Gå til innhold

I et hus i en hage


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:goodbye: Mornmorn!

Fredag, så nå er det snart helg!Det skal bli deilig. Utenfor vinduet mitt snør det som besatt,og en viss vofs er supergira på å komme seg ut, så det er vel bare å snøre på seg skoene og hive på seg den gigantiske jakka.

Etterpå skal jeg en tur til byen før jeg skal på jobb-jeg er fri for linsevæske,og O kjøper alltid feil type (min egen feil,da).

Ellers skal vi visst på en festsak i morgen, og det kan jo bli saker.Lurer også på om jeg skal skrive til en av lagotto-oppdretterne og høre om det er mulighet for å komme og treffe hundene deres sånn at vi kan få et inntrykk av rasen.

Og gooood helg til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg vofs er gira når det snør ja. Det er alltid populært i heimen hos oss også :) Heldigvis ikke tegn til å skulle snø her da, og snøen som var meldt i helga er gjort om til en strålende sol :)

Kos dere på fest :) Det skal vi også. Grugleder meg litt, men blir sikkert bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også :klem:

Jeg har et optiker-probnlem for tiden - har funnet ut at jeg må få tatt en synstest, men kjenner ikke til hvilke optikere her i barteby som er gode. Noen anbefalinger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere dyrejenter forresten om Lagottoen? Jeg har en soft spot for sånne rufsetufser,og denne ligner nesten litt på en krøllete utgave av den jeg har fra før. :fnise:

Så ut som en flott rase, veldig sjarmerende med krøller :rødme:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hææææælg! :juhu:

Og det er deeeeilig. Vi sto forbaska tidlig opp,fordi vi måtte nedover til hurtigruta og levere en eske med kaffeservise til min kusine (jobber på hurtigruta) som hun skal ha med oppover til min mor.

Ellers har det vært husvask og leking ute i snøen med voffs,som syns det artigste i heeele verden er når jeg sparker snø opp i lufta sånn at hun kan glefse etter den, evt. kaster snø rett i fjeset hennes...det syns hun tydeligvis også er deilig....merkelige dyret.Og når hun er inne vil hun bare uuuut og fatter og begriper ikke at vi ikke vil det samme. :fnise:

Nå slapper vi litt av før vi skal på en middag/festgreie seinere i kveld.Jeg har det evindelige Klesdilemmaet å gå gjennom, heldigvis har jeg en halvtom champagneflaske til å hjelpe meg...hva tror dere, jenter, sobert sort eller kort,vid silkekjole med blomstermønster fra Odd Molly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,jeg fikk da på meg noen klær,vi kom oss avgårde og hadde en veidg trivelig kveld.I dag er jeg trøtt som en strømpe....:Gjesp:

Mannen har dratt på HiFi-messe, det følte jeg ikke akkurat for, så eg er hjemme med bikkjelurv og ser på snøen som faller.Bikkjelurv vil selvsagt UT og at jeg skal kaste snø på henne, men ikke aaakkurat nå,tror jeg, må ihvertfall drikke opp teen min først.Ellers ingen spennende planer for dagen,og det passer jo godt med trøttheten min...ja,tror jeg skal dyrke den litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Voffsen din høres ganske lik ut vår... :fnise:

Han elsker at vi kaster snøballer og lignende og hopper etter de så lang han er. Da glemmer han sånne småting som underlaget han står på... Han tok et skikkelig magaplask i fjor, når han hoppet sånn på speilblank is... :sjenert:

Men her er det ikke et snøfnugg... Så slipper foreløpig sånt mas... :sjenert: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Voffsen din høres ganske lik ut vår... :fnise:

Han elsker at vi kaster snøballer og lignende og hopper etter de så lang han er. Da glemmer han sånne småting som underlaget han står på... Han tok et skikkelig magaplask i fjor, når han hoppet sånn på speilblank is... :sjenert:

Men her er det ikke et snøfnugg... Så slipper foreløpig sånt mas... :sjenert: :sjenert:

Høres definitivt ut som om vofsen deres og vofsen vår har ett og annet til felles,ja.....Akkurat sånt kunne vår også gjort...glatt! :fnise:

Du er heldig da, som er der nede hvor sesongen ikke har startet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur kanskje dei fleste vofsar elskar snø på den måten du beskriv frulou, veit i alle fall at vofsen vår heime er på akkurat same måten også ;)

So lenge dei er litt leikne av natur trur eg alt som dei kan herje med gir stor glede, herlige som dei er :hjerte:

Håper du har fått kost deg heime og pleia trøttheten din i idag :)

Ja,du har nok en god del rett i det, Glow. Men jeg har også vært borti vofser som er skeptiske til snø eller syns det er kjedelig...men det var kanskje ikke de mest lekne eksemplarene av arten.

Fikk definitivt pleid trøttheten,bl.a så vi en film, pakket godt inni ullpledd (vi,ikke filmen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"7th Heaven" på tv.....de menneskene er alltid like prektige..og døtrene er giftegale, selv om de så vidt er 12, eller noe.Skremmende serie!

Tenkte meg en tur ut med vofsen etter hvert-vi har jo vært på den obligatoriske morgenturen,men noen skikkelig strekk har hun ikke fått....og så grubler jeg på middag,og kjeder meg vel litt..skulle ønske jeg jobba noen % ekstra nå,ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres definitivt ut som om vofsen deres og vofsen vår har ett og annet til felles,ja.....Akkurat sånt kunne vår også gjort...glatt! :fnise:

:fnise: Ikke alltid like gjennomtenkt det de finne på nei... :fnise:

Synes voffs var morsomst når vi var på hyttetur. Masse snø så han gikk rett igjennom. Et vennepar har en samojed. Hun spratt jo oppå snøen uten problemer. Han tråkket i vei, med den største pinnen det var mulig å finne. Hun skulle leke. Da var det ned med pinnen (dvs ca 10 cm ned siden han sto omtrent med magen i snøen), et skikkelig irritert voff og opp med pinnen igjen.

Han er sjefen.

Like etterpå fikk de hvert sitt griseøre. hun jafset i seg sitt, mens han skulle grave ned sitt. Det gikk jo som det måtte gå. Hun fant hans og spiste det også. Da var det en som var snurt... Hun fikk griseøre og ikke han... :fnise:

Morsomme dyr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Nå måtte jeg le av hunden til jente 79 (igjen). Er mye komisk rundt sånne tasser. :fnise: I ettermiddag gikk jeg og voffsen en times tur opp og rundt universitetet og borti og rundtomkring, og da vi nesten var hjemme igjen møtte vi selvfølgelig på en annen hund. Min vofs i 100,for å møte andre artsfrender er det artigste hun vet,og hun har ørene fullstendig lukket for mamsen som ber henne å gå pent.Ihvertfall taklet denne hunden og pappan hans godt å møte oss.Det var en sindig golden retriever. Verre ble det da mi tøtte plutselig fant ut at nå var det på tide med noe leking,og begynte å børne rundt på plenen i vill fart.Da var det bare å taue inn frøkna igjen og begi seg hjem. Gal hund. :fnise:

I høst har jeg stort sett jobbet 50%, mer enkelte uker og mindre andre, og denne uka jobber jeg bare to dager.Neste uke tar det seg opp igjen...og travlere skal det bli,tenker jeg.

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er veldig godt, og skjønner ikke hvorfor folk ikke liker det :fnise: Men sånn er det vel når man synes noe er godt!?

Jeg serverer på to forskjellige måter:

Med brunost og sirup

Med bacon

Men har alltid kokte poteter og ertestuing til, uansett om jeg har bacon eller ost. Jepp, høres helt fælt ut med brunost og sirup, men ble helt solgt første gangen jeg smakte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...