Gå til innhold

Kvinner og jobb - uheldig kombinasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hva annet er dere godt for? Vi menn klarer oss utmerket godt alene, hadde klart oss bedre uten dere egentlig, uten å dra alle over en kam (min kjære, fremtidige kone) Dere er jo til for å brukes.

Er det noe det er nok av, så er det brukte biler og kvinnfolk.

Hvorfor mener du dette egentlig, hvor har du fått det fra at vi ikke er verdt noe som helst? Føler du en slags tilfredstillelse ved å slenge dritt til andre?

En psykolog har sikkert syntes du var et interresant prosjekt.

Dessuten så har du ikke svart på spørsmålet mitt: Ville ikke du lidd hvis din partner så på deg som et stort null? Eller hull som du ser på henne som?

Endret av Lurvina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn bedre i leder stillinger?: Selv har jeg lest at kvinner er bedre, men er kanskje enig med deg, kvinner har mer empati eller forståelse for andre. Menn holder seg mer på avstand og kan dermed lettere foreta vanskelige avgjørelser.

(Dette er noe som ofte gjør kvinner bedre til å ta vare på barna, viser mer omsorg osv)

Menn mer intligente?: Det kommer ann på hvilke grener, noen grener er menn flinkere enn kvinner, andre grener er kvinner bedre. (Statistisk og vitenskaplig sett)

Menn sterkere?: Det vet nok alle, menn er bygget for å være sterkere, *men de har ikke bedre kapasitet for utholdenhet. (*Fra en dokumentar på tv)

Menn psykologisk sterkere?: Ikke etter det jeg har lest. Og som du sier stikker menn av gårde fortere en svint for de takler ikke klagingen. Kunne kanskje prøvd å gjøre noe med det enn å løpe vekk med halen mellom beina, ja ja.

Statestikken viser til at selvmord er høgere hos menn enn kvinner (Ikke prøv deg med at det er på grunn av klagingen fra kvinner, for det ville bare vært ganske så barnsligt)

Man tror det kan ha med at menn "ikke" kan vise følelser.

Det er mange kvinner som klager. (Dette er noe menn ikke liker) Men menn gjør lite for å endre dette, de stikker av. (Der bør menn skjerpe seg)

Men det er mange kvinner som ikke går rundt og klager hele dagen derimot.

Det er mange menn som viser lite "kjærlighet" om du vil, til sine kjærester (noe kvinner liker lite), men de sier sier skjeldent hva det er som plager dem, og velger derfor å være bitre og etterlater ansvaret til mennene for å finne ut hva som er gale. (Der bør kvinner skjerpe seg.)

Menn kan få barn uten kvinner, og kvinner kan få barn uten menn. (Allt det vitenskapen har å by på)

Du kan gjærne si at kvinner er her for å tilfredstille menn, det har du fullt rett til, men det betyr ikke at de er det.

Det går ann at en mann og en kvinne kan leve sammen og være lykkelige, jeg har sett det. (Men det trengs insats fra begge sider.)

Menn vis litt følelser, ikke løp vekk på grunn av klaging, gjør noe med det.

Kvinner ikke forvent at menn kan lese tankene deres, og vis litt tillit.

Jeg beklager for eventuelle skrivefeil, jeg er ikke så god i Norsk desverre.

PS: Hun som bruker mye emoticons gjør det neppe på grunn av noe taper greie, psykologisk sett så ville det være mer et godt middel til å erge "motstanderen".

(Vist noen har lyst å gjøre en annen person sint og blir møtt med et smil, blir de gjerne sint og frustrert selv)

Vist gjest her har en samboer så velger hun nok å bli hos ham for hun er glad i ham. Vist det virkelig er sånn at det er synn i henne så er hun dum for å velge å bli.

Ser det er sent, god natt alle sammen :søvn:

Skrevet
Hvorfor mener du dette egentlig, hvor har du fått det fra at vi ikke er verdt noe som helst? Føler du en slags tilfredstillelse ved å slenge dritt til andre?

En psykolog har sikkert syntes du var et interresant prosjekt.

Dessuten så har du ikke svart på spørsmålet mitt: Ville ikke du lidd hvis din partner så på deg som et stort null? Eller hull som du ser på henne som?

Det tror jeg ikke, nei. Klarer fint å komme meg gjennom 'harde ting'. Følelser er en ting jeg klarer å styre ganske bra til å være menneske - i motsetning til visse andre skapninger.

Skrevet
Menn bedre i leder stillinger?: Selv har jeg lest at kvinner er bedre, men er kanskje enig med deg, kvinner har mer empati eller forståelse for andre. Menn holder seg mer på avstand og kan dermed lettere foreta vanskelige avgjørelser.

(Dette er noe som ofte gjør kvinner bedre til å ta vare på barna, viser mer omsorg osv)

Menn mer intligente?: Det kommer ann på hvilke grener, noen grener er menn flinkere enn kvinner, andre grener er kvinner bedre. (Statistisk og vitenskaplig sett)

Menn sterkere?: Det vet nok alle, menn er bygget for å være sterkere, *men de har ikke bedre kapasitet for utholdenhet. (*Fra en dokumentar på tv)

Menn psykologisk sterkere?: Ikke etter det jeg har lest. Og som du sier stikker menn av gårde fortere en svint for de takler ikke klagingen. Kunne kanskje prøvd å gjøre noe med det enn å løpe vekk med halen mellom beina, ja ja.

Statestikken viser til at selvmord er høgere hos menn enn kvinner (Ikke prøv deg med at det er på grunn av klagingen fra kvinner, for det ville bare vært ganske så barnsligt)

Man tror det kan ha med at menn "ikke" kan vise følelser.

Det er mange kvinner som klager. (Dette er noe menn ikke liker) Men menn gjør lite for å endre dette, de stikker av. (Der bør menn skjerpe seg)

Men det er mange kvinner som ikke går rundt og klager hele dagen derimot.

Det er mange menn som viser lite "kjærlighet" om du vil, til sine kjærester (noe kvinner liker lite), men de sier sier skjeldent hva det er som plager dem, og velger derfor å være bitre og etterlater ansvaret til mennene for å finne ut hva som er gale. (Der bør kvinner skjerpe seg.)

Menn kan få barn uten kvinner, og kvinner kan få barn uten menn. (Allt det vitenskapen har å by på)

Du kan gjærne si at kvinner er her for å tilfredstille menn, det har du fullt rett til, men det betyr ikke at de er det.

Det går ann at en mann og en kvinne kan leve sammen og være lykkelige, jeg har sett det. (Men det trengs insats fra begge sider.)

Menn vis litt følelser, ikke løp vekk på grunn av klaging, gjør noe med det.

Kvinner ikke forvent at menn kan lese tankene deres, og vis litt tillit.

Jeg beklager for eventuelle skrivefeil, jeg er ikke så god i Norsk desverre.

PS: Hun som bruker mye emoticons gjør det neppe på grunn av noe taper greie, psykologisk sett så ville det være mer et godt middel til å erge "motstanderen".

(Vist noen har lyst å gjøre en annen person sint og blir møtt med et smil, blir de gjerne sint og frustrert selv)

Vist gjest her har en samboer så velger hun nok å bli hos ham for hun er glad i ham. Vist det virkelig er sånn at det er synn i henne så er hun dum for å velge å bli.

Ser det er sent, god natt alle sammen :søvn:

Jeg vet ikke om du er kvinne eller mann, men utrolig bra skrevet. Jeg er enig så å si alt du sier der, unntatt det at 'menn stikker av pga klaging'. Det er faktisk kvinner som stikker mest av fordi de ikke får det som de vil. Sånn er det å være middelaldrende å skrukkete og leve på mannen sin. Man må lære seg å slikke sko om man skal leve som en lykkelig kvinne.

Skrevet

God Morgen =)

Jeg sier ikke at menn stikker av mer enn kvinner, bare at i stedet for å la klagingen ta knekken på dem, kan de prøve å gjøre noe med det. Snakke om problemet selv om kvinner kan være problematiske på dette området. "Det er din feil ikke deres..."

PS: Ikke alle kvinner er slik, husk det.

Det er sant det, det er en del kvinner som lever av mennene sine, men hva skal de ellers leve av vist de må bli hjemme? Det er nok der en del kvinner blir sinte.

Menn sier "bli hjemme" men da må de leve av mennene, og mennene sier at "de må være lydige" vist de skal få noe fra dem. Det å måtte være hjemme (Dette kan være litt drøyt men) gjør kvinner nesten som horer som må føde menns barn.

De som bor ovenfor meg er et eldre par, her er det dama som jobber mens mannen gjør det han føler for, men de er lykkelige. Er det ikke det som gjelder?

Vist du er en mann som vil at kvinner skal være hjemme, finn deg en kvinne som vil det. Ikke forlang at resten av verden skal føle det samme.

Vist du er en kvinne og vil velge det du selv vil, finn en mann som respekterer det. Ikke forvent at alle menn vil synes det er ok.

Personlig synes jeg at kvinner fungerer best i hjemmet, og menn i arbeid, men jeg er i mot at det "må være slik", for jeg er for frihet til å velge selv. (Dessuten er det mange menn som er forferdelige i arbeidslivet, mens det er kvinner som fungerer best der ute i arbeid.)

Jeg tror ikke alle kvinner er så i mot å bli hjemme på grunn av at de heller vil jobbe, jeg tror det er på grunn av de vil ha friheten til å velge selv. Friheten er svært viktig.

Og vist en ikke har den friheten til å velge selv, blir det vanskelig å være lykkelig.

(Menn er ikke så lykkelige når kvinner forlanger ditt og datt av dem, hvordan tror du kvinner føler seg når menn gjør det samme?)

Slik jeg ser det er ikke kvinner bedre enn menn, heller er ikke menn bedre en kvinner. (Med tanke på helheten)

De har begge viktige egenskaper, og ingen av egenskapene kan sies å være bedre enn den andre.

Nå må jeg løpe :goodbye:

Skrevet
Det tror jeg ikke, nei. Klarer fint å komme meg gjennom 'harde ting'. Følelser er en ting jeg klarer å styre ganske bra til å være menneske - i motsetning til visse andre skapninger.

Hvorfor svarer du ikke på alle spørsmålene i innlegget mitt som du siterte?

Skrevet
Hvorfor svarer du ikke på alle spørsmålene i innlegget mitt som du siterte?

Fordi det bestod av aksiomer fra barnemunn. Du gjør så godt du kan for å provosere meg, men faktum er at du blir sint selv fordi du ser hvor hardt du taper i kjønnskampen. Ord fra kvinner preller rimelig rett av, erfaringer tilsier at de fleste kvinnfolka har det i kjeften. Klare indikasjoner på et taperinstinkt: Gå på person.

Og hva gjør du, lille venn? :)

Skrevet
Fordi det bestod av aksiomer fra barnemunn. Du gjør så godt du kan for å provosere meg, men faktum er at du blir sint selv fordi du ser hvor hardt du taper i kjønnskampen. Ord fra kvinner preller rimelig rett av, erfaringer tilsier at de fleste kvinnfolka har det i kjeften. Klare indikasjoner på et taperinstinkt: Gå på person.

Tullebukken. Har du lekt med fremmedordboken igjen? Neste gang må du lese hele teksten, ikke bare første ordet.

"aksiom (av gr. axioun, holde for sant). — 1. Selvinnlysende påstand, grunnsetning som verken trenger el. kan bevises. — 2. mat., grunnsetning for mat. teori. A. er sanne og trenger ikke bevises. Begrepet a. går helt tilbake til Euklids Elementene, der a. ble forklart som "innlysende setninger". I mod. begrepsdannelse er a. og postulat synonyme."

Skrevet

Hvor står det at jeg er sint :klø: Jaja, fortsett å lev i din lille fantasiverden, lille venn.

Skrevet

Tror neppe Lurvina blir sint på grunn av at hun "taper kampen", tror heller at hun er oppgitt av at du oppfører deg som om du vet allt om dette (selv om mye av det du sier er basert på personlige oppfatninger enn virkligheten), men kan ikke svare på et enkelt spørsmål.

Det virker som om du unngår temaer som du ikke kan vinne, ved å oppføre deg barnslig.

Du kaster skyld rundt i vilden sky, og klager. Når noen står i mot deg så er det bare å si at de er tapere og dumme. Men er ikke det taper oppførsel?

Du kan godt ignorere denne kommentaren, eller si noe dumt mot meg og, men vennligst vær smart om det.

Skrevet
Tror neppe Lurvina blir sint på grunn av at hun "taper kampen", tror heller at hun er oppgitt av at du oppfører deg som om du vet allt om dette (selv om mye av det du sier er basert på personlige oppfatninger enn virkligheten), men kan ikke svare på et enkelt spørsmål.

Det virker som om du unngår temaer som du ikke kan vinne, ved å oppføre deg barnslig.

Du kaster skyld rundt i vilden sky, og klager. Når noen står i mot deg så er det bare å si at de er tapere og dumme. Men er ikke det taper oppførsel?

Du kan godt ignorere denne kommentaren, eller si noe dumt mot meg og, men vennligst vær smart om det.

:bukke: :blomst:

Skrevet
Tullebukken. Har du lekt med fremmedordboken igjen? Neste gang må du lese hele teksten, ikke bare første ordet.

"aksiom (av gr. axioun, holde for sant). — 1. Selvinnlysende påstand, grunnsetning som verken trenger el. kan bevises. — 2. mat., grunnsetning for mat. teori. A. er sanne og trenger ikke bevises. Begrepet a. går helt tilbake til Euklids Elementene, der a. ble forklart som "innlysende setninger". I mod. begrepsdannelse er a. og postulat synonyme."

Du forstår ikke plasseringen av ordet selv etter å ha lært hva det betyr?

Kvinnfolk..

Skrevet

Dette sier en lite feminist (påvirket av en gal mor) på 13 år også. Jeg har lært meg å ignorere trangsynte kvinnfolk som deg, så jeg benytter muligheten du gav meg å ignorere innlegget ditt.

Skrevet

Men du ignorerte det jo ikke...

Er det allt du greier å komme med? frekke bemerkninger og kjerring skravl? Kan du venligst komme med noe konkret, noe sant? I stedet for å "slenge med leppa?"

Ironisk er det at du gjorde nettop det jeg sa i kommentaren.

PS: er ikke trangsynt.... heller ikke kvinne...

Skrevet

Se her, tassen. Dette er Lurvinas spørsmål som du så veltalende kaller "aksiomer fra barnemunn". :fnise:

Jeg gav deg betydningen av ordet aksiom, så kan du fortelle meg hva som er aksiomer her;

Ville ikke du lidd hvis din partner så på deg som et stort null? Eller hull som du ser på henne som?

Google aksiom, så skjønner du det kanskje. Det er ikke plasseringen av ordet jeg ikke skjønner.

Skrevet
Men du ignorerte det jo ikke...

Er det allt du greier å komme med? frekke bemerkninger og kjerring skravl? Kan du venligst komme med noe konkret, noe sant? I stedet for å "slenge med leppa?"

Ironisk er det at du gjorde nettop det jeg sa i kommentaren.

PS: er ikke trangsynt.... heller ikke kvinne...

Stakkaren har jo gjort flere forsøk på å virke oppegående og intelligent. Lyktes det? Mnjaaaa.... Ser ikke sånn ut, gitt...

Skrevet
Stakkaren har jo gjort flere forsøk på å virke oppegående og intelligent. Lyktes det? Mnjaaaa.... Ser ikke sånn ut, gitt...

Du har vel et poeng der ja...

Jeg er vel bare kanskje litt nyskjerrig på hvorfor fyren er så bitter, og gidder å holde på med dette. Men det kan være så mange grunner for det...

Skrevet
Du har vel et poeng der ja...

Jeg er vel bare kanskje litt nyskjerrig på hvorfor fyren er så bitter, og gidder å holde på med dette. Men det kan være så mange grunner for det...

Jeg setter en hundrings på at denne underdanige kvinnen han forteller han skal gifte seg med er fiktiv. :filer:

Hvis hun faktisk eksisterer, kan jeg ikke skjønne hvorfor han henger på KG for å disse kvinner når han burde være fornøyd og lykkelig sammen med sin lille Stepford-kone.

Skrevet
Jeg setter en hundrings på at denne underdanige kvinnen han forteller han skal gifte seg med er fiktiv. :filer:

Hvis hun faktisk eksisterer, kan jeg ikke skjønne hvorfor han henger på KG for å disse kvinner når han burde være fornøyd og lykkelig sammen med sin lille Stepford-kone.

Det er mulig det, men man vet aldri.

Skrevet
Les om DNA funnene, de referer alltid til M.C, så her dreit du deg skikkelig ut.

Think twice, womanfuck. Dere er til i mannens tjeneste, og dere vet det.

Din tosk!

Les seriøst om emnet. DNA er tilegnet to menn, som stjal forarbeidet til en kvinne. De var ikke storsinnet nok til å gi henne en takk en gang. Om du for alvor fordyper deg i saken, vil du finne at dette stemmer. Det er en av vitenskapens glemte historien.

Hva med Helen Keller? Blind og døv, men ved hjelp av en KVINNELIG lærer studerte hun på et universitet for seende og hørende. Ingen mann har noen gang gjort det samme.

Jeg er flinkere enn mange av guttene på skolen, du kan ikke komme å si at jeg skal holde meg på kjøkkenet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...