Gå til innhold

Hva skal dere gi til mannen/kjæresten i år?


Ancalime

Anbefalte innlegg

I år har vi egentlig snakket om å droppe å kjøpe julegave til hverandre og i steden bruke pengene vi "sparer" på å kjøpe et stort bilde til å henge over sofaen i stuen. Noe vi ellers i året tydeligvis ikke tar oss råd til.

Men, jeg klarer vel ikke helt å styre meg, en liten ting må vel kjøpes. Tenker at det isåfall blir klær i år, det er lenge siden jeg har kjøpt til han og jeg vet at han ønsker seg noen nye klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke helt bestemt meg enda.

Han ønsker seg PS3, men jeg synes den er veldig dyr...

Det hr jeg også tenkt på! :jepp: Hva slags modell skal du kjøpe? Jeg har Melbu og vurderer den samme til han (Melbu herremodell).

Huff..ble bare tull med siteringa, men nå ble det rett:)

Jeg har kjøpt den du tenker på, Melbu herremodell. De har fått mange flere fine farger i butikkene nå som man ikke får se på nettsiden til bergans:) Jeg kjøpte i svart og knallblå, strålende fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig kjøpt en ekstern WD harddisk på 500GB. Kjøpte en kløpinne som han har ønsket seg også, men den havnet i julekalenderen. Så foreløpig har jeg bare harddisken. Mulig jeg kjøper noe klær eller sko hvis det er mer penger igjen av desemberlønnen, men det er ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Samboeren min får 1/2 års abonnement på et blad, en t-skjorte fra Moods of Norway, og et gavekort på Inter Sport. Skulle egentlig kjøpe en treningsbukse til han, men synes det var vanskelig å velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noe som passa perfekt på fredag... et sett mansjetter med spar ess på, og et pokerspill om brukes i dvdspilleren... Jeg ser etter noe mer også, men jeg veit ikke helt hva ennå... Er det noe som er typisk "poker"...

Hmm...

Hørte om en dame som hadde kjøpt et stort badehåndkle med pokersymboler på!

Kanskje en idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen noter som er vanskelige å få tak i (som jeg måtte bestille på nettet, tror han blir kjempeglad), og en dvd, som jeg også måtte bestille, en av mine favorittfilmer fra en regissør som ikke akkurat er hollywood-material.

Er VEEELDIG spent på om det kommer i posten snart... Livredd for at noe skal gå galt, eller at noen tyver snapper det ut av postkassa før jeg kommer hjem fra jobb - sånt skjer en del rundt der jeg bor

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å gi ham noe - for vi skal kjøpe oss en lampe eller 3 som vi trenger i stuen.

Men siden han la på seg x antall kilo da han kuttet røyken så har jeg vurdert pulsklokke og nye, fine joggeklær til ham .. Hadde ikke gjort det om det ikke var fordi han er veldig misfornøyd med seg selv akkurat nå .. Jeg synes han bare er enda stiligere med litt pondus :fnise: liker ikke radmagre menn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en ipod nano til Thailandsturen vi skal på, så slipper han å mase om å låne min zen hele tiden :P Et armbånd til den så han kan bruke på trening + en bæreveske til laptop. Dette er ting han uansett kommer til å kjøpe, så derfor ble det litt dyrere enn det jeg hadde tenkt, men men pengene hadde blitt brukt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja i år blir det vanskelig gitt, leste tråen her, og vips kom jeg på masse ting han har nevnt igjennom året...takk til alle som svarte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny TV-stol med fotskammel til min kjære.

Pluss mange smågaver i julestrømpen.

Men jeg har ikke helt klart å løse hvordan jeg skal pakke inn stolen. Flatpakket er så kjedelig, og ferdig montert går den ikke inn under juletreet....

Tenkte jeg skulle

enten: pakke inn et lite bilde av stolen i en fin eske og ha stolen lagret på gjesterommet (der han aldri setter sine ben).

eller: sende ham på skattejakt rundt i huset ved hjelp av ledetråder pakket inn i mange små esker.

Tror nok det siste blir mest morsomt.

Så utrolig morsomt! Blir noe han ikke glemmer! Send han helt på villspor, litt ut på trappa, inn i boden osv hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det blir Seinfield el åssen det skrives

sesong 9

og slips fra Bruberry

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper gave til hverandre likevel fordi vi ikke har råd til ferie og vet ikke når vi får det. Jeg har tenkt å gi F et kort som står at jeg tar han med på shopping. Han trenger masse klær og han ønsker seg det også, men det er jo vanskelig å kjøpe klær til andre så jeg gir han er kort som står at vi går på shopping til han men at jeg betaler (inntill en viss grense)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig fornøyd med meg selv.

Har kjøpt platespiller med usb-inngang, som han nevnte før i høst at han virkelig ønska seg!! Han har en kjempestor platesamling, som han aldri får hørt på, og som fremdeles står nedpakka etter flyttinga for fire år siden.

Så nå kan han få svidd mp3er av platesamlinga si, så han faktisk får hørt den igjen.

Han kommer til å bli kjempeglad! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort hos www.fotovideo.no

Det vil jeg også ha!!!! :)

Her har vaskemaskinen tatt kvelden så det blir vaskemaskin andel til både mannen og meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...