Bellatrix Skrevet 19. desember 2009 #261 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg har ikke så mange ord, men jeg håper ting blir bedre for deg. Endret 19. desember 2009 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. desember 2009 #262 Del Skrevet 19. desember 2009 Hei. Jeg har heller ikke ord, men håper du snart kommer deg på bena. Ønsker deg god bedring, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 19. desember 2009 #263 Del Skrevet 19. desember 2009 Uff, høres så ufattelig slitsomt ut. Håper ting blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. desember 2009 #264 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg føler jeg burde skrive noe, men vet ikke helt hva. Det er liksom kjempegreit for meg å sitte her å ønske at det skal gå bra med deg, og det gjør jeg jo selvfølgelig og. Det er bare det at jeg har ikke sjanse i havet til å forestille meg hva du går igjennom akkurat nå. Ønsker deg et godt mot, slik at du står i mot å kjemper og vinner! Maaaasssse trøsteklemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #265 Del Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for alle klemmene, godt at dere er der Jeg griner mssse idag, griner for alt som er skummlet og trist, alt som jeg ikke får gjøre, alt jeg gjør galt. Er inni en skremmende dårlig periode nå, hver minste ting noen sier jeg har gjort anderledes eller feil er grusom. Kan slå meg helt ut i mange timer. Nettene er dårlige, kastet opp igjen inatt og må holde sengen idag for å forhåpentligvis kunne komme meg litt sånn at jeg får cellegift til mandag. Alt er bare så ille trist idag. Dette blir en dum jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 19. desember 2009 #266 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har jeg lest meg opp i dagboka di. Min kjære pc var så vennlig å gi opp ånden i starten av desember, og jeg har kun vært sporadisk på. Du er en av de her inne jeg har tenkt på hver. eneste. dag. Og jeg skjønner at jeg hadde grunn til det.. Som du kjemper. Jeg ser at det blir tyngre for deg nå. Og dessverre er det ingenting jeg kan gjøre for å lette den for deg. Jeg er glad for at mine ord har noe og si for deg, men de virker så overflødige og tomme nå, i det svarte hullet du kjemper i. Allikevel er det det eneste jeg har, så det er det jeg kan gi. Jeg vil bare si at.. Jeg SER deg. Jeg ser at du har det vondt. Jeg ser at du er lei. Men jeg ser at du fortsatt kjemper. Selvom du er så redd, så utmattet og så full av fysiske plager.. så kjemper du. Du kjemper selvom tårene renner, og kroppen svikter deg. Klarer du å være stolt av det? Og av erfaring vet jeg at dette er den vanskeligste tiden på året å være syk på- Husk da at her i boka di er det bare jul når du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 19. desember 2009 #267 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har ikke like mange gode ord som Midnight har, for hun er helt unik når det gjelder å trøste, men jeg vil at du skal vite at jeg tenker så utrolig mye på deg, hele tiden. Jeg ønsker meg hver dag at du skal bli frisk, og jeg ser også at du har en helt utrolig kampvilje. Du henter deg inn igjen etter brutale cellegiftkurer, og jeg ser livsviljen din lyser mot meg gjennom dataskjermen. Du er den sterkeste jenta jeg noen gang har kjent, du er en utrolig inspirasjon! Håper du kan få et lite pusterom snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. desember 2009 #268 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper du får bedre dager snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg vil ha mandariner å julekaker, vil ikke leve på dumme tabletter og toast. :cry: Syns ikke noe om denne her kreften jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. desember 2009 #270 Del Skrevet 19. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 19. desember 2009 #271 Del Skrevet 19. desember 2009 Setter meg ned her inne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 19. desember 2009 Skulle ønske jeg kunne si at kreften har gjort meg sterk, at jeg er et bedre menneske på grunn av kreften. Skjer ikke sånn, er ikke sånn som på film der de blir syke og redde og frsike til slutt og da er verden fin å alt er godt og de er super-over-mennesker. Jeg kjemper fordi jeg må kjempe, ingen annen grunn. Man gjør det man må for å overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. desember 2009 #273 Del Skrevet 19. desember 2009 Tenker på deg.... Jeg også håper du får bedre dager snart, og tenk deg om litt så kan du spise så masse mandariner du bare orker når du kommer deg litt. :troest: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 20. desember 2009 8 måneder Kreften har tatt 8 måneder til nå av livet mitt. Har hatt 15 uker på cellegift. 2 operasjoner 6 sykehusinnleggelser 11 ryggmargsprøver utallige poser intravinøs Mange mange cm med hår har fallt av Sikkert 100000 blodprøver ...og enda er det mer igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 20. desember 2009 Er redd for at jeg er syk. Redd for at det er influensa. Kan ikke være det, jeg kan ikke være syk! Er veldig sår i halsen, kjertlene er littegranne hovne og tror jeg har pittelitt feber (ikke sjekket den enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. desember 2009 #276 Del Skrevet 20. desember 2009 Sender en stor klem og min dypeste medfølelse. Så mye annet kan jeg jo ikke bidra med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 20. desember 2009 Da blei det sykehuset på meg idag. Har feber og fikk beskjed fra legen om å komme inn med en gang. Mest sannsynlig kommer dette til å ødelegge for cellegiften jeg skulle fått imorra. Får hvite nå, var visst blitt veldig lav siste uka, og skal ha antibiotika snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. desember 2009 #278 Del Skrevet 20. desember 2009 Kjære B.A! Er ikke inne på kg så mye lenger, og denne gangen kom jeg tilfeldigvis over dagboken din. Jeg har lest den fra start til slutt og håper av hele mitt hjertet at du vil få en bedre tid fremover. Det var vondt å lese at du også hadde fått kreft i det andre brystet. Bor du alene? Det virker så ufattelig tøft å ikke dele de vonde tankene med de nærmeste, men så er jeg et følelsesmenneske som med glede deler av gleder og sorger Det er hvertfall godt du har dagboken din her inne, som du kan bruke som du selv ønsker. Håper virkelig ikke at du blir syk nå. Krysser fingrene for at det bare er noe lett forbigående. Jeg titter innom deg snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 20. desember 2009 Da lå jeg her på sykehuset igjen med nåler i begge armene. Får mine medisiner og skal bli bedre. Har lest litt fra de tidligste innleggene mine i dagboka og ser hvor optimistisk jeg var da i forhold til nå. Det syns jeg er vondt, at jeg har blitt så trist og deprimert. Vil jo aller helst være den optimistiske personen igjen. Håper jeg blir det snart. Kjære Midnight, igjen og igjen kommer de gode ordene, du gir så mye. "Jeg SER deg. Jeg ser at du har det vondt. Jeg ser at du er lei. Men jeg ser at du fortsatt kjemper. Selvom du er så redd, så utmattet og så full av fysiske plager.. så kjemper du. Du kjemper selvom tårene renner, og kroppen svikter deg. Klarer du å være stolt av det?" Jeg tenker virkelig ikke over at jeg kjemper på den måten som du beskriver her. Jeg gjør det jeg må gjøre. Men er litt fint å se det på din måte, ser litt sterkere ut da Cho; Jeg har rett og slett ikke ord, blir helt rørt her. Hvis du noen gang tviler på deg selv eller har en dårlig dag så skal du lese det du har skrevet her til meg å vite at du er et fantastisk menneske og "you made my day" ¤bella¤ Takk for klemm og kryssing. Bor ikke alene nei, har mennesker rundt meg som passer på meg. Og jeg prøver å bli flinkere til å prate om følelsene mine, men det er en heltisdsjobb og ikke alltid det passer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #280 Del Skrevet 20. desember 2009 Har kommet meg hjem igjen, fikk heldigvis lov til å være hjemme inatt. Legene tror ikke jeg er god nok til å få cellegiften imorra likevel, blir så lei av alle utsettelsene. Jeg MÅ få den imorra, for jeg vil ikke ha den senere denne uka, vil ikke ende opp med å få cellegift på lillejulaften. Føler jeg skuffer folk nå som jeg er syk... eller jeg VET jeg skuffer folk. Orker ingenting idag, har ikke svart på telefoner fra venner eller noe. Men jeg klarer ikke. Jeg klarer ikke å prate med dem idag. Jeg er så sliten. Jeg er så sinnsykt sliten men får ikke sove. Får ikke noe sovemedisiner på grunn av alle medisinene jeg allerede får i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå