Gå til innhold

I et hus i en hage


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Oh, de to restaurantoppevelsene ble jeg bare pittelitt misunnelig på! Jeg hadde sikkert sneket rundt i Oslos gater for å se om jeg så deg hvis det ikke er for at jeg skal reise bort til helga - flaks for deg :fnise:

Godt at du er på bedringens vei! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mørnings og mørnings! Mørnings, MissLille og pusla! :kyss:

*snørr*

Jeg har bestemt meg for å gi geiter til jul!Eller små griser eller noe sånt. Foreldre og svigerforeldre har stort sett det de trenger, fler dingser trenger de ikke, og det eneste jeg kommer på å gi dem er ting de kan spise eller drikke opp. Derfor har jeg bestemt meg for at mine foreldre,i det minste, skal få en geit hver.Og så slenger jeg på en flaske vin. Håper gaven faller i smak.

Jeg er fortsatt sjuk, sånn i tilfelle dere var skikkelig spente på det, i går måtte jeg kapitulere og be mannen om å dra og skaffe nesespray-Var potte tett og i lettere panikk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som Oslo turen blir helt knall. Litt misunnelig her jeg sitter.

Synes sushi er kjempegodt, men mannen er skeptisk da... (som vanlig...)

Synes det å gi geiter er en kjempeide. Har hatt lyst til å gjøre det selv til flere, men litt redd det ikke vil falle i god jord da... Så feiger ut og kjøper andre gaver i stedet... :sjenert:

Godt å høre formen er bedre, og det er snart desember :juhu:

Koselig å høre at dere har snø da. Ville heller hatt det enn det surret som er her... Et tykt lag med is, dandert med snø oppå og nå regn. Kan jo bare blir bra... :(

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Juhu!

Snørrmorgen! I natt måtte jeg opp flere ganger for å få vekk "proppen" i nesa- kjempeherlig,men jeg håper deg går rette veien.Hvis jeg ikke er radikalt bedre innen onsdag tror jeg vi må finne andre steder å spise-fint liten vits med superrestauranter når man ikke har smaksløker som funker. :fnise:

Ellers er det ikke så mye å fortelle.I dag skal jeg prøøøve å gjøre litt husarbeid, i går var jeg så gaga at det ikke var sjangs.Og ute snør og snør det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på snøen deres jeg også...

Her er det snø og regn om hverandre. Resultatet er at det er ganske skummelt å bevege seg utendørs for både voffs og oss....

God helg, og kose dere på tur frulou :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hallais!

Bustis, jeg er virkelig ikke motstander av nesespray, ellers hadde jeg vært druknet i snørr nå. :fnise: Men sprayen holdt ikke hele natta, så jeg måtte opp og snøfte og snørre og spraye meg på nytt igjen.

Hei,jente 79 også.

Og klemser :klemmer::klemmer:

Og til MissLille: Takk for tips! Jeg troooor jeg har en viss idè om hvor butikken er,men litt ekstra guiding setter jeg pris på! :klemmer:

Vi var på julebord på fredag. Var rolig,rent bortsett fra at jeg skle på et vått gulv,knuste glasset mitt og skjærte opp begge lillefingrene.Jess. Herlig blodorgie,og nå har jeg to skada fingre med hver sin reale plasterlapp.Har erklært meg selv udyktig for husarbeid fram til tirsdag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hørtes bare sånn ut. ;)

Ånei, stakkar lillefingre. Håper de begge gror godt!

Er det snart avreise? God tur, kos dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoi alle sammen! :vinke:

Nå har jeg vært inne hos Glow (med den fiiiiine juleavataren) og hørt på Askepottsangen, så nå kjenner jeg julestemninga komme smyyyygende. Fortsatt villt at det er desember allerede, inni hodet mitt føles det mer oktober. :fnise:

Nå er det bare få dager til vi drar,ja! Må bare komme oss gjennom denne dagen, tirsdag og onsdag,og så er det full fart nedover. :juhu:

I dag har jeg faktisk fri, skal prøve å vaske litt klær,men bortsett fra det så er jeg så tett i hauet at det ikke blir så mye action. I går støvsugde jeg,og var helt slått ut etterpå. :fnise: Tror vi får belage oss på en real julevask i år i stedet.I går prøvde jeg å få opp adventsstjerna,men det ble en blandet fornøyelse- skal gjøre et nytt forsøk i dag, den ble nemlig hengende for langt opp,og det ser helt teit ut. Ellers, skjer det noe spennende her da?Neeehei! Jeg tenker bare på alt det morsomme jeg skal gjøre i slutten av uka.

Og sorry at jeg er så utrolig lite aktiv, men jeg blir tett i nesa av å sitte på maskinen. :fnise::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, shatika :klemmer:

Jeg har forresten funnet en ting som hjelper mot forkjølelse og generell selvmedlidenhet; Å drikke te av Mummikopper. Nå drikker jeg av en kopp med Tufsla og Vifsla på, og føler meg mye bedre.

*note to self: kjøpe nytt Mummikrus til heimen, fortrinnsvis et oransj et med "uhuer" (jeg husker ikke hva de heter...:sjenert: ) på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. :klemmer:

Var da voldsomt som den forkjølelsen hang i.

kose dere masse på tur. Godt å skjemme seg ordentlig bort i blant. :rødme:

Rart å tenke på at det er et halvt år siden bryllupet snart... (vi skal i barnedåp på selve dagen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjølelse er noe drit ja :forkjola:

Går det bedre med lillefingrene da? Du kan trøste deg med at du ikke slår meg som klarte å stifte sammen begge pekefingrene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sorry at jeg er så utrolig lite aktiv, men jeg blir tett i nesa av å sitte på maskinen. :fnise::kjefte:

Men frulou da, man skal jo ikke sitte maskinen! man skal sitte ved siden av eller foran! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at du ikke slår meg som klarte å stifte sammen begge pekefingrene :sjenert:

:fnise:

Men frulou da, man skal jo ikke sitte maskinen! man skal sitte ved siden av eller foran! :kose:

:fnise:

Bare innom og :fnise: litt jeg, ellers går det så unna om dagen at jeg ikke henger helt med på KG. Men ser at du er kjøla enda, det var da som bare!! Gooood bedring :klemmer: Også er det jo snart Oslo-tur på dere, det blir nok koselig!! Jeg skal faktisk ligge på hotell i Oslo fra fredag til lørdag pga julebord, litt ekstra luksus å slippe å styre hjem med dyr taxi og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Her kutter folk fingrane og stiftar dei sammen, utruleg, men sant antar eg :fnise: Stifta meg sjølv inn i tommelen ein gong, men då var eg ung, og nysgjerrig :klaske:

Fortsatt god bedring frulou :klem:

Det er helt sant, ting som skjer når jeg kjeder meg og det eneste tingen som er i nærheten er stiftemaskina. Jeg stiftet de i fjor da jeg var 20 år, så jeg kan nok ikke skylde på at jeg var ung og nysgjerrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Etter å ha hørt ei som satte fast en magnet i øret når hun var 26, eller ei annen som satte fast en q tips i øret når hun var 26 så tror jeg det meste er mulig.

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::fnise::fnise: Så mye morsomt som hadde skjedd her mens jeg var borte,da! :fnise: Stifte sammen fingre og få ting fast i ørene....for noen folk! :fnise:

Og jeg sitter ikke oppå maskinen, din tullesvimle! :fnise: Da hadde jeg syns ganske synd på den....

:kyss:

I dag våknet jeg av at feieren ringte på- sånne kommunale ting skal alltid skje så himla tidlig på morgenen! :kjefte: Men nå vet vi ihvertfall at det er trygt å fyre. Vofs var skikkelig skeptisk til denne svartkledde fyren,og sa klart ifra om det.

I dag jobber jeg kveld (overraskelse...), så jeg skal prøve å vaske litt klær til turen, det er strengt tatt siste sjangse i dag, hvis det skal rekke å bli tørt...og så er det nydelig vintersol ute, knakende hvitt og skikkelig julestemning. Vofs har allerede mast seg til to lekerunder ute, i tillegg til morgentur. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...