Gå til innhold

Kvinner og jobb - uheldig kombinasjon


Gjest Gjest_Thomas_*

Anbefalte innlegg

Det er jo litt gøy å slite stakkaren ut da. Vi er så mange flere enn han. og han føler seg forpliktet til å svare oss for ikke å tape ansikt (som om han ikke gjorde det allerede ved å lage denne tråden). Blir gøy å se hvor mye tid han er villig til å bruke her inne. Hadde han gitt blaffen og vært så overlegen mann som han innbiller seg, ville han ha gitt seg for lengst.

Er gøy å se hvor utrolige forskjellene på mann og kvinne er. Jeg har i årevis studert kvinners atferd, tankegang, holdninger og avgjørelser, og vi kan forutsi det meste - dere er og blir et forskningsobjekt for oss menn.

Det blir rett og slett som å sammenligne hund og katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er gøy å se hvor utrolige forskjellene på mann og kvinne er. Jeg har i årevis studert kvinners atferd, tankegang, holdninger og avgjørelser, og vi kan forutsi det meste - dere er og blir et forskningsobjekt for oss menn.

Det blir rett og slett som å sammenligne hund og katt.

Kvinner forskningsobjekt for menn.

Menn leketøy for kvinner (De trenger ikke å studere for å vite hva som skjer i hodene til menn, og ruller dem rundt fingrene selv om mennene tror de vet hva de tenker) Det er skummelt av og til...

Katt og hund?

Da er vel mennene hund og kvinnene katt.

Hund, jager katten rundt for å vise hvem som er sjef.

Katten er slu som djevelen, og lurer hunden trill rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gøy å se hvor utrolige forskjellene på mann og kvinne er. Jeg har i årevis studert kvinners atferd, tankegang, holdninger og avgjørelser, og vi kan forutsi det meste - dere er og blir et forskningsobjekt for oss menn.

Det blir rett og slett som å sammenligne hund og katt.

Nå er det vel ingen her inne som har latt seg imponere av din mentale kapasitet, men om du har studert kvinner i årevis så har du ikke fått med deg mye. En ting er å gjøre seg opp sine meninger om kvinner på bakgrunn av et heller innskrenket verdenssyn, det tar ingen her inne skade av. (Tvert imot, vi lar oss underholde.)

Men å presentere sine forkvaklede konklusjoner som fakta, og attpåtil ordlegge seg som om du er talsmann for den mannlige delen av befolkningen vitner bare om et tunnelsyn av de sjeldne.

Mindnumbingly stupid.

Og jeg vil mye heller være en katt enn en hund. Veldig god sammenligning, egentlig, dersom kvinnen er katten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen her inne som har latt seg imponere av din mentale kapasitet, men om du har studert kvinner i årevis så har du ikke fått med deg mye. En ting er å gjøre seg opp sine meninger om kvinner på bakgrunn av et heller innskrenket verdenssyn, det tar ingen her inne skade av. (Tvert imot, vi lar oss underholde.)

Men å presentere sine forkvaklede konklusjoner som fakta, og attpåtil ordlegge seg som om du er talsmann for den mannlige delen av befolkningen vitner bare om et tunnelsyn av de sjeldne.

Mindnumbingly stupid.

Og jeg vil mye heller være en katt enn en hund. Veldig god sammenligning, egentlig, dersom kvinnen er katten. :fnise:

Jeg vet ikke hvem som er dummest her. Saken handlet innlysende om de vitale forskjellene fysisk sett (også den instinktive psyken), ikke om intelligensen.

Ethvert gjennomsnittlig smart menneske ville skjønt dette, men jeg sa til meg selv at om de kom til å kommentere det på denne måten (noe jeg visste, og fikk rett i) så sier det mer om dem enn om meg.

Dere er noen artige typer, det må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken handlet innlysende om de vitale forskjellene fysisk sett (også den instinktive psyken), ikke om intelligensen.

Jeg snakket ikke om intelligensen til kvinner/menn generelt, jeg snakket om din intelligens. Men jeg ser jo at du ikke i det hele tatt klarer å få med deg meningen i det jeg skriver.

Det hjelper ikke å bare lese ordene, vet du. Bare si ifra hvis du vil at jeg skal bruke et enklere språk. :kaffe:

...men jeg sa til meg selv at [...] de kom til å kommentere det på denne måten (noe jeg visste, og fikk rett i).

En smule patetisk å påstå at du vet om alle motargumenter på forhånd. Ingenting du har skrevet tyder på at besitter den typen innsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble nettopp avslørt. Dette ble nesten pinlig for meg også. Vet ikke hva slags kaliber, våpen eller noe du bruker. Ikke nevner du navnet på skytesporten heller. Nei, stikk å vask opp eller noe du.

Vel, sporten er så liten at om jeg sier hva det er, så finner du ut hvem jeg er. Tro meg eller ikke, men jeg vil gjerne holde meg anonym (stoler ikke på deg) derfor tørr jeg ikke si hva det er jeg driver med. Men det sier ikke pang i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, sporten er så liten at om jeg sier hva det er, så finner du ut hvem jeg er. Tro meg eller ikke, men jeg vil gjerne holde meg anonym (stoler ikke på deg) derfor tørr jeg ikke si hva det er jeg driver med. Men det sier ikke pang i alle fall

Du er utrolig. I og med at sporten er så liten så er nok ikke NM medaljen noe å skryte av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket ikke om intelligensen til kvinner/menn generelt, jeg snakket om din intelligens. Men jeg ser jo at du ikke i det hele tatt klarer å få med deg meningen i det jeg skriver.

Det hjelper ikke å bare lese ordene, vet du. Bare si ifra hvis du vil at jeg skal bruke et enklere språk. :kaffe:

En smule patetisk å påstå at du vet om alle motargumenter på forhånd. Ingenting du har skrevet tyder på at besitter den typen innsikt.

Jeg ser du bruker alle midler for å få meg til å fremstå som dummere enn deg, men du feiler grovt. Jeg kommenterte nederste avsnittet ditt - dette burde ha vært innlysende, men noen er trangere enn andre, ingen skam.

det morsommer er nå at kvinnfolka her ikke har sjans til å komme seg ut av diskusjonen uten å tape ansikt. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har fremstilt seg selv som en mannsjåvinist uten fremtidssyn .

Uavhengig av dette forventer han å bli tatt seriøst .

Ytringene hører hjemmet på 50 -tallets tapet , og tyder på en heller underutviklet evne til å forstå samfunnsutvikling .

Om dette stuntet har fått spenningsnivået ditt til å stige , er det vel på tide med en hobby.. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...