Gå til innhold

Betties krok


Bettie

Anbefalte innlegg

Du er flink som alltid Bettie. Det er ikke det minste rart at du er sliten. Håper du passer på å få deg noen velfortjente pauser oppi julestria. :kose:

Hva slags planer har dere for julaften da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhuuu, vi er på side 40 :hoppe:

Og for å vende tilbake til noe mer matnyttig. Hva slags maling bruker du på krusene og hvor brenner du dem. Er det i vanlig stekeovn?

*må ha noe å gjøre hvis permitteringsspøkelset slår til over jul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ute på God jul-runde til alle mine KG-dagbok-venninner:

GOD JUL Bettie, og NYYYYT feriedagene, det er vel få som har fortjent det mer enn deg!

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 23 desember

Jeg bruker porselensmaling beregnet for brenning i steikeovnen, Cata. Hobbyforretninger som Panduro har det.

Jippi - 40 sider. Takk for blomst, carkr, og sjokoladelikør, Inlove.

Takk for hilsen, bella,.

Kos med julehilsner, caskr, marihan, Marianne E, Enigma og AnnaShirley.

Jo - jeg tror det skal bli bra på ny arbeidsplass, Fakse. Det at de allerede har invitert meg inn i varmen betyr mye.

Nå sitter jeg med et delvis ferdigpyntet julehus, Alle nisser og engler er på plass, juletreet er på plass - med pynt, alle julegaver er pakket inn - med unntak av ett - og det er fordi malingen ikke er tørr enda.

Gjesterommet er gjort klart, bad, wc og gang er vasket. Det som gjenstår er et rufs på kjøkkenet og støvsuging på stua. Og så må jeg rydde på plass pakkepapir og bånd, så er det jul.

Frøkna hentet LillePoden i barnehagen i går, så han skulle hjelpe meg med å pynte treet, men det ble bråstopp en drøy meter fra treet, for der lå det en del barnåler etter min grenkvisting for å få treet til å passe i foten. Han er snål - ikke liker han å bli klinete på fingrene og det var skummelt med barnåler på gulvet, så der kunne han ikke gå. Måtte feie det opp før han våget seg fram til treet, men da var det kjempegøy å gi meg kulene. Han ville nemlig ikke ta i treet selv, med det forstår jeg godt - granbar stikker.

Poden og Svigerdatter skulle handle, så vi avtalte at vi kunne legge LillePoden her, og han sovnet så godt at har like gjerne sov over her, så kjørte jeg ham til barnehagen på morgenen i dag, Hadde ikke hjerte til å vekke ham i går kveld.

I dag fikk jeg julegaven min fra Halvdelen. Det var en myk pakke - veldig myk, med halsbånd og myk pels. Lillepus har vært borte siden slutten av november, og ingen har kommet med tips til oss selv om vi har etterlyst henne. Skulle hun komme tilbake er det bare flott, men jeg savnet en pus, og nå har fått en. Hun er 6 mnd, en omplasseringspus. Men hun er nydelig, da. Mørk med gylne tegninger, og hun maler som bare det. Hun har vært på fanget flere ganger i dag, og ser ut til å være en trygg pus. I januar skal jeg til veterinær med henne, for her skal det ikke bli noen kattebarn.

Ellers så er jeg i elendig form. Tett som fy og feber har jeg også. Så jeg må nok stable meg på beina i morgen med Paracet, for jeg må bli ferdig her i morgen. Ikke at det er så mye, men det skal gjøres. Og jeg må på apoteket i mrogen, for jeg er snart tom for paracet og andre forkjølelsesgreier. Dritt.

Uansett:

:nissevink: God jul til alle som er innom her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...