kjole med en gang. Men nå skal jeg dra i de andre butikkene i området for å se hve de har.

Det ble ikke en sånn fin opplevelse som jeg trodde det skulle blir dette nei. :(

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
Hei

Jeg har vært på kjoleprøving. Var på Agapae i Trondheim.

Selv om jeg var kjempeskuffa etter å ha vært der, tror jeg at jeg fant drømmekjolen.

http://www.agape-brud.no/img.php?img=782

Hadde jeg trivdes der som kunde, hadde jeg bestilt kjole med en gang. Men nå skal jeg dra i de andre butikkene i området for å se hve de har.

Det ble ikke en sånn fin opplevelse som jeg trodde det skulle blir dette nei. :(

Ååå, det er akkurat samme kjole som jeg skal ha :fnise:

Bare at jeg bestiller den fra USA og betaler kr 800 for den :gjeiper:

Synd du ikke fikk den servicen du skulle ha hatt, for det er virkelig og skal være en fantastisk opplevelse :)

Desverre så er den mange som ikke oppfyller våre ønsker og det er veldig synd.. Synes uansett du bør dra å kikke andre steder, bare for å kikke litt.. Greit å se hvilke muligheter man har :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er akkurat samme kjole som jeg skal ha :fnise:

Bare at jeg bestiller den fra USA og betaler kr 800 for den :gjeiper:

Synd du ikke fikk den servicen du skulle ha hatt, for det er virkelig og skal være en fantastisk opplevelse :)

Desverre så er den mange som ikke oppfyller våre ønsker og det er veldig synd.. Synes uansett du bør dra å kikke andre steder, bare for å kikke litt.. Greit å se hvilke muligheter man har :jepp:

TAkk for støttende ord Hegepege.

Vil du ikke være så snill å sende en link til der du bestiller kjolen din fra?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
TAkk for støttende ord Hegepege.

Vil du ikke være så snill å sende en link til der du bestiller kjolen din fra?

:)

Selvfølgelig kan jeg det :)

Men kjolen måtte de sy for meg altså, så det er ikke noe de har inne på lageret kan du si da.. Men det er mange herfra som har bestilt derfra, jeg har ikke fått kjolen min enda, men regner med je har den om ca 2 uker..

Og han er superhyggelig han som "driver" det der :)

Gå inn på jkdress.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan jeg det :)

Men kjolen måtte de sy for meg altså, så det er ikke noe de har inne på lageret kan du si da.. Men det er mange herfra som har bestilt derfra, jeg har ikke fått kjolen min enda, men regner med je har den om ca 2 uker..

Og han er superhyggelig han som "driver" det der :)

Gå inn på jkdress.com

Tusen takk.

Skal sjekke ut denna jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på kjolene. Mange flotte kjoler da.

Sendte du inn bilde av kjolen du skal ha du da, så ordner de resten? Får du den lik tror du?

Jeg har allerede kjøpt en kjole på ebay, og den kan kanskje brukes til karneval eller noe. Den var iallefall ikke bra, så det var bortkastede penger. Stoffet var tynt, broderingene var skjeve, den var klippet og sydd helt rart på overdelen, så det ble neste ikke plass til bysten inni kjolen osv.

Er spent på om kjolen din står til forventningene da. Vil gjerne høre fra deg når den er kommet, og gjerne se bilder :rødme: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha nevnt det: jkdress.com er i Kina og ikke i USA... Er veldig blandet hvor fornøyd folk er med bestillingene (var en tråd om de her inne for etpar dager siden), og jeg vet mange på barnimagen.com har bestilt derfra - noen er superfornøyde, andre ikke i det hele tatt.

Og husk at en kopikjole aldri kan bli helt lik den du har prøvd i butikken... er noen som har brent seg på det (tror de som ikke har prøvd kjolen på forhånd har størst sjangs for å bli fornøyd fordi de ikke "vet" hvordan den skal se ut)...

...ikke for å være negativ altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er litt enig med deg Consertina ;)

Men det er klart at hvis det er sydd skjeivt og at stoffet er tynt og alt så ville ikke jeg heller vært fornøyd.. :sukk:

Jeg har egentlig tenkt å bestille derifra, men etter de trådene som gikk her for noen dager siden så vet jeg ikke lengre... Jeg vil egentlig ikke ta sjangsen på å bli misfornøyd, men samtidig vil jeg ikke bruke så utrooooolig MYE penger på å bli fornøyd heller... det har jeg rett og slett ikke råd til :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg reklamerer for divaX på jessheim... Igjen! De syr etter bilder :) Pluss jeg har bare hørt positive ting om de. De ligger på et ganske ålreit prisnivå også, hvertfall i forhold til agape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DivaX hadde jeg tenkt å bestille fra helt først å dem har jo masse gode tilbakemeldinger :jepp:

Noen som vet hvor lang leveringsrid det er på kjolene derifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Tror det varierer, om det er en "standardmodell" eller etter bilde. Men bare send dem en mail! :) De var skikkelig hyggelige når jeg tok kontakt med dem. Jeg skal ha en av deres standardmodeller med modfikasjoner. Fikk beskjed om leveringstid fra 1-4 måneder, kom ann på nøyaktig hvor store modifikasjoner det var snakk om, og når jeg bestilte. Siden jeg ikke har mine planer helt klare enda (jeg må finne gode bilder av hva jeg ønsker, og skal dessuten ned noen kilo først...) var det grunnen til at leveringstiden var så vag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja :)

Ja jeg vurderer dem seriøst nå over JKdress siden de har fått mye papper i det siste med misfornøyde kunder... Vet du om kjolene fra divaX syes med sånn tykt brudekjolestoff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Nei, det vet jeg helt ærlig ikke. Men stoffet på bildene deres ser nå hvertfall utrolig lekkert ut...

Kanskje starte en tråd og høre om erfaringer? google litt? :) Ellers om du ikke bor alt for langt unna, går det ann å stikke innom butikken deres på jessheim og kjenne litt på kjolene som henger der! De har alltid noen få kjoler inne, som ikke er ment så mye for salg, som for å vise frem hvordan kjolene deres blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hegepege
Jeg reklamerer for divaX på jessheim... Igjen! De syr etter bilder :) Pluss jeg har bare hørt positive ting om de. De ligger på et ganske ålreit prisnivå også, hvertfall i forhold til agape!

Hehe, divax på jessheim selger akkurat samme kjoler som JKdress.. Fant absolutt alle kjolene deres på jk sin hjemeside, derfor valgte jeg ikke å bestille der, heller prøve jk.. Jeg hadde nok dratt for å pvøre kjolen på jessheim for så å bestille fra jk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...