Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Glemte og skrive her i morges da jeg var innom... :sjenert:

TM og jeg har slappet av og kost oss idag.

Gått i butikken og handlet, laget rabarbra&jordbær syltetøy, gjort litt husarbeid og... dagen har egentlig gått uten at vi har gjort noe spesielt.

Er sånn skikkelig sløv idag.

Deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er fine greier!

Idag skal vi på kino og se Istid4 med søsterG og mann&barn og annaB med... ja, ikke vet jeg men jeg vet de er 5 stykker derfra.

:ler:

Gleder meg.

Andrè kjørte drosje i natt og kvelden igår tilbragte jeg med og drikke cola, spise en melkerull, lese avisa og le av godbiter fra Misjonen, b.la denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istid4 står på planen snart for meg også. Den må jeg bare se på kino. :jepp:

Ha en fin søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istid4 var morsom!!

:tommel:

Første feriedag...

Har booket spinningkl 10-10.40 og power kl 10.50-11.35.

Tar med meg TM så hun blir på lekerommet i den tiden.

Etterpå skal vi møte Andrè og han "tar over" TM mens jeg skal til tannlegen for rotfyllinga.

Ser ikke akkurat fram til det, men det skal jo og bli godt og bli ferdig med istedet for og gå og vente på at det skal gjøres.

Og mens vi er inne på ubehageligheter skal jeg og gå på vekta idag.

Gleder meg ikke, for forrige uke var verken den sunneste eller den sprekeste... :sjenert:

Følg med, følg med....

Tror jeg.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med både rotfylling og vekt i dag. :klem:

Jotakk.

Begge deler er gjennomført, med rotfyllinga var jeg fornøyd med sluttresultatet, det ble jeg ikke da jeg gikk på vekta. :sjenert:

Tannlege besøket gikk greit, noe morro var det ikke, men heller ikke så ille som fryktet.

3.200kr ble det. :daane:

Nå har jeg ikke vondt, men må ikke gape etter at jeg fikk krampe i kjeven og au au der....

:ler:

Andrè har jeg sendt ut på hytta for og hjelpe faren sin siden hytta bygges ut. Vi skal jo bruke hytta vi og, så jeg synes det er fair at vi bidrar.

Så nå og fram til utpå dagen i morra blir det bare TM og jeg hjemme.

Hytta ligger 20 min med bil herfra, så han er ikke langt unna, men det er greit og være der litt når han først tar turen.

TM ser litt Ole Brumm, jeg får får vel smøre en brødskive til henne til kveldsmat vel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du er flink jeg, som trener å står på, målet mitt i løpet av uken er å kjøpe meg treningskort og starte med intervalltrening..

Synes ikke du skal henge deg for mye opp i veiinga i dag, på neste veiing kommer du nok til å se positive resultater igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervaltrening er superbra!!

:5:

Ang trening... Vet dere hva jeg ikke kan; Dips!

Jeg var på Power på Elixia, og akte meg ut på stepkassa, vi skulla ta 16 stykker.

Henda bak oppå kassa, ut med rumpa så skal man heise seg opp og ned.

Jeg klarte.... Og dette rett ned på rumpa og kom meg pokker ikke opp igjen.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg må tjuvtrene litt på det der hjemme, ja. :ler:

Andrè er på hytta og TM og jeg er hjemme.

Vi skal ta bussen ut til tanteS idag, TM og jeg.

Det blir koselig!

Og ikveld kommer jentene hit, det gleder jeg meg til!

Litt skuffa er jeg da.

Rakk nemlig aldri legge inn bud på denne:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=35599722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der gikk du glipp av drømmeboligen. Gjeld til oppover ørene og oppussing resten av livet er jo selve drømmen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har fine sommerdager med mange fine planer :)

Flott hus iallefall med litt oppussing. Her omkring koster alle eneboliger jeg ser for meg, meg og familien boende i, fra 4,5 millioner. Helt vanvittig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nå ikke helt om jeg ville hatt et hus med tårn jeg altså. :fnise: Ellers ble jeg veldig overraska over at prisen var så lav, men det var til jeg så interiørbildene og fant ut at man måtte bruke opp til flere millioner på oppussing i tillegg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...