Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #101 Skrevet 4. desember 2007 Dumpa ei dame som prøvde forskjellige maktmetoder på meg, jeg gjennomskuet det, og kasta hu. Det endte med at ho mista forstanden, mildt sagt. Ho har havna skikkelig på kjøret. Nå har jeg ny samboer, og har det perfekt. har kjøpt giftering, skal fri til henne rundt juletider Enn om denne dama leste det du skriver om damer her... lurer på hva hun synes om deg etterpå... Ang at verden er så bra pga menn: verden er jo alt annet enn bra!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #102 Skrevet 4. desember 2007 Din tosk! Les seriøst om emnet. DNA er tilegnet to menn, som stjal forarbeidet til en kvinne. De var ikke storsinnet nok til å gi henne en takk en gang. Om du for alvor fordyper deg i saken, vil du finne at dette stemmer. Det er en av vitenskapens glemte historien. Hva med Helen Keller? Blind og døv, men ved hjelp av en KVINNELIG lærer studerte hun på et universitet for seende og hørende. Ingen mann har noen gang gjort det samme. Jeg er flinkere enn mange av guttene på skolen, du kan ikke komme å si at jeg skal holde meg på kjøkkenet!!! Flink på skolen kan du godt være, flere i klassen min er flinkere enn meg på skolen. De husker det de har lest dagen før, og får det ned på papiret, og får bra karakterer. Men de glemmer det fortløpende, og klarer heller ikke praktisere det i den grad jeg klarer. Det er stor forskjell på teori og praksis, jenta mi Men dette finner du ut av etterhvert som du blir eldre.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #103 Skrevet 4. desember 2007 Enn om denne dama leste det du skriver om damer her... lurer på hva hun synes om deg etterpå... Ang at verden er så bra pga menn: verden er jo alt annet enn bra!!! Om den hadde vært under kvinnens hender hadde den ikke eksistert i dag en gang.
Gjest Phytia Skrevet 4. desember 2007 #104 Skrevet 4. desember 2007 Nå tror jeg at du har begått alle argumentasjonsfeil i boken, trådstarter. Jeg vet ikke hva du mener du klarer å praktisere, men slik som du skriver tipper jeg på at du klarte deg med nød og neppe gjennom yrkesskolen. Jeg håper du er like ærlig i virkeligheten, slik at folk har en mulighet til å holde seg langt unna deg. Jeg har aldri truffet en eneste mann med et slikt antikvarisk verdensbilde. Du hører hjemme i en monter på naturhistorisk museum.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #105 Skrevet 4. desember 2007 Nå tror jeg at du har begått alle argumentasjonsfeil i boken, trådstarter. Jeg vet ikke hva du mener du klarer å praktisere, men slik som du skriver tipper jeg på at du klarte deg med nød og neppe gjennom yrkesskolen. Jeg håper du er like ærlig i virkeligheten, slik at folk har en mulighet til å holde seg langt unna deg. Jeg har aldri truffet en eneste mann med et slikt antikvarisk verdensbilde. Du hører hjemme i en monter på naturhistorisk museum. Jeg en en mann med konservative/realistiske oppfatninger av denne verden - en mann av prinsipper, og ikke drevet av mainstream, som flesteparten av kvinner blir. Jeg på min side er tømrer og løytnant, tjener gode 800 000 i året, nok til meg og samboeren min.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #107 Skrevet 4. desember 2007 Flink på skolen kan du godt være, flere i klassen min er flinkere enn meg på skolen. De husker det de har lest dagen før, og får det ned på papiret, og får bra karakterer. Men de glemmer det fortløpende, og klarer heller ikke praktisere det i den grad jeg klarer. Det er stor forskjell på teori og praksis, jenta mi Men dette finner du ut av etterhvert som du blir eldre. Nå får du gi deg din gamle gris! Jeg er ikke jenta di, takk og pris. Slutt å være så nedlatende, du taper diskusjonen på forhånd når du holder på sånn. Det er ikke noe galt med praksisen min. Jeg er flink i det jeg gjør, jobber og tjener godt på samme tid som jeg tar ekstra fag, er elevrådsleder, snakker med politikere, er kongepokalvinner og norgesmester innenfor en skyte-sport. Tenk det, min kjære lille løytnant!!! Jente med skytevåpen hæ? Uhørt? (tosk)
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #108 Skrevet 4. desember 2007 Nå får du gi deg din gamle gris! Jeg er ikke jenta di, takk og pris. Slutt å være så nedlatende, du taper diskusjonen på forhånd når du holder på sånn. Det er ikke noe galt med praksisen min. Jeg er flink i det jeg gjør, jobber og tjener godt på samme tid som jeg tar ekstra fag, er elevrådsleder, snakker med politikere, er kongepokalvinner og norgesmester innenfor en skyte-sport. Tenk det, min kjære lille løytnant!!! Jente med skytevåpen hæ? Uhørt? (tosk) Jenter med våpen finnes de også, men i et betydelig mindre antall og av logiske grunner. Hvilken gren og hvilke våpen bruker du? Kaliber? Tatt noen skyttermerker? Hvilke? Må også tillegge at nasjonale såfremt som internasjonale skytesporter ikke bruker skarp ammunisjon, og det er noe veldig annet å skyte med løsammunisjon enn skarpt. Så skytevåpen i ditt tilfelle er det ikke noe spesielt med.
Gjest Helen Parr Skrevet 4. desember 2007 #109 Skrevet 4. desember 2007 Som sagt tidligere: Kan dere ikke slutte og fore dette triste trollet?
Gjest M Skrevet 5. desember 2007 #110 Skrevet 5. desember 2007 Rømme fra problemene? Si meg, tror du virkelig noen kommer noen veg med dette "problemet"? Det ser ikke ut som damene her kommer noen veg med fyren her, og han kommer ingen veg han heller. Hva skal man gjøre når slikt skjer? Når man ikke kommer noen veg? Bare fortsette å sende ut negative meldinger til man ikke kommer på flere?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #111 Skrevet 5. desember 2007 Rømme fra problemene? Si meg, tror du virkelig noen kommer noen veg med dette "problemet"? Det ser ikke ut som damene her kommer noen veg med fyren her, og han kommer ingen veg han heller. Hva skal man gjøre når slikt skjer? Når man ikke kommer noen veg? Bare fortsette å sende ut negative meldinger til man ikke kommer på flere? Det beste er da og hive kjerringene vekk og fortsette en fremovergående evaluering av gjeldene problemstillinger. Da kan dere stå utenfor å jamre så mye dere vil, mens de mer kontrollerte mennene står å snakker ordentlig.
Gjest M Skrevet 5. desember 2007 #112 Skrevet 5. desember 2007 Det beste er da og hive kjerringene vekk og fortsette en fremovergående evaluering av gjeldene problemstillinger. Da kan dere stå utenfor å jamre så mye dere vil, mens de mer kontrollerte mennene står å snakker ordentlig. Men da må du lære deg å snakke ordentlig. Du kan og vri om på det og, å hive vekk gneldrende menn med bare dritt i kjeften, og la resten av verdenen være i fred fra deres klaging. Sign: Djevelens Advokat.
Gjest Phytia Skrevet 5. desember 2007 #113 Skrevet 5. desember 2007 ...mens de mer kontrollerte mennene står å snakker ordentlig. Haha, får håpe de vil snakke med deg, da, trådstarter. Fare for at de ikke vil ha noe å gjøre med misygonister. (Med mindre du treffer flere dinosaurer, da.)
Nigo-san Skrevet 5. desember 2007 #114 Skrevet 5. desember 2007 Tråden er ryddet for andre gang. - Nigo (mod)
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #115 Skrevet 5. desember 2007 Så skytevåpen i ditt tilfelle er det ikke noe spesielt med. Er faktisk en spesiell skytesport jeg holder på med. Og nei, har ikke tatt noen merker, slikt brukes ikke. Har derimot satt flere rekorder Det underlige er at du bare svarer på halvparten av et innlegg og først og fremst prøver å fornærme. Siden du nå har så snodige syn på kvinner vil jeg gjerne høre hva du synes om: -homofile -lesbiske -funksjonshemmede -Homofili må jo egentlig passe deg bra, gutta har jo også et hull du kan bruke. (Synes det er greit å diskutere med trådstarter jeg, han er så teit at det er ganske morsomt )
Gjest Gjest_BB Skrevet 5. desember 2007 #116 Skrevet 5. desember 2007 Det snåle er at alle mennene som får høre om deg synes du er like tragisk som damene her synes...
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #117 Skrevet 6. desember 2007 Fordi det bestod av aksiomer fra barnemunn. Du gjør så godt du kan for å provosere meg, men faktum er at du blir sint selv fordi du ser hvor hardt du taper i kjønnskampen. Ord fra kvinner preller rimelig rett av, erfaringer tilsier at de fleste kvinnfolka har det i kjeften. Klare indikasjoner på et taperinstinkt: Gå på person. Og hva gjør du, lille venn? Hei Paradokset Avslørt på skrivestil.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #118 Skrevet 6. desember 2007 Som sagt tidligere: Kan dere ikke slutte og fore dette triste trollet? Det er jo litt gøy å slite stakkaren ut da. Vi er så mange flere enn han. og han føler seg forpliktet til å svare oss for ikke å tape ansikt (som om han ikke gjorde det allerede ved å lage denne tråden). Blir gøy å se hvor mye tid han er villig til å bruke her inne. Hadde han gitt blaffen og vært så overlegen mann som han innbiller seg, ville han ha gitt seg for lengst.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #119 Skrevet 6. desember 2007 Er faktisk en spesiell skytesport jeg holder på med. Og nei, har ikke tatt noen merker, slikt brukes ikke. Har derimot satt flere rekorder Det underlige er at du bare svarer på halvparten av et innlegg og først og fremst prøver å fornærme. Siden du nå har så snodige syn på kvinner vil jeg gjerne høre hva du synes om: -homofile -lesbiske -funksjonshemmede -Homofili må jo egentlig passe deg bra, gutta har jo også et hull du kan bruke. (Synes det er greit å diskutere med trådstarter jeg, han er så teit at det er ganske morsomt ) Du ble nettopp avslørt. Dette ble nesten pinlig for meg også. Vet ikke hva slags kaliber, våpen eller noe du bruker. Ikke nevner du navnet på skytesporten heller. Nei, stikk å vask opp eller noe du.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #120 Skrevet 6. desember 2007 Hei Paradokset Avslørt på skrivestil. Hvor vil du hen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå