Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...


smilefjes

Anbefalte innlegg

Ha en super tur på fjellet!! !kos deg masse, og tenkt på andre ting!!! Så håper vi alt vi har på gode nyhetr når du er tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og ønsker god helg.Bare 3 dager igjen. :hoppe: Jeg er så spent. Tenkte jeg skulle drøye den testinga lengst mulig jeg,så vist det ikke har skjedd noe til fredag igjen så tar jeg en.

GOD TUR.

:)

Oj, da er du flink om du greier å holde deg så lenge... Jeg ryker nok på en test i morgen tidlig... :sjenert:

Ha en super tur på fjellet!! !kos deg masse, og tenkt på andre ting!!! Så håper vi alt vi har på gode nyhetr når du er tilbake :klemmer:

Har faktisk greid ganske bra å tenke på andre ting. Det har nemlig vært så fantastisk bra føre og masse løssnø. Nå er jeg virkelig fornøyd, og våren kan godt komme! :)

Nyhetene får vi jo komme tilbake til ;)

Ha en fin tur på hytta, kos deg masse og ikke tenk så mye :klemmer:

Som sagt, ikke tenkt så mye, utrolig nok. Men litt blir det jo. Dere vet jo hvor opptatt jeg er av dette... Og så ble det naturlig å fortelle til bror at vi prøver og har prøvd en stund. Tror han hadde lurt på om jeg allerede var gravid om jeg hadde droppet øl eller vin etter skituren uten å forklare hvorfor. Han er jo broren min, og en god venn, så greit at han vet.

Jeg har altså ikke testet enda heller. Jeg lot med vilje være å ta med meg test for å slippe å bli fristet til å teste altfor tidlig. I tillegg ville det jo være koselig å ha mannen der når jeg skal teste, uansett hva resultatet blir...

Men blir nok en test i morgen tidlig. Er vel greit med morgenurin når man skal teste før IKM. Noe som er urovekkende spennende, er at jeg har lite eller ingen tegn til at det er noe mens på vei. De siste periodene har jeg hatt ømme pupper en hel uke før mensen og jeg bruker også å spotte (detaljer, detaljer) et par dager før... Men nå; ingenting. Merkelig....

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... :kjefte: Trodde jeg hadde en quick respons test liggende hjemme, men tok feil. Har testet, men bare med en billigtest (strips). Den var negativ som bare det. Men jeg stoler jo egentlig ikke på de testene FØR IKM...

Da får jeg gå å lure i dag også, men mistet litt motet her, kjenner jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! :kjefte:

Men det kan jo hende at du ikke tester positivt før etter IKM? Jeg testet jo negativ med CB digital dagen før IKM, og positivt to dager etter IKM... Jeg krysser fingre i hvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Du må ikke gi opp håpet enda!!!!!! vet ikke hvor mye man kan stole på de stripsene der? Sats på en mer "ordentlig" en i morgen!!!! lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lov til å gi opp håpet enda nei :nei: Husk: vi gir oss ikke før tanta har kommet og tatt oss (og egentlig gir vi oss ikke da heller)

Fortsatt meget gode muligheter for to blå imorgen, jeg krysser fingrene for at du trasker i theamorens fotspor imorgen eller onsdag! :klem:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er med meg... Men redd for å håpe for mye. Ny test ligger på badet og venter på morgendagen, men akkurat nå vet jeg nesten ikke om jeg orker flere nedturer :tristbla:

Uff, er visst i litt ekstra alene-hjemme-å-så-synd-på-meg-selv humør i kveld. :fnise:

Håper dere har en bedre kveld enn meg..

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger, Tussi, men nå slapp vi å lure lenger. Testen lyser IKKE GRAVID mot meg og jeg har også begynt å spotte litt og kjenner litt mensmurringer.

Er skikkelig lei meg jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger, Tussi, men nå slapp vi å lure lenger. Testen lyser IKKE GRAVID mot meg og jeg har også begynt å spotte litt og kjenner litt mensmurringer.

Er skikkelig lei meg jeg nå.

:troest: Så utrolig kjedelig. Jeg hadde virkelig håpa det skulle gå for deg nå. Alt virka jo så positivt denne gangen. Men vi gir oss ikke vel :klemmer:

Håper det går bedre med deg etterhvert, vet hvor vanskelig det er når man har for store forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var jo ikke sånn det skulle gå! Du får finne noe du kan skjemme bort deg selv med som et lite plaster på såret, en tur til frisøren bruker alltid å hjelpe på humøret mitt ivertfall.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempeleit at det ikke gikk denne mnd-- heller..... Håper det går greit med deg etter forholdene!!!!!! Enig med Ilja** frisørtime er tingen!!!!! neste gang, da er det vår tur!!!!!!!! Januar er finfin mnd!!! Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for lykkeønskninger, Tussi, men nå slapp vi å lure lenger. Testen lyser IKKE GRAVID mot meg og jeg har også begynt å spotte litt og kjenner litt mensmurringer.

Er skikkelig lei meg jeg nå.

:klemmer:

ikke noe moro dette her nei, husker selv hvor lei meg ble jeg sist, men januar er bedre enn desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter, dere er så skjønne! :klemmer:

:troest: Så utrolig kjedelig. Jeg hadde virkelig håpa det skulle gå for deg nå. Alt virka jo så positivt denne gangen. Men vi gir oss ikke vel :klemmer:

Håper det går bedre med deg etterhvert, vet hvor vanskelig det er når man har for store forhåpninger.

Ja, alt virket så positivt; to klare egg, en stk storfornøyd gynekolog, en sprøyte med hormonhjelp, heltemodig innsats fra mannen (som vi allerede vet at er i orden) og manglende symptomer på kommende mens. Kanskje ikke så rart at jeg håpet mer enn jeg burde... :sukk: Jeg kan jo ikke gi opp, men akkurat nå, er det det som virker mest fristende... :tristbla:

Uff, det var jo ikke sånn det skulle gå! Du får finne noe du kan skjemme bort deg selv med som et lite plaster på såret, en tur til frisøren bruker alltid å hjelpe på humøret mitt ivertfall.

:troest:

Det var en god idé, Ilja! I dag har dagen vært så hektisk at jeg ikke har rukket noe annet enn jobb og å være sammen med datteren, men tror jeg skal prøve å få gjort noe slikt i morgen. Enten frisør eller litt shopping...syns jeg fortjener det nå!

Det var kjempeleit at det ikke gikk denne mnd-- heller..... Håper det går greit med deg etter forholdene!!!!!! Enig med Ilja** frisørtime er tingen!!!!! neste gang, da er det vår tur!!!!!!!! Januar er finfin mnd!!! Klem :klemmer:

Ja, januar er flott! Er nok bare litt ekstra trist nå fordi jeg hele tiden har tenkt at jeg i allefall skulle greie å få et barn i løpet av 2008. Nå går ikke det. En måned fra eller til har jo ingen ting å si, men jeg skulle så inderlig ønske at jeg ikke fikk så stor aldersforskjell på barna mine.

Men vi satser på januar, vi! Da er datteren 3 1/2 og fortjener virkelig å få den lille søsteren eller broren som hun ønsker seg!

:klemmer: til deg også!

:klemmer:

ikke noe moro dette her nei, husker selv hvor lei meg ble jeg sist, men januar er bedre enn desember :)

Du har jo rett *sukk* Jeg er bare så waayyy forbi å tenke på timing på babyen. Jeg vil bare ha en baby så fort som bare mulig, jeg. Kan godt ligge på føden både julaften, nyttårsaften, 17.mai og hele sommerferien, bare jeg får en etterlengtet lillesøster eller -bror.

Samtidig får jeg litt dårlig samvittighet overfor dere andre når jeg nå "syter og klager". Jeg har min lille frøken. Om jeg ikke skulle få noen fler, har jeg i allefall henne! De fleste av dere har jo ingen barn dere kan kose dere med i ventetiden. Jeg er jo heldig sånn. Ikke tro at jeg tenker noe annet!

Men jeg synes det er så trist at jeg ikke skal greie å gi datteren min et søsken som hun kan leke med og vokse opp sammen med. Føler meg litt misslykket, og nesten som en dårlig mor. Hva er galt med meg, liksom? Som ikke greier å bli gravid når ALT ligger så til rette??? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Du mp ikke tro at du er mislykket stakkars!!!!! Det er naturen som styrer dette hjer, og du har jo gjort alt du kan for at det skal klaffe.. Da er det ikke annet å gjøre enn å la ting skje når det skjer desverre!!!! Håper du ser litt lysere på ting i morgen!! Og du har lov til å synes "synd" på deg selv selv om du har barn fra før!!! :jepp::jepp: Håper det ordner seg for deg neste PP!! Det fortjener du virkelig!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må absolutt ikke få dårlig samvittighet at du "syter og klager" (ikke at jeg tror at du gjør det). Jeg tror det er nesten like ille å ikke bli gravid første eller andre gangen. Du vil jo gjerne gi en søsken til datteren din og du vil sikkert ikke at de skal ha stor aldresforskjell. Jeg vet hvor herlig det er å ha søsken, vet ikke hva jeg hadde gjordt uten søsteren min. Så du har all rett å bli lei deg :) Men jeg vil jo ikke at du blir lei deg, prøv å tenke positivt og jeg håper du skal lykkes neste gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...