Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dips er ikke enkelt, og i alle fall ikke med beina rett ut. Jeg er så svak i hendene at jeg må ha bøyde bein, og jeg klarer jaggu meg ikke 16 stykker da heller :fnise:

Men det er en god trening da :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene kommer i kveld, og i kjøleskapet ligger en flaske Fresita til avkjøling.

På bordet ellers vil det bli satt pasta&skinke salat, loff og reker (i lake, er ikke millionær vistnok :fnise: ) og salte amadinepoteter med aioli samt en stor skål jordbær.

Tror det blir en fin kveld... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffa er jeg da.

Rakk nemlig aldri legge inn bud på denne:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=35599722

Ja, der gikk du glipp av drømmeboligen. Gjeld til oppover ørene og oppussing resten av livet er jo selve drømmen. :fnise:

Høres ut som du har fine sommerdager med mange fine planer :)

Flott hus iallefall med litt oppussing. Her omkring koster alle eneboliger jeg ser for meg, meg og familien boende i, fra 4,5 millioner. Helt vanvittig

Vet nå ikke helt om jeg ville hatt et hus med tårn jeg altså. :fnise: Ellers ble jeg veldig overraska over at prisen var så lav, men det var til jeg så interiørbildene og fant ut at man måtte bruke opp til flere millioner på oppussing i tillegg. :ler:

Altså tårnet var jo kjempe kult!

Tenk og brukt det som gjesterom!

Så utrolig kult det hadde vært! :daane:

Men jeg er enig, jeg ble overrasket over hvor lite pent det så ut innvendig. Så og si alle rom måtte gjøres noe med, ihvertfall slik jeg ser det for meg at det kunne blitt der.

Nå ble jeg nesten lei meg for at det huset aldri blir mitt for jeg fikk et bilde inni hodet om hvordan det kunne blitt.

Men hva skal vi med alle rommene og badene... :vetikke:

Håper du får en fin dag! :klem:

Det hadde vi!

TM og jeg var på besøk hos tanteS og fikk med oss en heklet vimpelrekke til TM. Kjempe søt!

Kjørte med søsterG hjem siden hun jobber et steinkast unna tanteS og godt var det for pga sommerruter på bussen gikk den bare en gang i timen. :roll:

Dips er ikke enkelt, og i alle fall ikke med beina rett ut. Jeg er så svak i hendene at jeg må ha bøyde bein, og jeg klarer jaggu meg ikke 16 stykker da heller :fnise:

Men det er en god trening da :jepp:

Jeg må tjuvtrene på en kjøkkenstol tror jeg....

Jentene kommer i kveld, og i kjøleskapet ligger en flaske Fresita til avkjøling.

På bordet ellers vil det bli satt pasta&skinke salat, loff og reker (i lake, er ikke millionær vistnok :fnise: ) og salte amadinepoteter med aioli samt en stor skål jordbær.

Tror det blir en fin kveld... :)

Namnam, høres kjempegodt ut! Ha en superfin kveld! :)

Håper du koser deg med jentene!! :skaal:

Vi hadde det SÅ koselig!

Maten falt i smak, vinen står uåpnet for den glemte jeg ( :daane: ) og som vanlig hadde vi litt og skravle om.

Og vi lo fælt da jeg dro fram en gammel kortstokk med bilder av strippegruppa Chippendales.

Fæle, fæle kort- men morsomme!

De tre siste måtte jeg be om og reise da kl passerte midnatt, så vellykket var det!

Koselig kveld hvor du sitter igjen med følelsen av og ha verdens beste venner....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er ihvertfall sikkert, det huset ligger veldig fint til på rett side av byen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den kortstokken har jeg vært borti også! :daane::skratte:

Kommer nok til å titte innom mens jeg er på ferie, men er ikke sikkert jeg kommer til å legge igjen noe spor - så jeg vil bare ønske deg en riktig god sommer! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville brukt tårnet til meg selv jeg altså, kan fint se for meg det som hovedsoverommet. :fnise:

Så fint at du hadde en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Dagen igår ble en av de fine etterhvert.

Griiling av pølser, grønnsaker i aluminiumfolie og nypoteter med hvitløkssmør. Ligge på plena og lese bok, se sola gå ned og fremdeles kjenne litt varme, klesvask som beveger seg i lett bris...

Skikkelig sommerfølelse!

:hjerte:

Idag kommer søsterG og barna.

Jeg sa at selvom hun skal på kveldsvakt kan jo hun og ungene komme hit, så kommer bare svogerØ og henter dem når han er ferdig på jobb.

Så de kommer med nybakte boller og TM får selskap av sine favoritt lekekammerater.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaldt agurkvann på grønn mugge og matchende glass.

TM og søskenbarna dryppende våte etter og lekt med vann.

To maskiner med klesvask tørre på et blunk.

Jordbær

Kald cola

Radio

Gostolen min.

Halvtimes slumring under epletreet.

Livet er virkelig godt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt agurkvann på grønn mugge og matchende glass.

TM og søskenbarna dryppende våte etter og lekt med vann.

To maskiner med klesvask tørre på et blunk.

Jordbær

Kald cola

Radio

Gostolen min.

Halvtimes slumring under epletreet.

Livet er virkelig godt idag.

Høres ut som om du har det helt fantastisk :nigo:

Ja, dette har vært en av de dagene man drømmer om når ordet "sommerferie" blir nevnt.

Vi har og spist middag ute, jeg har ligget ute og lest ferdig en bok, hatt besøk av nyvenninneC og vi satt ute til kl 21.30 og prata.

Veldig fin dag, er ikke trøtt enda men burde virkelig komme meg i seng snart.

Spinning kl 10 i morra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Penger får virkelig penger og gå på når man reiser på dagstur til Sverige!

:shopping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt masse fint?

Det kommer ann på hvordan man definerer noe fint... :ler:

-frosne bær (her snakker vi 35 kr kiloen for jordbær, nesten halv pris av i norge...)

-polarbrød (36kr for en pakke på 24 stykker..)

-BBQ marinert spareribs (mmm...)

-Hamburger dressing (Andrè elsker denne)

-kjøttpålegg

-seranoskinke (64 kr for 250 gram)

-pakke med potetmos (å, den er så god den vi har kjøpt! Den norske smaker ekkelt i forhold)

- 2 stk funlight saft (med markjordbær&vannmelon)

-capri sonne juice (to esker med 10 i hver eske, 50 kr)

-Rå hamburgere

-2 stk 6pk med 0,33 pepsi max

-potetgrateng (smakeprøven i butikken var så god...)

-kylling vinger

- 2 pk. marinert kyllingspyd

-gulost

-energidrikk

....pluss andre småting som det gjerne blir.

Og av glutenfritt kjøpte vi et tonn...

-en kartong mel

-masse polarbrød fra Crazy Bakers

-couscous

-rundstykker

-pasta

-kjeks

-pizzabunner

-frokostblanding

Og da vi fordelte varene etter hvem av oss som skulle betale hva la vi tilsides to svære poser ostepop.

De skulle vi legge på båndet sammen med det jeg skulle betale, men det var ikke plass.

De glemte vi desverre.

Og så ostepopen i sverige som er myyye bedre enn den norske- til tross for at det er samme merket.

Det ble og godteri, men det var for knapt hundre kroner.

Godteri og brus er ikke det vi prioriterer på slike turer.

Bare i matbutikken brukte vi 2.600kr og nå er fryseren stappfull. :nigo:

Føles bra.

Det var mange folk, TM som reagerte på alle menneskene med og bli hyperaktiv, varmt men en koselig tur.

Vi klarte og hygge oss uansett.

:)

Idag må vi prioritere litt husarbeid før vi tar en tur til pappa i ettermiddag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...