Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...


smilefjes

Anbefalte innlegg

Jeg skal krysse fingrene jeg også for at det skal klaffe for dere denne gangen. Tror mye sol skal hjelpe :) Også har jeg hørt at man må spise mye mais. Så jeg anbefaler mye sol og mye mais, så sitter spiren :)

Ha en riktig god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73
Jeg skal krysse fingrene jeg også for at det skal klaffe for dere denne gangen. Tror mye sol skal hjelpe :) Også har jeg hørt at man må spise mye mais. Så jeg anbefaler mye sol og mye mais, så sitter spiren :)

Ha en riktig god helg :)

Mais??

*sjekker i alle skuffer og skap* INGEN mais... HMFT!

Sol? *titter ut* INGEN sol her i dag...

...men jeg har hørt at grapefrukt hjelper, så jeg sitter her og tyller i meg glass etter glass....

Håper det funker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mais???? jøsses, det har jeg ikke hørt!!! Grapefruktjuice drakk jeg også, og slimløsende må du ikke glemme!!!! Du får ha masse lykke til i dag du da :) Så spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ, men det kan hende grapefruktjuicen virker mot sin hensikt - det forsurer ph-verdien i slimet og det kan gjøre at sædcellene ikke overlever så lenge... Hvis man vil forsøke å fortynne slimet så anbefales slimløsende hostesaft i stedenfor visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Hvordan har du det??? nyter våren? tenker det er full fart hjemme hos deg med en liten en som løper rundt!! håper du får til å tenke på andre ting og hr brettet opp armene for denne pp!!!! goklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Takk for mange koselige hilsener! :) Her nytes våren i fulle drag! Det beste er jo at det er så mange fridager fremover også, føler jeg trenger litt pusterom etter lang periode med mye jobbing.

Ingen overfall i går... :ler: Var hos legen med de målte ikke LH stigning (er det ikke det det heter), så jeg skal tilbake i dag. Håper det blir business. Hun så igjen 2 stk egg som ser lovende ut... Men denne gangen må jeg holde igjen og ikke håpe for mye. Har ikke råd til å bli så lei meg og skuffet hver gang dette ikke går. Jeg kan selvfølgelig fremdeles risikere at vi skal holde på i flere år til, selv om jeg håper dette skal bli kortvarig nå.

Har faktisk såvidt begynt å leke med tanken på adopsjon. Jeg er nemlig ikke helt sikker på om jeg vil gå igjennom den belastningen som prøverør er, og siden jeg vet at adopsjon også er en utrooolig langtekkelig prosess, burde man jo egentlig starte å søke om å bli godkjent før man er helt fra seg av desperasjon... Men vet ikke... Er så mye tanker nå... Det er i allefall ikke et utenkelig alternativ for meg.

Ja, har også lest det om grapefruktjuice, Concertina, eller kanskje det var i din dagbok jeg leste det? Jeg har faktisk ikke drukket grapefruktjuice de siste par prøveperiodene og her ikke kjøpt nå heller. Kanskje jeg burde kjøpt slimløsende hostesaft i dag, om det ikke er for sent. Ønsker jo å ha så høye odds som mulig!!! :jepp:

Håper alle dere jentene har det fint! Følger med på dere og særlig dere som nærmer dere IKM. Krysser fingrene!!! Har det ganske travelt om dagen, så ikke alltid jeg rekker å legge igjen et spor etter meg, men som sagt, følger med.. :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingre her for at det klaffer denne gangen! :klemmer:

Signerer denne!! er så spennende å følge med deg!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer en oppdatering fra smilefjesheimen. Har vært så opptatt med å nyte våren at jeg ikke har fått vært så mye her, men jeg får fulgt med på dere jentene og er veldig spent på dere som har IKM i disse dager!!! :jepp:

Her har det jo vært EL siden sist. Jeg er jo nå så heldig at jeg slipper å bry meg med når det er, det er det gynekologen som fikser. Så jeg følger bare ordre (og legger inn minst en ekstra dag med innsats, for å være heelt på den sikre siden :ler: ).

Ellers nyter vi også været, og helgen var en perfekt blanding av kos og avslapning, jobbing i hagen (fikk bl.a. oljet alle terrassemøblene, veldig fornøyd med det! :) ), sosialt liv (hadde besøk av venner en dag og var på besøk hos noen andre venner en annen dag), mye grilling og kos. Jeg kom meg også en tur innom IKEA uten mann og barn og det var skikkelig nice. Hadde jo lyst til å kjøpe hele butikken, da. Syntes det var så mye fint til å pynte både inne og ute med, men jeg klarte heldigvis å begrense meg litt... :fnise: IKEA er supert, altså! Bare synd det ALLTID er så mye mennesker der. Ikke det at jeg er mannevond, altså, men... Å gå i kø er liksom ikke min sterke side, da...

Ellers er det mye å tenke på i forbindelse med jobb om dagen. Vi står nemlig overfor endel omlegginger (sansynligvis), og jeg har fått beskjed av sjefen at jeg må tenke litt over hvilke arbeidsoppgaver jeg kunne tenke meg i den forbindelse. Er blitt forespeilet en mulig løsning, men er ikke helt overbevist om at det vil være riktig for meg. Men så er det å finne ut hva man egentlig vil, da. Og hvorfor man vil det. Er det bare fordi man er kjørt inn i et spor og det er vanskelig å se for seg noe annet, eller er det det jeg driver med nå jeg liker best å drive med? Og så er det selvfølgelig vanskelig for en dame som har vært "snill pike" hele livet å kreve sin plass, noe jeg vet jeg egentlig fortjener, både med hensyn til ansvar og lønn. :sukk:

Som dere skjønner er det nok å henge fingrene i her i livet mitt, men det er jo sånn jeg liker det. Og så går jo tiden fortere mot IKM når jeg ikke tenker på babylaging absolutt hele tiden... Og det er bra. Nå må jeg kaste meg over jobb igjen, hadde bare sittet her siden kl 06.00, så syntes jeg fortjente en liten KG-pause :ler:

Ha en strålende dag, alle skjønne damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som tida går fortere nå som våren er her og vi er masse ute. Deilig! Merker at jeg ikke tenker såå mye på IKM-dato som jeg gjorde i vinter, og det ser ut som om du har det på samme måte. Må være veldig greit å ha gynekologen som forteller deg når el er, kjenner jeg nesten ble litt misunnelig ;)

Det blir spennende å høre hvordan det går på jobben din. Stå på krava! (lett for meg å si, som alltid bare sier ja - aaargh!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nærmer seg testing her nå.Jeg er superspent :jepp: Spent på meg selv å,har vært så flink denne pp. :ler:

Det er jammen deilig med vår og finvær ja.Tar bort en del av disse babytankene litt og det er deilig.

Ha en flott pinse da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som tida går fortere nå som våren er her og vi er masse ute. Deilig! Merker at jeg ikke tenker såå mye på IKM-dato som jeg gjorde i vinter, og det ser ut som om du har det på samme måte. Må være veldig greit å ha gynekologen som forteller deg når el er, kjenner jeg nesten ble litt misunnelig ;)

Det blir spennende å høre hvordan det går på jobben din. Stå på krava! (lett for meg å si, som alltid bare sier ja - aaargh!)

:ler: Må nesten le av deg, da. Leste i boken din at du kanskje kunne trengt litt oppbacking i forbindelse med jobb du også! Så lett å bare være grei og snill og si ja og stå på uten å forvente noe igjen. Skikkelig jentesykdom! :kjefte: Du må stå på krava du også! :klemmer:

Ja nærmer seg testing her nå.Jeg er superspent :jepp: Spent på meg selv å,har vært så flink denne pp. :ler:

Det er jammen deilig med vår og finvær ja.Tar bort en del av disse babytankene litt og det er deilig.

Ha en flott pinse da. :klemmer:

Ja, vår og sommer er ordentlig kjærkomment nå altså! Jeg er så fornøyd med disse ettermiddagene hvor vi er ute fra vi har hentet veslefrøken i barnehagen til vi putter henne i seng. Vi storkoser oss med å grille, huske, sykle, bake sandkaker, blåse såpebobler og i dag har jeg lovet vesla at vi skal så og plante litt etter barnehagen. Jeg gleder meg minst like mye som henne! :fnise:

Et skår i gleden er det da. Med våren så kommer magene og barnevognene frem, det er like sikkert vårtegn som hvitveis og trekkfugler. Og med min babyradar får jeg jo med meg alle gravidmager og barnevogner i kilometers omkrets... :sukk: Kjenner et stikk av missunnelse hver gang. Ikke noe gøy å innrømme det, men sånn er det nå. Husker jeg la godt merke til alle magene i fjor vår også, men da trodde jeg jo at jeg snart skulle være blant dem. Så feil kunne jeg ta. :tristbla:

Men nyter våren altså! I aller høyeste grad!!! I dag tror jeg til og med jeg skal avslutte arbeidsdagen litt tidlig (ta igjen resten i kveld) og kose meg litt i solen før jeg henter i barnehagen. Men får vel holde ut på dette svette kontoret i i hvertfall en time til, da.

Ha en fin ettermiddag, alle som leser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere koser dere om dagene. Ser så herlig ut når jeg står og ser på alle som sitter ute og leker med barna sine. Ser så utrolig koselig ut, nyt dagene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelig å kose seg ute for tiden, det er så godt å kjenne at sola varmer, og tenke på at dagene bare blir lysere og lysere for hver dag som går :sol:

Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen, smilefjes :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heii :)

Håper du har en fin pinse!!! nå er det ikke mange dagene igjen til testing! har du en magefølelse på det?? Håper alt for at det er baby på gang!!! :lur:

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med våren så kommer magene og barnevognene frem, det er like sikkert vårtegn som hvitveis og trekkfugler. Og med min babyradar får jeg jo med meg alle gravidmager og barnevogner i kilometers omkrets... :sukk:

Kjenner meg sånn igjen!! Der jeg bor, virker det som et barnevognmekka - de er ooooveralt!

Hvordan står det til meg deg i dag da? Har du hatt en fin pinse? Gjort noe spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...