Fru Fomle Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #141 Del Skrevet 10. januar 2008 Vårt også Huff da! Får dere tak i mer eller? Ved gir desidert mye bedre varme enn elektrisk også synes jeg, så jeg håper vi skal klare å få hentet litt påfyll. Vil ha veden hjemmefra, den vet jeg er knusktørr og av beste kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2008 #142 Del Skrevet 11. januar 2008 Håper det! Går nok greit, vi har noen "vedleverandører" i familien. Hvis ikke blir det kaldt her. Men det står på mannens to-do-liste Hvordan har natten vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #143 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan har natten vært? Ganske grei egentlig. Lillegull ville ikke sove i går kveld så hun havnet til slutt i vår seng. Hun pleier jo å havne der en gang i løpet av natta uansett. Hun er ganske vàr, så hun våknet når vi la oss. Så da ble det amming da (rundt 24..) og klokka 06. Klager ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 11. januar 2008 #144 Del Skrevet 11. januar 2008 Barn i sengen (vår) kjenner jeg godt til. Min yngste kom tuslende stort sett hver natt, til hun var ganske stor. Plasskrevende er de også. Amming to ganger er jo slett ikke verst, regner med du fikk litt mer sammenhengende søvn da. Jeg har forresten slettet den gamle dagboken min, men har startet ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 11. januar 2008 #145 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, fru Fomle! Har nesten glemt åssen nattamminga var... Men vi har fått fylt opp senga om nettene nå når flere av dem er syke. De klumper seg sammen i senga vår så det ikke er mulig å røre seg en cm. Jaja, alt går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. januar 2008 #146 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #147 Del Skrevet 11. januar 2008 Barn i sengen (vår) kjenner jeg godt til. Min yngste kom tuslende stort sett hver natt, til hun var ganske stor. Plasskrevende er de også. Amming to ganger er jo slett ikke verst, regner med du fikk litt mer sammenhengende søvn da. Jeg har forresten slettet den gamle dagboken min, men har startet ny Vi har hatt alle våre tre våre mye i vår seng. For oss har det fungert greit, blir det for trangt har en av oss søkt eksil i en annen seng . I en periode da mellomste var baby sov jeg og mannen i hver vår dobbelseng med hvert sitt barn. Som regel så vokser de det jo av seg, og akkurat nå koser jeg meg bare med baby i senga. Hadde ikke trodd jeg skulle oppleve det igjen! Takk for opplysningen om ny bok, jeg pleier jo ikke å få med meg sånt.. Hei, fru Fomle! Har nesten glemt åssen nattamminga var... Men vi har fått fylt opp senga om nettene nå når flere av dem er syke. De klumper seg sammen i senga vår så det ikke er mulig å røre seg en cm. Jaja, alt går over. Heisan *Mim*, koselig med nye fjes i boka mi. "Nytt" fjes er du jo egentlig ikke, har sett deg rundt omkring hos felles kjente Det er slitsomt med sykdom, vi har vært gjennom det vi også de siste par ukene. Heldigvis går det over ja, håper det gjør det hos dere også snart! Heisan, Lille Ballerina!! Det var lenge siden, utrolig koselig å se deg her inne igjen! Hvordan står det til? Danser du fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. januar 2008 #148 Del Skrevet 11. januar 2008 Tjohei! Danser enda for full guffe Og nå er jeg tilbake her igjen for å se hva dere egentlig driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #149 Del Skrevet 11. januar 2008 Tjohei! Danser enda for full guffe Og nå er jeg tilbake her igjen for å se hva dere egentlig driver med Høres veldig bra ut! Gleder meg til å høre mer hva du også driver med! Fortsetter du med dagboka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. januar 2008 #150 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det gamle dagboken min her enda? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #151 Del Skrevet 12. januar 2008 Er det gamle dagboken min her enda? :klø: Jada, bare klikk på linken i signaturen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. januar 2008 #152 Del Skrevet 12. januar 2008 God helg, Fru Fomle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 12. januar 2008 #153 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for opplysningen om ny bok, jeg pleier jo ikke å få med meg sånt.. Det er jo relativt enkelt å unngå å få med seg slike ting. Kan fort skje meg også Ha en riktig fin helg, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #154 Del Skrevet 13. januar 2008 Håper dere også har hatt en fin helg, Kira og Miami! Ikke så mye spennende som har skjedd på disse kanter i helgen. Fomlemannen har gjort ferdig eldstemanns soverom såpass at vi har begynt å flytte inn ting der. Må på IKEA en tur i morgen og handle litt, regner med at gutten snart kan få tatt sitt etterlengtede rom i bruk. Aldri hadde jeg trodd at de to måtte dele rom i 2 år etter at vi flyttet inn her. Jeg har tatt symaskinen opp i stua, eneste mulighet å få gjort noe har jeg funnet ut . Har reparert noen klær (eldstemann er ekspert på å få hull i buksene sine, jeg skjønner ikke at det er mulig...), og i dag har jeg sydd selehull i vognposen. Litt stolt av meg selv, for jeg knota fælt i starten. Men når jeg fikk dreisen på det gikk det som en lek . Det som ikke gikk som en lek var å få til overtransportøren jeg fikk til jul. Den passa ikke!!! Skal innom på butikken og klage i morgen, tror de må ha solgt feil type... For nå har jeg store planer om å få sydd mer framover. Har massevis av stoff liggende, og må begynne å få omsatt noe av det i noe brukandes. Første prosjekt er MeiTai og så blir det en vognpose til. Har andre idèer også, men ikke vits i å legge lista for høyt og skrive for mye her ennå Lillegull har vært litt klengete i dag og det er ikke populært å ligge på gulvet. Hun prøver og prøver stakkars å få armene og beina til å samarbeide på krabbingen, og i dag gikk hun i gulvet med nesa først så det sang . Men det må jo til... I går klarte hun forresten å sette seg opp i sittende stilling fra knestående, så det går da framover Nå skal jeg ut og gå tur, for det er på tide og starte opp igjen med gode treningsrutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #155 Del Skrevet 14. januar 2008 Da er jeg endelig i gang med trim og trening igjen. Og det føles allerede fantastisk!! :sjarmør: Gikk en rolig tur i går på ca 5 km, og kjente ingenting til hverken rygg eller dovning nedover foten som jeg har merket de siste par dagene. Helt fin i dag morges, og nå har jeg vært på treningssenteret og kjørt en styrkeøkt. Skikkelig tungt etter en måneds avbrekk, måtte gå ned på vektene... Men det kommer seg nok raskt bare jeg kommer skikkelig igang igjen. Har satt meg opp på en time med treningsveiledning senere i uka. Selv om jeg vet godt hva som skal til i teorien så trenger jeg litt hjelp for å sette opp et skikkelig opplegg for å bli kvitt 5 kg. Det er første målet, så får vi ta det derfra. I kveld skal jeg på shopping med ei venninne som jeg ikke har sett på evigheter. Spent på hvordan det blir, hun prater stort sett om seg og sitt... Kanskje en grunn til hvorfor det er en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. januar 2008 #156 Del Skrevet 14. januar 2008 Så flink du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. januar 2008 #157 Del Skrevet 14. januar 2008 Så flink du er å trene! Trener selv fast to ganger i uken med pt, og to ganger uten. Så 50 % med tvang og 50 % uten.. Slitsomt, men er verdt det Ny dagbok er fikset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #158 Del Skrevet 15. januar 2008 Så flink du har vært! Takk! :bukke: Nå gjelder det bare å fortsette... Så flink du er å trene! Trener selv fast to ganger i uken med pt, og to ganger uten. Så 50 % med tvang og 50 % uten.. Slitsomt, men er verdt det Ny dagbok er fikset Har ønsket meg PT veldig lenge jeg også, og nå er det endelig ut til at de tilbyr det på senteret jeg går. Så priser på det må sjekkes. Og jeg må sjekke ut ny dagbok! ------------------ Hadde en utrolig koselig handletur i går, positiv overraskelse de luxe! Skulle egentlig ikke kjøpe noe annet enn sytråd, men fant en veske på Mexx som jeg bare måtte ha En rød, litt stor veske med masse lommer på, passer godt til mine svarte ytterklær. Jeg var så fornøyd her med at Lillegull sovnet i sin egen seng på dagtid. Men det varte ikke lenge gitt, 20 min tror jeg hun sov.. Toppen! Så da ble det ikke noe KG-tid på meg nå likevel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. januar 2008 #159 Del Skrevet 15. januar 2008 Flink du er som har startet treningen igjen. PT høres veldig greit ut, da hadde jeg nok ikke turt noe annet enn å fulgt opp. Tenkte jeg skulle si at jeg ikke har glemt av MT-treffet vårt, men hvis det er greit så ser jeg an været litt til. Frister ikke å reise til byen i pøsregn... Og nå som H@nnsauen er borte, passer det også litt dårligere siden Storebror slutter forholdsvis tidlig på skolen. Tar jo litt tid med båten også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. januar 2008 #160 Del Skrevet 15. januar 2008 Humm...bestilte danmarkstur til meg og hun som skal være forloveren min.. Det skal være bryllupsmesse i københavn i februar/mars.. Woi woi! Pt anbefales på det sterkeste! Nå er min kjekk i tillegg, så jeg har virkelig valuta for pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå