Gå til innhold

Hva skal dere gi til mannen/kjæresten i år?


Ancalime

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe WII til han, men det har jeg ikke råd til på studielånet mitt... Vi har snakka om å spleise på det til hverandre, så jeg har litt lyst til å kjøpe et bordtennisspill til han, for det veit jeg at han har lyst på... eller kanskje en samling av alle Pixar filmene som har kommet ut... Ellers kanskje ei ny hettejakke, men jeg veit ikke helt hvormye jeg skal bruke på han... han er bare så UMULIG å finne noe billig til! jeg må komme meg på en shopping runde aleine uten han, så kan jeg kikke skikkelig!

Så alt i alt vei jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min får abonnement på M, mansjettknapper i sølv og emalje, og muligens en genser ell. Får se om jeg finner noe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærsten driver alltid og stjeler mine duntøfler så derfor får han sine egne til jul!

Også vurderer jeg sterkt å være litt barnslig og bestille en genser hvor det står Reka sin med stor skrift foran.. Bare for gøy.. :ler: Men vi får se, er litt på vei med gave hvertfall, men jaggu er det vanskelig! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg skal kjøpe et maleri til å ha over sofaen. Regner med å bruke noen tusen, så det blir vår gave til oss :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gi en reise i gave til hverandre, som vi skal ta etter nyttår.

Jeg skal finne på noe å gi ham i tillegg, men jeg aner virkelig ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han får det han ønska seg; en god cognac! Har tenkt å kjøpe en flaske til 650,-. Får også litt superundertøy som han trenger og en tallerken i et slags "jakt-sett". Enkel og grei mann å kjøpe gave til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En romantisk tur (for to) til Island. :rødme:

Å, det har kjæresten lovet meg til våren.

Siden min kjæreste er ganske fersk, så har jeg tenkt å gi ham en nydelig innpakket gavepakke med forskjellige badeprodukter, barbersåpe etc.....vet at han liker det, nemlig. :rødme:

(Vi kjenner ikke hverandres julevaner enda.)

ps. men egentlig har jeg lyst å kjøpe noen klær til ham, vet jo ikke hva han har tenkt å gi meg,da - kanskje det blir for voldsomt.......må jo stå litt i forhold til hverandre.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammledags barberkost med barberkrem. Men, det er så mye jeg vil gi han. Men, jeg må sette grensene et sted.. Det blir ikke så dyrt.. (Han kan heller få noe kos til toårsdagen på nyåret ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år får mannen min et innendørs fjernstyrt mini-helikopter (han har en helikopter-fetisj )

og i tillegg lurer jeg på å kjøpe biografien til Turboneger til ham :jepp:

biografen til turboneger har eg kjøpt til min også. han har enda ikkje sagt at han ønsker seg den, men snakker om den titt og ofte, så eg antar at han vil ha den :P

men så var det ein ting til... tenke tenke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp kjøpt oss ny skinnsalong på stua, så det er julegavene til hverandre i år. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant noe som passa perfekt på fredag... et sett mansjetter med spar ess på, og et pokerspill om brukes i dvdspilleren... Jeg ser etter noe mer også, men jeg veit ikke helt hva ennå... Er det noe som er typisk "poker"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noe som passa perfekt på fredag... et sett mansjetter med spar ess på, og et pokerspill om brukes i dvdspilleren... Jeg ser etter noe mer også, men jeg veit ikke helt hva ennå... Er det noe som er typisk "poker"...

Bok om pokertaktikk? Sjetonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å tegne en tiger. Det er yndlingsdyret hans og vi trenger noe som kan pynte opp på veggene. Bildet er ganske stort da nærmere A2 tror jeg og det er naturalistisk.

Skal legge til noe mer også men har ikke funnet ut hva enda, vurderer å kjøpe 2sesongen LOST. han bodde i en leilighet uten tvnorge da det gikk på tv og har veldig lyst på den:)

Det er også uaktuellt å bruke masse penger på gaver i år. ettersom jeg er student og lever av det lille jeg får i lån av lånekassen:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke helt bestemt meg enda.

Han ønsker seg PS3, men jeg synes den er veldig dyr...

Fordi jeg er så fornøyd med min Bergans softshelljakke så skal han få en slik til jul i år:)
Det hr jeg også tenkt på! :jepp: Hva slags modell skal du kjøpe? Jeg har Melbu og vurderer den samme til han (Melbu herremodell).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke en Wii i år, men ett abn på ett blad han leser :)

og noe annet smått, men er ikke sikker på hva enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...