GlamCat Skrevet 20. desember 2007 #101 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei da, du er ikke teit Følger spent med....og krysser fingrene for deg jeg trenger ikke å krysse fingrene for meg nå så jeg har ekstra mye styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 20. desember 2007 #102 Del Skrevet 20. desember 2007 Skjønner godt at du er spent og at du tenker mye på det, er utrolig vanskelig å la være! Men nå er det jo ikke mange dagene igjen før IKM, og da får du jo i hvertfall et svar. Har syntes de to ukene mellom EL og IKM har vært utrolig lange de to siste gangene, og vi har ikke engang prøvd skikkelig! ...det kommer til å bli ille etter neste EL Krysser fingre for i magen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. desember 2007 #103 Del Skrevet 20. desember 2007 Spennende! Ønsker deg en god jul, og kommer til å følge med om det skjer noe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 20. desember 2007 ser ut til at TR kommer snart... Og jeg er visst skikkelig premenstruell denne gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 20. desember 2007 Glemte helt å takke for all støtten fra dere som har vært innom. Takk takk:) Veldig, veldig hyggelig av dere. Nå har tårene tørket... Kommer nok noen til når mannen kommer hjem, men... Jeg fikk litt farget utflod i dag, og har veldig vondt i korsryggen (hatt det et par dager nå), derfor tror jeg nok dessverre ikke at det har klaffet... Men jeg vet ikke helt sikkert da, men håpet jeg hadde har nok forsvunnet. Da ser det ut til at jeg kan ta meg et glass vin eller to i julen... Hadde håpet på en alkoholfri jul, men da er det hvertfall lettere å skjule for omkretsen Må prøve å se det positive i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. desember 2007 #106 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er ikke sikkert at TR er i anmarsj likevel... Krysser fingrene for deg! :-D Bra du klarer å se det positive i det, om det ikke klaffer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. desember 2007 #107 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er sikkert ekstra trist siden det er Jul. Jeg tenkte i fjor i Juletiden at jeg har lyst til å være gravid og ha alkoholfri jul og nyttår neste år, men så ble det ikke sånn. Jeg prøver å ikke tenke på det og ta det som det er. Men det er jo fortsatt litt håp Uansett hvordan det er så ønsker jeg deg riktig god Jul!!! Kos deg i Jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 22. desember 2007 Fremdeles bare lett spotting... Tok test i går morges. negativ... Måtte bare loggføre litt GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. desember 2007 #109 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. desember 2007 #110 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 28. desember 2007 Litt logg igjen: TR kom 22.12, noe spotting dagene før 27.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymio Skrevet 31. desember 2007 #112 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei, har lest litt i dagboken din. Jeg fikk siste TR den 22.12 også Vi får håpe for oss begge at det var den siste på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 #113 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 1. januar 2008 #114 Del Skrevet 1. januar 2008 GODT NYTTÅR Emma!!!!! Vi får håpe at 2008 er babyåret for oss begge, og alle de andre som er prøvere her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei venner!! GODT NYTT ÅR til dere også Ja, får håpe at dette er babyåret. Jeg har vært litt nedfor i det siste egentlig. Begynte å få troen på at det skulle være en liten spire i magen, men den gang ei. Dessuten føler jeg at alle rundt oss blir gravide. Og det veldig lett... Men nå skal jeg psyke meg opp. Vi er nå i PP3, og håper at alle gode ting er tre Mannen er supersøt. Han ble jo også veldig lei seg da det ikke klaffet i PP2, men hadde jobben med å trøste meg i tillegg Får være litt ekstra, ekstra snill mot ham fremover. EL er i neste uke antakeligvis. Vurderer å kjøpe EL-tester, men tror jeg skal vente til evt PP4. Får snakke med mannen om det. Nå er hverdagen tilbake her i heimen etter en deilig jul. Skal få gjort unna en del husmorting her i dag og være litt flink Får prøve å oppdatere meg i deres dagbøker litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 3. januar 2008 #116 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år og masse lykke til i PP3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 3. januar 2008 #117 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år! Og lykke til i pp3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. januar 2008 #118 Del Skrevet 3. januar 2008 Stemmer i med de andre her; bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2008 #119 Del Skrevet 3. januar 2008 Håper humøret er bedre nå, og at du har fått psyket deg opp. Det er ekkelt å gå rundt og være nedfor, jeg var slik før jeg også... Fint du har en så snill mann som engasjerer seg så mye, og som trøster deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 9. januar 2008 Godt nytt år og masse lykke til i PP3 Takk, Glammy Godt nytt år! Og lykke til i pp3 Takker Stemmer i med de andre her; bedre lykke neste gang! Takk, imlimor!! Håper humøret er bedre nå, og at du har fått psyket deg opp. Det er ekkelt å gå rundt og være nedfor, jeg var slik før jeg også... Fint du har en så snill mann som engasjerer seg så mye, og som trøster deg Takk takk, Knøttet. ---------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------- Formen kom seg heldigvis igjen. Har vel nettopp hatt EL, og jobbet med saken i det siste for å si det sånn Dersom det ikke klaffer nå i PP3 så kommer jeg til å kjøpe EL-tester neste periode. Blir jo helt utslitt av all denne jobbingen Neida, men jeg kjenner det jo ikke når jeg har EL, så for å kontrollere at de faktisk er der kan jo en test være greit. Er det spesielle typer som anbefales? Skulle gjerne skrevet litt i dagbøkene deres, men er på vei ut nå, så jeg får bli litt flinkere etterhvert. Som dere vet, så vil jeg ikke stresse meg selv opp ved å være daglig på forumet, så dere får unnskylde meg. Dersom det skulle klaffe, blir jeg nok en hyppigere gjest her inne Maasse lykke til til dere andre som trenger litt babystøv her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå