Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Mannen er ute et ærend, og ringte hjem istad.

Han sa det som ingen vil høre på en sløv søndag med masse hybelkaniner:

Du, moder'n og fader'n kommer om ca. halvannen time.

Shiner du litt opp så lenge?

Hjeeeeeeelpp!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var det mandag.

Mannen er trygt fremme i Oslo, og jeg blir -slik det ser ut nå- hjemme alleine til torsdagen. :(

Skulle ønske jeg skulle i barnehagen igjen og jobbe nå.

Da hadde ikke dagene hvor han er borte, så lange!

På en annen side, nå slipper jeg og ta hensyn til ham!

Kan se hva jeg vil på TV, spille MIN musikk høyt døgnet rundt osv....

Men, hva hjelper det når det føles tomt her uten Mannen hjemme?

En glad nyhet mht. til hans jobb: Om han vill ha jobben hos dekkverkstedet, så er jobben hans!

Det betyr en sykkletur på 6 minutter til jobb, istedet for en kjøretur på en time.

Om han tar jobben, så betyr det og ingen Oslojobbing!

Jeg får ha mannen min hjemme!!! :D

I dag skal jeg en tur over til byen, må kjøpe meg litt glutenfri mat.

Ellers er det ikke store planene.

Ha en flott dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerio mizzuz:)

Pyton at mannen din stadig blir sendt til Oslo. Har han søkt på den dekksjappejobben ? Håper han får den da. Krysser fingrene for dere :)

Håper han får KLEKKELIG betalt siden han må være i Oslo så ofte. Jeg hadde ikke takla det om det var H som hadde måttet være i Oslo. De sender noen langt pokkerivold på jobben hans og, men han og "svigerfar" har sluppet unna. Heldigvis ikke så stor sjanse, tror jeg.

Har skrevet to søknader nå jeg da. En til Match på Lietorvet, og en til Bakeriverkstedet på "Dånntånn" :lol: (skjønte uttalen der ?)

Vi får nå se,- JEG tror det er bloody waste of time, men jeg taper ikke annet enn porto og papirark på å søke vaffal.

Er du kommet deg over forkjølelsen da ? Jeg sliter ennå og sover så jævla dårlig om nettene. Tror jeg blir gal. I natt var definitivt værst. Både jeg og H bare lå og snudde vårs og bannet lavt. Ikke gøy.

Men jeg regner med at vi kommer ut av den tralten der :o

Håper det går bra med mormoren din da. Synd at dere bor så langt unna hverandre. Jeg vet åssen det er, - selv om jeg i det siste har vært mye nærmere familien, så var jeg jo i Bergen i 7 år, og jeg bor fremdeles litt langt unna pappa og de,- og spesielt mamma + 2brødre. Det SVEI skikkelig da lille M var syk :(

Hadde jeg hatt cash, så skulle jeg sendt deg på flyet til trønderlag pronto..... Krysser fingrene for din mormor og jeg.

Håper du ellers har en grei dag og koser deg med pusekattene :D

Stor klem fra meg (logger meg inn på msn snart og)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse:

Diva......du er verdens beste!!

Joda, om A. vil ha jobben, så er den hans!

Er skikkelig hæppi for det!

Har fått gjort de ærend jeg skulle idag, skravla litt på telefonen med søstersen, hengt opp en klesvask, satt over vaske nr.2, handla mat, og sett på Oprah....

Så var det tid for KG! :kgblunk:

Det går bedre med mormor nå.

Hun får behandling, og har det mye bedre.

Godt er det......

Kjeder meg litt, jeg........ :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så bra at du får tilbud om mere jobb!! Her er det bare å fortsette å si ja, så skal du se at de plutselig klarer å finne en åpning for deg! Lykke til på jobb i morgen i hvert fall, det kommer helt sikkert til å bli kjempebra, vet du!!

Morsomt at du likte smykkene, da ble jeg glad! Hvis du har lyst på et, er det bare å si fra. Special price for you, my friend!! (hvilket vil si gratis, selvfølgelig!!! Jeg har da ikke startet fabrikk enda heller!!;) )

Snakkes!!

... hvordan gikk det forresten med svigersbesøket i helga??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har fått mer jobb da :D Tydelig at du gjør en god jobb, og at de er fornøyde med deg!

Håper mannen din tar den jobben i nærheten - hørtes litt bedre ut med 6 minutters sykkeltur ja!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm......styreren i barnehagen hadde tatt feil av dagen, og de hadde ikke bruk for meg i dag allikevell.

Litt kjedelig, men sånt skjer..... :-?

Egentlig passer det meg utmerked, jeg har vondt i hodet, små kvalm og svimmel idag.

Dessuten regner det, og da er det ikke kult og reise på tur med barnehagen uten regntøy...... :-?

Gikk forbi Glitter igår, og så at min x-sjef var der.

Jeg hilste og smilte så pent jeg bare kunne, og da så hun slik ut: :hakeslepp:

1-0 til meg tenkte jeg, da..... :ler:

Prata litt med min kjære mann igår, han mistrives i Oslo med jobben, og har lite og gjøre der inne.

Han vil heller da gå rundt på lageret i Tønsberg og suse og komme hjem hver dag, istedet for og suse rundt i Oslo.

Håper han kan komme hjem snart.... :sur:

Sulten, jeg! Tror jeg må lage meg noe mat nå.

Bløtkokte egg og brød med røkt kalkun på.

Jømmy......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meningen at min kjære mann skulle komme hjem til torsdagen (når han er i Oslo jobber han inn fredage, slik at han har fri da) men, siden det er lite og gjøre der inne, så jobber de bare til 15.30 så med andre ord, så jobber de ikke inn fredagen.

Så, han kommer da hjem fredag!

Sukk...... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meningen at min kjære mann skulle komme hjem til torsdagen (når han er i Oslo jobber han inn fredage, slik at han har fri da) men, siden det er lite og gjøre der inne, så jobber de bare til 15.30 så med andre ord, så jobber de ikke inn fredagen.

Så, han kommer da hjem fredag!

Sukk...... :cry:

Change of plans!!

Mannen kommer hjem idag, for han blir satt til og jobbe på et nytt prosjekt i Tønsberg.

Så da kommer min kjære hjem idag!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at mannen din kommer hjem tidligere enn planlagt da :D

Kos deg med frokost og video! Jeg har nettopp spist to skiver med speilegg på - namnam - nå er det litt kaffe og surfing før jeg stikker på skolen.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det plutselig stor oppstandelse i heimen!!

Pusemamma, Bea, liker og ligge i vinduskarmen om kvelden, slik at hun kan kikke ned på bilene og livet på utsida av huset.

Så, pus lå i vinduet, men hvor var kattungen?

Jeg kikka tilfeldig bort på katta, men hva var det mørke bak henne?

Jo: Det var kattungen som hadde gått ut av vinduet, og lagt seg oppi verandakassa!!!! Så der lå hun og koste seg fælt og malte som bare det, og kunne ikke skjønne hvorfor matmor dro henne inn!!

Jeg var kjap med og lukke vinduet, og vi lo godt etterpå alle sammen.

Broder'n lo så han grein nesten.

Det kunne vært farlig, men det var fryktelig komiskt allikevell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst og gjøre husarbeid, jeg!

Noen som har lyst og gjøre det for meg?

Jeg må

*rydde

*støvsuge

*legge vekk klær

*vaske opp

*vaske badet

*vaske trappa

noen frivillige???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli mye dramatikk med katter i hus! Smulan høres så herlig ut :D Hvordan ser hun ut? Er mammaen like søt?

Melder meg IKKE frivillig til å ta husarbeidet ditt, men si fra hvis det er mange som melder seg, da - tar gjerne mot frivillige jeg også :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Melder meg IKKE frivillig til å ta husarbeidet ditt, men si fra hvis det er mange som melder seg, da - tar gjerne mot frivillige jeg også  :blunke:

Ingen som meldte seg!!

Ikke en gang meg selv, så da ble det ikke noe igår.

Jeg gadd rett og slett ikke.... :oops:

Smulan er søt, ja! Mammaen, Bea og.

Bea er sort langhåret med noen hvite hårstrå her og der.

Litt spesielt er det jo, at hun har bare 3/4 deler av halen!

Høsten for to år siden kom hun inn etter og ha vært ute en tur. Hun hadde tydelig vondt i halen, så vi tok henne til dyrlegen. Røntgen og hele pakka uten at dyrlegen kunne finne noe galt.

Etter en stund så det til og gå over, så vi lot det være.

Tredje juledag, jula 2001 satt hun i fanget til matfar og koste.

Så ville hun tydelig ned, hoppet ned, og en fjerdedel av halen datt av!!!! :sjokk:

Tydelig hadde hun klemt den og skadd noen blodårer slik at blodtilførselen til halen var blitt stoppet.

Reiste til dyrlegen dagen etter, hvor de måtte klippe litt av halebeinet og sy litt bare. Så nå tusler hun rundt med liten hale. :ler:

Smulan er nusselig og søt, ja!

Hun er sort med kort og utrolig blank pels. Baklabbene ser ut som de har fått på seg hvite stay-ups, og forlabbene har på seg hvite slip-ins. :ler:

Hun er hvit rundt munnen, og har en hvit "sving" over snuten og er hvit på magen.

Er så skjønn, atte! :hjerte:

Burde kanskje legge ut bilde av begge pusane mine her?

Igår kom min elskede mann hjem igjen. Det var så deilig og ha ham hjemme igjen!!!

Beste var og ha noen og legge seg med (selvom det tok litt tid før vi sovna, da.... :rodme: ).

Han er resten av denne uka og neste uke på Hydro og jobber.

Hydro ligger like ved her, og jeg ser toppen fra stua og kjøkkenvinduet.

Idag skal mamma ha en avgjørende eksamen, så uansett skal vi ut og spise idag. Enten for og feire, eller for og forbanne.

Uansett resultat er det godt og ha noe og se frem til!!

Det blir nok koselig.

Hva skal jeg gjøre idag, tro?

Det får jeg nok se på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mamman din bestod :D

Hva slags eksamen var det ?

Om ikke du vil fortelle meg her, så fortell meg pr msn eller sms eller tlf da.

Diva, - glad i forkortelser i dag - 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene dine høres jo nesten like nusselige ut som mine, jo :blunke: Lillepusen min har bøyd hale. Den brakk da hun var bittelita og mora hennes skulle gjemme henne i bokhylla. Lillepus falt ned... Heldigvis skjedde det ikke noe værre enn halebruddet, og hun lever godt med sin snåle hale...

Gratulerer med flink mamma! Håper dere koste dere ute i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...