Gå til innhold

I et hus i en hage

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:goodbye: Helluuu!

Sorry at jeg ikke sa fra,Sunnis, jeg bare instinktivt stolte på din ufattelige evne til å finne fram....*smiske,blafre*

Gårsdagen var kjempefin, til tross for feier. Gikk tur i nydelig vær, og koste oss til jeg skulle på jobb.Og jobb gikk fint det også. I dag har jeg fri, har tenkt å pusle litt hjemme,muligens mekke en kake som skal få ligge og draaaa seg fram til jul, og så skal jeg finne fram det jeg skal ha med meg til Osloooo, for i morgen tidlig drar vi! :juhu: Jeg gleder meg villt! Ser ut som vi kommer til å kjøre Gudbrandsdalen,ihvertfall nedover, for mannen mener det er bedre strødd der.Juhu,tuuuuuur! :juhu:

Vofs er heldigvis lykkelig uvitende om at vi har tenkt å stikke av. :fnise:

Oh,kjenner jeg er helt yr...gleder meg sånn til å treffe venner igjen,spise god mat, vandre i julepyntede gater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDD TURRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kose dere masse :klemmer:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuuu :goodbye:

Nå er vi tilbake igjen,og vi har hatt en fantastisk tur! Selve kjøringa var ganske slitsom, pga superglatte veier gjennom Østerdalen på vei nedover og heftig snø i Gudbrandsdalen på vei hjem... :fnise: Men pyttpytt, det tålte vi da godt. Av ting i Oslo kan jeg fort ramse opp

* superfine hotell (Særlig Grand var både lekkert og veldig koselig)

* eksklusive "naboer": både Al Gore, rapperen 50cent og Henning Mankell bodde der samtidig med oss

* en alldeles fantastisk kveld på Le Canard- vidunderlig mat, lekkert og trivelig lokale, fantastisk service,og ikke en snobb i sikte.

* Effektiv julegaveshopping, fikk med meg Steen&Strøm, og det er et "must", pga atmosfæren.

* Koselige middager, kafèturer og bytråkkerunder sammen med venner.

* Det supre designerjulemarkedet på DoGa, hvor jeg fikk kjøpt julegaver til venninner,og det til budsjett! Myyye artigere enn butikk.

Så dere skjønner vi har hatt det skoi. Nå,derimot,kaller juleforberedelsene.Denne uka setter jeg av til baking, og de kakene som ikke blir bakt denne uka,de blir rett og slett ikke bakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes helt topp ut :rødme:

Koselig å nyte noen dager sånn, selv om jeg kan skjønne at bilturen ble litt i lengste laget... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en kjempefin tur :hjerte:

Men nå forsvinner jeg en stund. Jeg går gjennom en litt merkelig periode nå, og trenger en pause fra KG. Så nå slipper jeg litt taket i dere for en stund. Når jeg kommer tilbake vet jeg ikke, kanskje blir det rett etter nyttår, kanskje tar det lenger tid, men jeg skal nok snike litt i kulissene, og følge med på hvordan det går med dere, jeg orker bare ikke skrive bok for tiden.

Så vil jeg ønske hver især:

Svimle :klemmer:

Cata: :klemmer:

pusla :klemmer:

Fjellrypa :klemmer:

Glow :klemmer:

jente 79 :klemmer:

Bustetroll :klemmer:

shatika :klemmer:

MissLille :klemmer:

MellonCollie :klemmer:

Lurvina :klemmer:

Sun Mei :klemmer:

....har jeg glemt noen nå?I såfall er det ikke meningen,jeg klarer bare ikke å bla tilbake mens jeg skriver svar :fnise:

en riktig

God Jul :tre::nissekyss::kalle:

og en super start på det nye året.

:nissekonekyss:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla: Nei, blir du borte... :tristbla:

Neida, skjønner at det er godt med en pause av og til.

Vi gleder oss til du er tilbake.

Du får kose deg masse i jula og ha en godt nytt år.

Håper ting ordner seg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...