Gjest Lilleulv Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 En ny runde med ungkaren!! Væme a!!! :-D
minemor Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ser på nå, bare MÅ ha d med meg;) Kjekk var han også...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hmm - eg hoppar attende til Top Model på tv3 i staden. Noko virka så rart med denne ungkaren til no - serleg med damene. Som om dei alle berre er skodespelarar, innleigde for å late som dei er med i reality. Ho som mottok den rosen nettopp, var iallefall heilt klar over at ho skulle få han - og når dei er DÅRLEGE skodespelarar i tillegg...? Men det kan jo berre vere at denne første episoden er veldig nøye regissert, og at det blir lausare etterpå...
Gjest Lilleulv Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Blir litt redd av Linda jeg. Hun ser litt smågæærn ut....
Tussi! Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Drama, drama, drama.. Jeg må le altså, hehe..
Gjest GossipGirl Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Uff, synes synd på Lindsay, jeg, altså. Den kvinnen burde være beskyttet mot seg selv, og i alle fall ikke bli brettet ut på TV.
Gjest Lilleulv Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Hva skjer med å bli drita full i første episode? :-D
Tussi! Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Hva skjer med å bli drita full i første episode? :-D Veit. Det var jo helt ekstremt. Kan ikke huske det har vært sånn tidligere. Det beste var jo hu som ramla av stolen da
FrizzleSizzle Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Skjedde alt dette? Syntes det var samme suppa som tidligere, jeg. Men satt på msn samtidig. Må visst begynne å følge med, høres jo artig ut dette.
hjertesukka Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Fikk jo se et godt eksempel på at det er lurt å holde sinneriene for seg selv, når man føler seg forbigått. Kanskje noen som satt og så på, hadde tenkt å kontakte henne, men ombestemte seg etter at de så denne mildt sagt usjarmerende siden av henne. Det tenkte hun ikke på, tydeligvis.
Aurela Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fikk jo se et godt eksempel på at det er lurt å holde sinneriene for seg selv, når man føler seg forbigått. Kanskje noen som satt og så på, hadde tenkt å kontakte henne, men ombestemte seg etter at de så denne mildt sagt usjarmerende siden av henne. Det tenkte hun ikke på, tydeligvis. Haha, det var jo morsomt å se på da :gjeiper: Ja, nok av drama, moro Endret 8. januar 2008 av jente89
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 lindsay var grusom.. enhvert realityshow trenger en bitch eller flere men jeg er glad hun forsvant så fort som fy.... ellers var linda helt syk, de enorme stirrende øynene!!! så jo helt gal ut! stakkars ungkaren ble nok vettskremt
aimee Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Her må jeg være med, en blodfan av både Ungkaren og Top Model! Jeg synes ungkaren var litt for god til å være sann jeg. For å sitere Samantha i Sex and the City "Good on paper, bad in bed" Ser for meg at han er sånn som griner når han hører nasjonalsangen og slår kona si bak fasaden.. Ugh... Gøy at en ny runde er i gang!
Filur Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Sitter å ser på kveldens episode nå, så ikke første. Hvilket inntrykk fikk dere av ungkaren da? Nå virker han jo helt tett..
Gjest Roxie Hart Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Synes også han virker litt tett. Synes han er veldig "amerikansk"- håper noen skjønner hva jeg mener Endret 14. januar 2008 av Roxie Hart
Aurela Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 Synes også han virker litt tett. Synes han er veldig "amerikansk"- håper noen skjønner hva jeg mener Helt enig.. (Syntes forresten tennene hans er for "perfekte" til å være fine.. Og litt for mye magemuskler :gjeiper: ) *se videre*
Filur Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 Synes også han virker litt tett. Synes han er veldig "amerikansk"- håper noen skjønner hva jeg mener Der sa du det! Minner meg om slike "jocks" fra teite, amerikanske highschool-filmer. Og totalt blottet for sjarm. Nei æsj, han var ekkel..
hjertesukka Skrevet 14. januar 2008 #20 Skrevet 14. januar 2008 Hva ER det med tennene hans???- virker som de holder på å ramle ut når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå