Gå til innhold

1+1=3

**Emma**

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Moro med ny bil. Vi har Touran varebil som vi må sette inn bakseter på og omregistrere til lillebabyens ankomst. Er så rart når man begynner å se på annet utstyr til babyen. Litt mer virkelig da. Masse lykke til på UL. Vil du vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for ny bil! :-D Spennende da! :)

Jeg vil også ha bil, og mac... :sjenert: (ny tv fikk vi i fjor, så det trenger vi ikke :fnise: )

Har blitt litt mer opptatt av neglene mine i det siste jeg også, herlig å ha fine negler og føle seg velstelt :jepp: Har ikke lakkert de da, men filet de litt finere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med ny bil. Vi har Touran varebil som vi må sette inn bakseter på og omregistrere til lillebabyens ankomst. Er så rart når man begynner å se på annet utstyr til babyen. Litt mer virkelig da. Masse lykke til på UL. Vil du vite kjønnet?

Jepp, det vil vi.

Det er masse som må tenkes på før lillenurket kommer, så det er visst bare å sette i gang :jepp:

:hoppe: for ny bil! :-D Spennende da! :)

Jeg vil også ha bil, og mac... :sjenert: (ny tv fikk vi i fjor, så det trenger vi ikke :fnise: )

Har blitt litt mer opptatt av neglene mine i det siste jeg også, herlig å ha fine negler og føle seg velstelt :jepp: Har ikke lakkert de da, men filet de litt finere :)

Hehe, mannen din blir sikkert også fornøyd om du kjøper deg en Mac mini :fnise:

Ja, når man først har fine negler et par dager vil man liksom bare fortsette med det. Da er det så nedtur å ha korte, ulakkerte negler plutselig - vi gravide får pleie os selv som best vi kan :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~18+2~

Vi er bileiere :juhu:

Å, det var så deilig å endelig få den bilen vi ville ha! Det ble litt frem og tilbake før vi fikk endelig tilslag på den, og ventetiden var så laaaang... Men nå er det i boks og den blir hentet i løpet av uka.

Pga. biltitting og ellers en småhektisk dag i dag, har jeg egentlig ikke hatt tid til å tenke så mye over UL i morgen, men jeg drømmer jo om det hver natt. Så da jeg våknet i dag trodde jeg det var i dag. Likevel har spenningen kommet over meg i bølger i løpet av dagen, og nå når jeg sitter alene er jeg rimelig spent :) "Alle" rundt meg tror på jente, og i de fleste drømmene mine er et det jeg har fått. Så jeg tror det blir litt overraskende om de sier at vi får en gutt. Ikke mindre koselig - for all del - bare litt overraskende.

Blir hvertfall kjempegøy å kunne begynne å tenke så smått på farger og navn og sånn da. Også blir det enda litt mer personlig føler jeg. Så det blir bra.

Håper alt ser bra og normalt ut nede i magen. Tror jeg har følt noen bevegelser etter 17.mai, så det virker jo lovende da :rosasmil:

I dag har jeg vært på to besøk,et kafebesøk og fått jobbet litt. Hyggelig søndag. Tror det har vært greit å tenke på andre ting enn ULen som kommer. Dessuten har jo bilen tatt en del plass i dag da siden det er jeg som har bydd og ringt og styret og ordnet.

Men nå er det kveld i heimen og mor skal stort sett kose seg på sofaen resten av kvelden :rosasmil:

GOD SØNDAGSKVELD :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL i morgen!!! :vinke:

Gratulerer med ny bil!!! :hoppe:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Så spennende med UL!! Lykke til!

Jeg tipper jente :babyjente:

:klem:

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: ~HURRA!!VI FÅR EN PRINS~ :juhu:

:babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt::babygutt:

~18+6~

Veldig overraskende og veldig moro! Vi er kjempeglade!

Alt så bra ut med lillenurket. Var kjempegøy å se hvordan han beveget seg, strakte ut fingrene og rullet salto. Godgutten :hjerter_rundt:

Jordmor har satt terminen til 22.oktober (i stedet for 26.). Det var det seneste sa hun. Hun satt den nemlig først til 20.okt. Så vi får se når det blir da. Deilig å få terminen frem hvertfall :jepp:

Er så deilig følelse. Var kjempegøy å se han live, og få høre at alt er bra. Han var jo selvfølgelig verdens nuuuuuuuudligste :hjerte:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jepp, det vil vi.

Det er masse som må tenkes på før lillenurket kommer, så det er visst bare å sette i gang :jepp:

Hehe, mannen din blir sikkert også fornøyd om du kjøper deg en Mac mini :fnise:

Ja, når man først har fine negler et par dager vil man liksom bare fortsette med det. Da er det så nedtur å ha korte, ulakkerte negler plutselig - vi gravide får pleie os selv som best vi kan :lur:

:fnise: Tror nok ikke mannen har noe i mot at jeg hadde kjøpt meg mac mini nei! Han har jo brukt nesten fire år på å overbevise meg om at mac er bedre enn pc ;)

:Nikke: Det er det! Herlig å føle seg litt fin også ja :)

:hoppe::danse: :juhu: for en liten prins! :-D :hjerte:

Herlig at terminen ble flyttet frem, og ikke tilbake! :-D

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten prins i magen!! :hjerte:

Så gøy at du også får en gutt!

Her trodde også "alle" at vi skulle ha jente, så da var det ekstra morsomt å komme med overraskelsen om at det faktisk var en gutt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...