Gå til innhold

Hva har du spist av frukt og grønt i dag?


Gjest Gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Ada Blûe

Grunnet travel dag har jus erstattet noen frukt/grønt- måltider i dag. Jeg har dog spist rikelig med flere typer grønnsaker i middagen (sursøt gryte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spist ett eple, og ellers forsynt meg grådig av et fat med vannmelon i biter og friske jordbær!

En smak av sommer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granateplejuice og appelsinjuice, 2 gulrøtter, mais, grønn salat, et eple, røde druer, en grapefrukt, masse cherrytomater (sikkert 15 stykker! De var goooode!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg har spist 2 små epler, 1 appelsin og 1 gulrot som mellommåltid. Men jeg har faktisk glemt å spise middag. Jeg tror egentlig jeg bør gå og gjøre det i stedet for å sitte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går: ca 1 løk (+gressløk & hvitløk), ørten cherrytomater, grønn salat, 2 gulrøtter, eple, nypresset appelsin- og grapefruktjuice, røde druer...

Til nå i dag: ca 1/4 cantaloupemelon, nypresset appelsin- og grapefruktjuice...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Til lunsj: fire små tomater på brødskiva, etterfulgt av en håndfull grønne druer og en appelsin.

Når jeg kommer hjem har jeg lyst på en liten fruktsalat av en halv appelsin, en halv grapefrukt og noen røde druer.

I middagen vil jeg tro det blir en løk, en halv squash og et par tomater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Tre forskjellige salattyper, agurk, rød paprika, mais og ananas, i kyllingsalat. Tenker det blir et eple også før jeg tar kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En appelsin, purre, stangselleri og bønner i middagen, rødkål-råkost... Føler at jeg spiser sunt, men kanskje ikke riktige mengder bestandig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langt en banan, men når eg kommer hjem ligger det grønne druer og en sånn slags melon som ikke er en vannmelon eller en honningmelon i kjøleskapet å venter på meg :) vet ikke hva den heter jeg :fnise:

Så blir det vel noe slags grønt til middagen også :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Så langt i dag har jeg spist:

Et grønt eple.

En banan.

Tre skiver med Cantaloupe melon.

En håndfull med grønne druer.

I tilllegg har jeg drukket et glass med appelsinjuice.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

1 fersken

Salat med div. (vårløk, paprika, tomat, agurk, mais ++)

Spinat + løk (Greske terter med spinat/feta fyll)

1 eple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

idag har jeg spist en pure av gulrot og ingefær, to bananer, tomat, rødløk, eplejuice, en halv sitron pluss agurk på brødskiven :)

*dytte tråd opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Inspirert av denne artikkelen i Dagbladet (20 supersunne matvarer som "forlenger livet", alle vegetabilske selvsagt ;)) henter jeg denne tråden fram igjen.. :)

I dag har jeg spist: eple, banan, kiwi, røde druer, rødløk, gul løk, hvitløk, appelsinjuice, cherrytomater, sukkererter, brokkoli, gulrot, paprika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...