Sun Mei Skrevet 4. desember 2007 #121 Del Skrevet 4. desember 2007 Herre jemini - her har du hatt ny dagbok i over en måned også har du ikke sagt noe til meg!!!!!!!!!!! *sløvesunmei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 5. desember 2007 #122 Del Skrevet 5. desember 2007 Helluuu! Sorry at jeg ikke sa fra,Sunnis, jeg bare instinktivt stolte på din ufattelige evne til å finne fram....*smiske,blafre* Gårsdagen var kjempefin, til tross for feier. Gikk tur i nydelig vær, og koste oss til jeg skulle på jobb.Og jobb gikk fint det også. I dag har jeg fri, har tenkt å pusle litt hjemme,muligens mekke en kake som skal få ligge og draaaa seg fram til jul, og så skal jeg finne fram det jeg skal ha med meg til Osloooo, for i morgen tidlig drar vi! :juhu: Jeg gleder meg villt! Ser ut som vi kommer til å kjøre Gudbrandsdalen,ihvertfall nedover, for mannen mener det er bedre strødd der.Juhu,tuuuuuur! :juhu: Vofs er heldigvis lykkelig uvitende om at vi har tenkt å stikke av. Oh,kjenner jeg er helt yr...gleder meg sånn til å treffe venner igjen,spise god mat, vandre i julepyntede gater... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. desember 2007 #123 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) GOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDD TURRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kose dere masse Endret 5. desember 2007 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. desember 2007 #124 Del Skrevet 5. desember 2007 God tur til dere frolou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 5. desember 2007 #125 Del Skrevet 5. desember 2007 Det hørtes flott ut Dere får ha en god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. desember 2007 #126 Del Skrevet 9. desember 2007 Håpe dokker måillkose dåkker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 10. desember 2007 #127 Del Skrevet 10. desember 2007 Juhuuuu Nå er vi tilbake igjen,og vi har hatt en fantastisk tur! Selve kjøringa var ganske slitsom, pga superglatte veier gjennom Østerdalen på vei nedover og heftig snø i Gudbrandsdalen på vei hjem... Men pyttpytt, det tålte vi da godt. Av ting i Oslo kan jeg fort ramse opp * superfine hotell (Særlig Grand var både lekkert og veldig koselig) * eksklusive "naboer": både Al Gore, rapperen 50cent og Henning Mankell bodde der samtidig med oss * en alldeles fantastisk kveld på Le Canard- vidunderlig mat, lekkert og trivelig lokale, fantastisk service,og ikke en snobb i sikte. * Effektiv julegaveshopping, fikk med meg Steen&Strøm, og det er et "must", pga atmosfæren. * Koselige middager, kafèturer og bytråkkerunder sammen med venner. * Det supre designerjulemarkedet på DoGa, hvor jeg fikk kjøpt julegaver til venninner,og det til budsjett! Myyye artigere enn butikk. Så dere skjønner vi har hatt det skoi. Nå,derimot,kaller juleforberedelsene.Denne uka setter jeg av til baking, og de kakene som ikke blir bakt denne uka,de blir rett og slett ikke bakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #128 Del Skrevet 10. desember 2007 Hørtes helt topp ut :rødme: Koselig å nyte noen dager sånn, selv om jeg kan skjønne at bilturen ble litt i lengste laget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. desember 2007 #129 Del Skrevet 11. desember 2007 Så koselig turen hørtes ut. Håper du er blitt helt frisk igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 13. desember 2007 #130 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ja, det var en kjempefin tur Men nå forsvinner jeg en stund. Jeg går gjennom en litt merkelig periode nå, og trenger en pause fra KG. Så nå slipper jeg litt taket i dere for en stund. Når jeg kommer tilbake vet jeg ikke, kanskje blir det rett etter nyttår, kanskje tar det lenger tid, men jeg skal nok snike litt i kulissene, og følge med på hvordan det går med dere, jeg orker bare ikke skrive bok for tiden. Så vil jeg ønske hver især: Svimle Cata: pusla Fjellrypa Glow jente 79 Bustetroll shatika MissLille MellonCollie Lurvina Sun Mei ....har jeg glemt noen nå?I såfall er det ikke meningen,jeg klarer bare ikke å bla tilbake mens jeg skriver svar en riktig God Jul og en super start på det nye året. Endret 13. desember 2007 av frulou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 13. desember 2007 #131 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg håper du får en fin og deilig jul. Stor klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. desember 2007 #132 Del Skrevet 14. desember 2007 Vi gleder oss allerede til du er tilbake Ha en fantastisk jul frulou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 14. desember 2007 #133 Del Skrevet 14. desember 2007 Håper du får en fin jul videre da Frulou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. desember 2007 #134 Del Skrevet 14. desember 2007 Nei, blir du borte... Neida, skjønner at det er godt med en pause av og til. Vi gleder oss til du er tilbake. Du får kose deg masse i jula og ha en godt nytt år. Håper ting ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 14. desember 2007 #135 Del Skrevet 14. desember 2007 Ønsker deg en kjempe-kjempegod jul Frulou Må kose deg masse og håper du er tilbake på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 15. desember 2007 #136 Del Skrevet 15. desember 2007 God jul og godt nytt år! Gleder meg til du er tilbake på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. desember 2007 #137 Del Skrevet 15. desember 2007 Kos deg i jula da og ha en fin start på nyåret så ses vi kanskje plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 19. desember 2007 #138 Del Skrevet 19. desember 2007 Bare en liten ekstra julehilsen....en ukjent publikummer filmet oss på søndag, og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. desember 2007 #139 Del Skrevet 19. desember 2007 Åjjjj, her var det bok ja. *henger seg på og venter til Frulou kommer tilbake i bokverdenen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. desember 2007 #140 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul, frulou Håper vi ser deg igjen om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå