Gå til innhold

Kvinner og jobb - uheldig kombinasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvinner, dere kvinner.. overlat jobbingen, avgjørelsene og styringen til oss mannfolk som det har blitt gjort i alle år.

Se bare hvor verden er i dag, den tekniske utviklingen er fenomenal, helt til dere kvinner begynte å syte om hvor trykt ned i søla dere er.

Kloden stopper opp. Pga kvinnesytingen. Vi menn må takle ENDA et voksende problem - likestillingen. Det ER 100% likestilling (selv om ikke alle arbeidsgivere tar høyde for det..) men saken er, kvinner, at dere i likhet med menn må utdanne dere for å kunne trå inn som sjefer o.l. Slutt å mas om kvoteringen..

Og en annen ting: Hvorfor syter dere? Vi menn jobber livet av oss for at dere skal ha det bra, barna deres (og våres) og alt annet. Vi menn gjør faktisk så godt vi kan for de kvinnene vi er glad i og kjenner. Men hva skjer? Klaging.

Forskningsresultater viser også at kvinner er dårligere egnet som ledere enn menn da dere er mer emosjonelt engasjerte, noe som kan ha en uheldig influasjon på avgjørelsene dere tar. Også er det jo det fysiske dere skranter på.. Svakere psykisk er dere også.

Men la meg til sist få si at det finnes ikke noe større for en mann enn å bli elsket av en kvinne. Jeg er så glad for at dere finnes :)

Jeg synes mannfolk syter hele tida jeg... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes mannfolk syter hele tida jeg... :fnise:

Ja, du sier noe der. Kanskje du bør tenke igjennom det menneskelige fenomenet at man ser flisa i andres øyner, men ikke bjelken i sitt eget.

Velkjent sitat fra Ordbøkene.

Skrevet
Ja, du sier noe der. Kanskje du bør tenke igjennom det menneskelige fenomenet at man ser flisa i andres øyner, men ikke bjelken i sitt eget.

Velkjent sitat fra Ordbøkene.

Ja tenk igjennom det du.

Og lær deg å ikke ta alt så seriøst samtidig :legrine:

Skrevet
Ja tenk igjennom det du.

Og lær deg å ikke ta alt så seriøst samtidig :legrine:

Er også en kjent sak at kvinner har dårlig evne til å holde seg på et seriøst plan over lengre tid når de innser sitt nederlag.

Tapere kalles de.

Skrevet
Er også en kjent sak at kvinner har dårlig evne til å holde seg på et seriøst plan over lengre tid når de innser sitt nederlag.

Tapere kalles de.

:kgbaby:

Skrevet

Er faktisk mye lettere å lage kunstige sædceller, og sørge for reproduksjon i ekte livmødre kjære tullebukk, så du er ikke alt for trygg du heller ;)

Tenk på mange av oppfinnelsene, radioaktivitet = Madame Currie, forarbeidet til oppdagelsen av DNA ble gjort av en kvinne, stjålet av to menn. Krig, forurensing, vold, alt "oppfunnet" mens menn var sjefene.

Helt til slutt: slutt å generalisere, det er tragisk!!!

PS! Om damene er så tragiske, finn deg ei fake livmor og kos deg med den og manne-sjefen din :) mye hyggeligere for alle sammen

- husk at uten jentene du"ikke har bruk for" hadde du ikke vært født

Skrevet
For en tragikomisk gjeng, hehe.. Hvor er det dere ikke forstår meg? Så lenge dere har utdanninga og alt det der, så kan dere gjerne jobbe, bare hold likestillingsshitten for dere selv.

Nå er ting som det skal, men det var en helsikes tid for han. Og mange menn sliter med griske kvinnfolk i dette øyeblikk.

Det er ikke likestliling i Norge, ikke for kvinner i "manneyrker" ikke for menn i "kvinneyrker" ikke for folk som har vært innlagt med psykiske problemer, ikke for folk med gjeld eller funksjonshemminger -og det er færst og fremt dere gutter som sitter på toppen og lar det være slik. Men vi må jo ikke generalisere...

Moren min var et år sjef på en avdeling på et sykehus, sjef over bøant annet tre menn. Hele greia var bare rot og gutta var late. Hun ordnet alt, arbeidet sinnsykt masse, og fikk alle gutta til å gjøre jobben sin ordentlig. Slutt på rot, og avdelinga gikk bra! Så kom den "ekte sjefen" tilbake fra permisjon, og etter masse dritt, presset de mamma ut i sykmelding. Det er fine mannfolk det! Nå er avdelinga ute og kjøre igjen, og arbeidet blir ikke gjort....

Skrevet
Er faktisk mye lettere å lage kunstige sædceller, og sørge for reproduksjon i ekte livmødre kjære tullebukk, så du er ikke alt for trygg du heller ;)

Tenk på mange av oppfinnelsene, radioaktivitet = Madame Currie, forarbeidet til oppdagelsen av DNA ble gjort av en kvinne, stjålet av to menn. Krig, forurensing, vold, alt "oppfunnet" mens menn var sjefene.

Helt til slutt: slutt å generalisere, det er tragisk!!!

PS! Om damene er så tragiske, finn deg ei fake livmor og kos deg med den og manne-sjefen din :) mye hyggeligere for alle sammen

- husk at uten jentene du"ikke har bruk for" hadde du ikke vært født

Madamme Currie? Hu dama som daua av stråling fordi hu mente det ikke var farlig til tross for utallige advarsler fra menn? Noen måtte jo viderebringe dette funnet, uten å stjele noe som helst. Les om DNA funnene, de referer alltid til M.C, så her dreit du deg skikkelig ut.

Think twice, womanfuck. Dere er til i mannens tjeneste, og dere vet det.

Skrevet
Det er ikke likestliling i Norge, ikke for kvinner i "manneyrker" ikke for menn i "kvinneyrker" ikke for folk som har vært innlagt med psykiske problemer, ikke for folk med gjeld eller funksjonshemminger -og det er færst og fremt dere gutter som sitter på toppen og lar det være slik. Men vi må jo ikke generalisere...

Moren min var et år sjef på en avdeling på et sykehus, sjef over bøant annet tre menn. Hele greia var bare rot og gutta var late. Hun ordnet alt, arbeidet sinnsykt masse, og fikk alle gutta til å gjøre jobben sin ordentlig. Slutt på rot, og avdelinga gikk bra! Så kom den "ekte sjefen" tilbake fra permisjon, og etter masse dritt, presset de mamma ut i sykmelding. Det er fine mannfolk det! Nå er avdelinga ute og kjøre igjen, og arbeidet blir ikke gjort....

Det finnes alltid unntak, men generelt sett - statistisk sett - er menn bedre egnet til å være ledere. Hvorfor ellers skulle verden vært utviklet og drevet av menn? Dere kvinner har arbeid pga oss menn, dere har mat på bordet, tak over hodet og får hjelp til mye annet av oss menn.

Null takknemlighet. Kun syting.

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg foreslår at vi slutter å fore dette idiotiske og bitre trollet.

:nissekonekyss:

Skrevet
Jeg foreslår at vi slutter å fore dette idiotiske og bitre trollet.

:nissekonekyss:

Enig. Han har sluttet å være morsom, og har begynt å ty til fornærmelser for å forsvare sitt standpunkt.

Jeg tipper trådstarter er en bitter ung mann som akkurat har blitt dumpet av damen som.

Skrevet
Enig. Han har sluttet å være morsom, og har begynt å ty til fornærmelser for å forsvare sitt standpunkt.

Jeg tipper trådstarter er en bitter ung mann som akkurat har blitt dumpet av damen som.

Dumpa ei dame som prøvde forskjellige maktmetoder på meg, jeg gjennomskuet det, og kasta hu. Det endte med at ho mista forstanden, mildt sagt. Ho har havna skikkelig på kjøret.

Nå har jeg ny samboer, og har det perfekt. har kjøpt giftering, skal fri til henne rundt juletider :)

Skrevet
Dumpa ei dame som prøvde forskjellige maktmetoder på meg, jeg gjennomskuet det, og kasta hu. Det endte med at ho mista forstanden, mildt sagt. Ho har havna skikkelig på kjøret.

Nå har jeg ny samboer, og har det perfekt. har kjøpt giftering, skal fri til henne rundt juletider :)

Stakkar dame.

Skrevet
Stakkar dame.

Fortvil ikke. Hun lider ikke på noen måte, jeg står økonomisk ansvarlig for alt vi foretar oss, til gjengjeld får jeg en samboer som hjelper til i hushold og alt annet uten å måtte klage på at hun blir trykt ned i søla osv. Alt går så mye bedre om dere kan klare å holde kjeft :)

Dette har hun skjønt. Nydelige jenta mi, som ikke på noen måte blir misbrukt. Dette velger hun helt å holdent selv.

Gjest nextlife
Skrevet
generelt sett - statistisk sett - er menn bedre egnet til å være ledere. Hvorfor ellers skulle verden vært utviklet og drevet av menn? Dere kvinner har arbeid pga oss menn, dere har mat på bordet, tak over hodet og får hjelp til mye annet av oss menn.

Null takknemlighet. Kun syting.

Javisst :jepp:

Og dessuten; Månen er en gul ost, julenissen eksisterer og man blir sort på tunga av å banne :fnise:

Skrevet
Javisst :jepp:

Og dessuten; Månen er en gul ost, julenissen eksisterer og man blir sort på tunga av å banne :fnise:

Her har vi da et lysende eksempel på hvorfor.

Skrevet
Fortvil ikke. Hun lider ikke på noen måte, jeg står økonomisk ansvarlig for alt vi foretar oss, til gjengjeld får jeg en samboer som hjelper til i hushold og alt annet uten å måtte klage på at hun blir trykt ned i søla osv. Alt går så mye bedre om dere kan klare å holde kjeft :)

Dette har hun skjønt. Nydelige jenta mi, som ikke på noen måte blir misbrukt. Dette velger hun helt å holdent selv.

Ville ikke du lidd hvis din partner så på deg som et stort null? Eller hull som du ser på henne som?

Tenk hvordan det hadde vært om du hadde klart å holde kjeft? Aaaah, det hadde vært deilig.

Gjest Tigress
Skrevet
Think twice, womanfuck.

Veit du kva, slikt seier man ikkje.

Skrevet

Stakkars dame som du er sammen med. Bitre, gamle gubbe. :filer:

Skrevet
Ville ikke du lidd hvis din partner så på deg som et stort null? Eller hull som du ser på henne som?

Tenk hvordan det hadde vært om du hadde klart å holde kjeft? Aaaah, det hadde vært deilig.

Hva annet er dere godt for? Vi menn klarer oss utmerket godt alene, hadde klart oss bedre uten dere egentlig, uten å dra alle over en kam (min kjære, fremtidige kone) Dere er jo til for å brukes.

Er det noe det er nok av, så er det brukte biler og kvinnfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...