Gå til innhold

Ønskebrønnen


Fru Fomle

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Jeg føler for en ny start, derfor erklærer jeg herved Ønskebrønnen for åpnet! Velkommen innom, sleng gjerne et par ord eller tre nedi før du går. Kanskje blir ønsket ditt oppfylt? :briller:

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min ønskedrøm akkurat nå: Og nyte øyeblikket mens det er der og slutte med alle mine 1000 planer som gjør at jeg ofte lever et par dager eller uker fram i tid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At samboeren min får sine drømmer oppfylt angående jobb og oppstart av firma.

Krysser fingre for at det ordner seg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ønske, Fru Fomle. Egentlig noe vi alle burde ønske oss. Jeg ønsker meg i tillegg at jeg klarer å slutte å bekymre meg for alt mulig.

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra ønske, Fru Fomle. Egentlig noe vi alle burde ønske oss. Jeg ønsker meg i tillegg at jeg klarer å slutte å bekymre meg for alt mulig.

:duskedame:

Ja, den glemte jeg i farten...

Sånn cirka akkurat nå for 7 måneder siden bestemte Bonusjenta (=Lillegull ;)) seg endelig for at det var på tide å begynne reisen ut av mammas trygge mage.

De siste dagene har Bonusjentas første tann begynt sin reise til overflaten, regner med den kommer gjennom i morgen på 7 mnd-dagen. :rødme: Og da håper vi på litt roligere netter igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den glemte jeg i farten...

Sånn cirka akkurat nå for 7 måneder siden bestemte Bonusjenta (=Lillegull ;)) seg endelig for at det var på tide å begynne reisen ut av mammas trygge mage.

De siste dagene har Bonusjentas første tann begynt sin reise til overflaten, regner med den kommer gjennom i morgen på 7 mnd-dagen. :rødme: Og da håper vi på litt roligere netter igjen. ;)

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg :)

Gratulerer med ny dagbok, flott tittel og reflektert ønskedrøm. Det er mange av oss som har godt av å tenke gjennom det, tror jeg.

Nydelig jente, ser ut som hun koser seg i vannet.

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt!

:)

Takk! :)

Fant deg :)

Gratulerer med ny dagbok, flott tittel og reflektert ønskedrøm. Det er mange av oss som har godt av å tenke gjennom det, tror jeg.

Nydelig jente, ser ut som hun koser seg i vannet.

Ha en strålende dag :)

Jeg hadde vel ikke gjemt meg alt for godt. :fnise:

Håper jeg skal klare å leve litt mer etter drømmen min, men nå står jo juletiden for døren så da spørs det hvordan det går.. :sjenert: Vil så gjerne at de siste månedene i permisjon skal bli noe jeg husker med glede og takknemlighet istedet for å angre på alt jeg aldri rakk..

Bonusjenta koser seg skikkelig i bassenget, det blir kjekkere og kjekkere for hver gang. Synd det nærmer seg slutten på kurset, får prøve å gå på egenhånd innimellom for å holde det vedlike. :)

Litt bedre natt i natt. Måtte stå opp en halvtimes tid rundt midnatt, da var hun helt utrøstelig. Men da hun tilslutt sovnet så sov hun godt. Vi fikk også besøk av en storebror så det ble temmelig trangt i senga i natt :forvirret:.

Halsen min er enda trangere i dag, så jeg dropper den planlagte treningen med god samvittighet. Får se om det ikke er bedre i morgen. Men nå må jeg finne en muffins-oppskrift, det er skolefri i dag og jeg har lovet at vi skal bake litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lige måde! :)

vixen var ikke så snakkesalig, men tror det har bedret seg litt i det siste. :klemmer:

Så bra! :klemmer:

Hvordan er formen?

Formen er fin! :) Lillegull (klarer visst ikke å kalle henne Bonusjenta likevel, høres ut som hun ikke er min ;)) fikk endelig tanngjennombrudd på lørdag så nattefreden er igjen blitt bedre..

Var innom på jobb en tur i går og parkerte den bærbare, så nå blir det forhåpentligvis gjort litt mer fornuftig i huset. :fnise: Har bært opp symaskina i stua igjen, så det blir forhåpentligvis litt sying denne uka. Har delt opp brettebleier i dag og sydd innlegg, akkurat passe avansert å begynne med. ;) Og så har jeg fiksa ei dongribukse til mellombror, det ble faktisk ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært på trening i dag etter en ukes stillstand, deilig å komme igang igjen. :) Har vært sløv med ryggøvelser hjemme også så det har murret litt baki korsryggen de siste dagene. Godt den gir beskjed og minner meg på at unnasluntring ikke går. :sjenert:

Det er utrolig gøy å følge med på Lillegulls reaksjoner for tiden. :rødme: I dag var vi på besøk der de har katt og da holdt hun på å gå ut av sitt gode skinn. Lo skikkelig godt når hun fikk lov å klappe den. :fnise: Og her hjemme oppdaget hun plutselig sitt eget speilbilde i lampeskjermen over salongbordet så vi måtte løfte henne opp igjen og igjen. Blir minnet på å glede oss over de små tingene når vi har henne i hus. :kgbaby:

Fikk pakke i posten i dag med julegaver til venninner. I år slår jeg et slag for miljøet og gjenbruk så jeg har kjøpt kjempefine handlenett som blir til små hjerter sammenbrettet (med glidelås). Og så har jeg kjøpt gaveinnpakning som kan brukes flere ganger. Alt sammen er bestilt hos www.alveslottet.no for de som måtte lure på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips til gaver. Skal jammen ta en titt, i disse travle tider er nettshopping lurt :)

Og det er virkelig sant at babyer eller barn i det hele tatt får en til å sette pris på de små tingene. Jeg gjør det fortsatt med mine store barn, helt ubegripelig at mine små babyer har utviklet seg disse flotte menneskene *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips til gaver. Skal jammen ta en titt, i disse travle tider er nettshopping lurt :)

Og det er virkelig sant at babyer eller barn i det hele tatt får en til å sette pris på de små tingene. Jeg gjør det fortsatt med mine store barn, helt ubegripelig at mine små babyer har utviklet seg disse flotte menneskene *stolt*

Nettshopping er genialt i stressende førjulstider. Vi er kommet godt igang med julegavene, og foreløpig er alt handlet på nett :) Blir selvfølgelig litt butikkshopping også, det er jo en egen sjarm med det også. Spesielt hvis en kan unngå de mest travle tidspunktene. ;)

Vi har all grunn til å være stolte av barna våre. :Nikke: Jeg håper at mine tre også vokser opp til å bli flotte og reflekterte mennesker, men det er jammen ingen selvfølge..

-------------------

Har vært effektiv på husarbeidfronten i dag, har vasket bad og diverse gulv. Skulle egenlig ha vasket opp også (har vært uten oppvaskmaskin i en måned nå, begynner å bli lei :frustret:), men jeg unner meg heller litt datatid før Lillegull våkner. Hun pleier jo å ha en egen radar for å våkne i min kosetid. :fnise:

I dag er det babysvømming igjen, snart slutt på kurset. Er veldig i tvil om jeg skal melde oss på et kurs til, hun storkoser seg jo virkelig i vannet. Men så er det tiden da, vil i tilfelle gå på et ettermiddagskurs og da ødelegger vi nok en "hjemmedag". Og de blir det bare færre og færre av. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...