Gå til innhold

Hva skal dere gi til mannen/kjæresten i år?


Ancalime

Anbefalte innlegg

Sliter litt med kreativiteten i år, mannen ønsker seg ikke så mye, så da blir det ikke lett.

Har hittil bestillt 3 filmer jeg vet han ønsker seg, men det stopper liksom der.

Hva skal din kjære få i år?

Overskriften er endret fra "Hva skal dere gi til mannen/samboeren/kjæresten i år?" til nåværende overskrift, da den tidligere overskriften fikk forumet til å forskyve seg i bredden.

Hilde

Endret av Hilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke den ringeste anelse, men det er godt mulig det blir en ny flatskjerm til PC’en hans. Han har sagt han skal kjøpe ny siden sommeren, men ikke gjort det ennå. Ellers er bøker alltid like velkomment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør som i fjor og kjøper ikke gaver til hverandre. Har alt så vi sparer opp til en ferie vi kan ta i slutten av mars når skolen er ferdig istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt billetter til Dagfinn Lyngbø: Evolusjon, i begynnelsen av februar. I tillegg kommer jeg til å kjøpe parfyme eller en ny genser. Kanskje ikke veldig orginalt, men han ønsker seg det, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år får han årsabonnement på Autofil, gavekort på Mekk og håndstøvsuger (han klager på den gamle, ja :fnise: ), fordelt på hhv jul og bursdag (han fyller år 3 dager før jul) Så skal han få noe fra ungene også, en liten ting de skal få være med og bestemme selv. Vet ikke ennå hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Vurderer å kjøpe et skikkelig speilreflekskamera, men jeg har også tenkt på å kjøpe en del klær. Vi har ikke helt lik klessmak, sånn sett er jo julen en genial mulighet til å piffe ham opp litt.

Neida, han kler seg helt ok, altså. Litt dystert i mine øyne, men det plager meg ikke nevnverdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

*En sveiveradio (En liten radio som man ikke trenger strøm til, og som vi kan ha med på fjelltur. Den kan visstnok også fungere som mobillader.)

*En løpesekk.

*En hettejakke fra laget han heier på, som jeg vet han ønsker seg. Syns også det er litt koselig å se ham i sånne klær, siden han kler seg så ordentlig til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men tror det blir et par filmer og kanskje noen LPer. Jeg har ennå ikke bestemt meg helt.

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt gave til mannen. Ble noen filmer og Lost 3 pluss ny cdspiller til bilen hans :)

Kjøpte også regnjakke og bukse som skal liksom være fra hundene. Da kan han gå på skogstur med dem i regnvær også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i år får mannen min et innendørs fjernstyrt mini-helikopter (han har en helikopter-fetisj )

og i tillegg lurer jeg på å kjøpe biografien til Turboneger til ham :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det en eske eller kurv med litt forskjellig oppi. Til nå har jeg kjøpt 2 DVD-filmer, en bok og en dusjsåpe. Skal kjøpe et par småting til, men vi pleier ikke å kjøpe så dyre gaver til hverandre, så det blir ikke noe voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har laget en scrapbook med alle herlige stunder vi har hatt siste året, 3 ferier har vi vært på til utlandet.

Har også kjøpt to gensere.

Tror han skal få ny klippemaskin til håret. Det ønsker han seg, en barbermaskin av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt nye slalomski, sko og staver til mannen! Det sto høyest på ønskelista hans i år.

Men kommer nok til å kjøpe noe annet dilldall og :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet ut og bestilt. 10utgaver av Illustrert Vitenskap kommer rett hjem i postkassen hans, i tillegg til diverse småting (par filmer o.l.) som han får på julaften.

Hvordan kan jeg formidle at han skal få det abbonomentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...