Gå til innhold

Hva skal dere gi til mannen/kjæresten i år?


Ancalime

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg funnet ut og bestilt. 10utgaver av Illustrert Vitenskap kommer rett hjem i postkassen hans, i tillegg til diverse småting (par filmer o.l.) som han får på julaften.

Hvordan kan jeg formidle at han skal få det abbonomentet?

Kjøp desemberutgaven (eller siste utgaven av bladet som han ikke får) og legg ved et (hjemmelaget)kort der det står at han får de 10 neste utgavene av bladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal kanskje kjøpe nintendo wii visst jeg får råd :)

Jeg vurderer det samme... Ellers blir det en salig blanding av et x-box spill, noe klær og kanskje en ullfrakk.

Evt jeg kjøper en HD tv til oss... Men jeg får se på pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamhudpleier

Jeg skal kjøpe en multi fjernkontroll til min sambo, så har vi en fjernkontroll til alt.. Den heter Harmony 1000. Fin elektrisk dings som han kan more seg med, pluss at den ser veldig fin ut og jeg får et ryddig stuebord uten masse fjernkontroller til alt mulig. Vinn-vinn situasjon :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt barbermaskin fra BRAUN, er så heldig at bestekompisen jobber i butikk og får toppmodellen for 700 kr i år. Siden han kjøpte seg ny i fjor kunne jeg benytte tilbudet hans i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mita_*

Det blir Barcelona-tur i julegave til samboeren min. 5 dager, selvsagt lagt rundt en av Barcelonas hjemmekamper på Camp Nou:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat ordnet gavekort på to stykk tandemturer med paraglider. :love: vet han kommer til å bli såååå utrolig glad!!!!! åsså skal han få noe klær eller xbox spill,, og seff juleutgavnen av britiske fhm,med kalender for 2008. :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga babyen som kommer har vi blitt enig om å ikke ta HELT av i år (vi får se åssen det går...), men han ønsker seg Ipod nano (ja, vi er av de få som ikke eier mp3-spiller ;)), så mulig det blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny TV-stol med fotskammel til min kjære.

Pluss mange smågaver i julestrømpen.

Men jeg har ikke helt klart å løse hvordan jeg skal pakke inn stolen. Flatpakket er så kjedelig, og ferdig montert går den ikke inn under juletreet....

Tenkte jeg skulle

enten: pakke inn et lite bilde av stolen i en fin eske og ha stolen lagret på gjesterommet (der han aldri setter sine ben).

eller: sende ham på skattejakt rundt i huset ved hjelp av ledetråder pakket inn i mange små esker.

Tror nok det siste blir mest morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skibukse, som han kan bruke når han er ute. Han står ikke på ski, men han er ute med ungene og freser snø når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min skal få abonnement på FHM, ny klokke som han ønsker seg og noe godterigreier. Han har bursdag også, så han får litt dyrere gave enn jeg ellers ville gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte gave til samboer i helga; han får Guitar Hero 3 med den nye trådløse gitaren. Har også kjøpt en genser til ham, men ikke bestemt meg for om det blir julegave eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...