Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Håper dere koste dere ute i kveld!

Det gjorde vi så absolutt!

Jeg spiste en medium stekt biff med champignonsaus, kokte grønnsaker og fløtegratinerte poteter til.

Til dessert hadde jeg to kuler sorbetis, men orket ikke alt.

Det var IKKE morro og sykle over brua etterpå! :ler:

DIVA!

Mammas eksamen var en praktisk i pasient-forflytning.

Ikke så enkelt som det høres ut som.....

Støtt og stadig skriver jeg her at jeg skal gjøre ditt og datt her hjemme, men så gidder jeg aldri allievell.

I dag derimot! Idag er det "oj-så-morro-og-vaske-hus-dag"!!!

Og det skal gjøres!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare prøve å tenke positivt - det er lite som er så deilig som fredagskveld med reint hus, tente stearinlys, litt rolig musikk på spilleren og en mann i godt humør. God mat og hele helga foran dere... mmmm!!!

Det med reint hus er faktisk viktig i denne sammenhengen - så det er bare å stå på, lille husmoren min!! ;)

Og så regner det jo ute - da funker det som bare rakkern å vaske hus, spør du meg!

Håper alt er bra ellers. Grattis med modern!! Flink mamma, hun!! Du er sikkert stolt - det må du huske på å si til henne.

Har du store planer for helgen, da? Noe spennende som skjer?

Lykke til med husvasken - om en time eller to er mye gjort! Sett på noe skikkelig rocka musikk - det pleier å funke for meg, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig møkkavær, ja! Passer jo bra å gjøre noe praktisk i heimen.

Kanskje jeg og skulle få ut fingern ?

Ja, jeg TROR det :lol:

God helg så lenge vennen :D

Klem

P.S : vi begynner såvidt å ha en liten idèrunde her hjemme ang nyttårsparty. Tenk på det da, hvis dere ikke har planer allerede.

P.S : igjen. Ikke meningen å ødelegge høststemningen da. Gruer meg til vinteren, men må bare prøve å tenke på feiring allerede nå..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahhh.....nyvasket leilighet!! :D

Mangler nå bare og legge på senga og dusje meg selv for i dag.

Men først: Handle!!

Heldigvis har det sluttet og regne nå, så da er det ingen sak og hive seg på sykkelen og komme seg avgårde til butikken.....

Må bare ta på meg noe annet enn "vaske-klærne" først!!

DIVA!!!

Nyttårsparty?

Morrooooooooo :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har Manne "audition" for der han kanskje begynner og jobbe.

Så da tenkte jeg at jeg skulle være snill og sende med ham eplekake bort. Veit at de som jobber der bort er kakemonser (broder'n jobber der) så kl. 7 i morrges var jeg opp for og bake.

Laget eggedosis og styra værre.

Så skulle jeg ut i hagen og plukke epler fra trærne.

Der var det ikke et eneste eple igjen!!!!! Også jeg som var såååå sikker på at det var masse epler der!!

Ble ikke rare eplekaka da.....

Tenkte så at da kan jeg heller bake rullekake!

Eggedosisen hadde jeg jo allerede!

And so I did!

At jeg hadde tre ganger så mye sukker i som nødvendig, tenkte jeg ikke på, så grunnet så mye sukker ble hele rullekaka brent, og hele kjøkkenet og stua fyllt med røyk.

Kan le av det nå, men ville bare grine istad...... :ler:

Tror jeg får prøve meg igjen seinere idag.

Men før det må jeg vaske opp!!!

Det er den oppvaska på kjøkkenet. Trenger 8) for ikke og se den.... :-?

Uff....skal jeg logge meg av da tro? Og begynne på oppvasken? *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MarianneE!

Sniker meg litt inn i dagboka di. En fugl (eller en Diva kankje..) hvisket meg i øret at du var fra Porsgrunn..Det ser jeg jo nå også da....Litt treig er jeg noen ganger.... Så kanskje du får neon spm fra meg etterhvert. Mest sannsynlig så skal sambo og jeg flytte nedover til Porsgrunn/Skien når jeg er ferdig med utdannelsen min til sommeren.

Høres i allefall som om Diva trives der :P

Leste et par sider tidligere her;

Et par av venninnene mine synes det og reise ut og drikke seg dritings er toppen i helgene, og da helst skal det resultere i sex med nok en ukjent person.

Hadde ikke giddi og hatt det slik for alt i verden!

Jeg føler meg ofte så mye mer voksen enn dem (selvom hun ene har barn), og føler ofte at de er umodne og lite voksne.

Jeg er ikke noe hengehue når det kommer til alkohol, men jeg drikker meg ikke full lengere. Synes det er mest kos med hjemmekvelder med venner hvor vi skravler over noen flasker vin.

Synes på en måte at i en alder av 25, så er dette mer "normalt".

Den "drekk-og-pul" greia orker jeg ikke.

Dette er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg er kjempeglad i venninne mine, og de er utrolig gode venner, men når skal de skjønne at de ikke finner drømmemannen dritings ute på byen etter en one-night-stand?

Og så leste jeg at du er blitt tante. Det er jeg også, tante til en skjønn tulle på litt over sju måneder. Liker å være tante jeg :D

Ok, nå skal jeg ikke invadere mer i dagboka di for denne gang. Men jeg kommer nok tilbake... :P Bare så du er forberedt!

Høres ut som du er ei skikkelig grei jente. Akkurat som Diva. Og dere er venner etter hva jeg har skjønt?

Hilsen Aricept som håper det er greit at hun legger igjen hilsner i dagboka di innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig så skal sambo og jeg flytte nedover til Porsgrunn/Skien når jeg er ferdig med utdannelsen min til sommeren

Å! Så koselig!

Om dere gjør det så får du værsågod være med Diva og meg en dag!

Ække no' bønn en gang!! :ler:

Hilsen Aricept som håper det er greit at hun legger igjen hilsner i dagboka di innimellom

Nja...vet ikke det, asså.....

:ler: Tulla bare. Her er alle velkomne!

Idag er det mandag.

En dag som begynte 05.15 for mitt vedkommende.

Da begynte vekkerklokkene til mannen min og ule, noe han ikke våkna av. Så måtte jeg dytte litt i ham for at han kunne våkne og kvele di klokkene. :frustrert:

Også måtte jeg på do, så hente noe og drikke og......

Stod til slutt opp kl. 06.30 med mannen.

Er veldig glad om dagen.

Mannen hadde jo lørdagsformiddagen nede på www.dekkspesialisten.no (avd. Porsgrunn) og likte seg veldig.

Han har takket ja til jobben, og begynner ved nyttår!!! :hoppe:

Deilig og slippe pendling og reising lang vei.

Deilig og slippe skyhøye bensinutgifter grunnet reiseveien.

Deilig at han kommer et sted han trives, ikke minst det!!

Om lørdagen var vi og handlet. Samtidlig kjøpte jeg meg CD'n til Mary J. Blige, og den er utrolig bra.

"Love @ 1 Sight" går om og om igjen her hjemme, og jeg får liksom ikke nok av den sangen.

Alle burde ha den, synes jeg! :ler:

I går satt vi under koseteppet i sofaen i fire timer.

Var bare oppe for og gå på do, hente snop e.l. var såååå deilig!!

Svigers ringte, og bad oss opp dit, men da måtte mannen reise alleine.

Jeg kjente jeg ville få disse berømte mageproblemene mine, og ville ikke risikere og være på besøk samtidlig.

Dumt, for jeg fikk da ikke sett tantebarnet mitt. :cry:

Mannen kom hjem og strålte over hele ansiktet da han fortalte om hvordan han hadde pludret med henne og var skikkelig stolt onkel. :hjerter:

Vil ha barn jeg, og.

Det gjør vondt inni meg når jeg ser hvor glad alle sammen er for lille Filippa (forøvrig oppkalt etter klesbuttikken Filippa K........)

Føler meg så.....lite kvinnelig på en måte!

Akkurat som det er noe galt med meg som ikke har klart og bære frem et barn!

Ja, jeg vet det er dumt av meg og tenke slik....... :roll:

Nei, får hoppe i dusjen, jeg!!

ENJOY THE DAY!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Så koselig!

Om dere gjør det så får du værsågod være med Diva og meg en dag!

Ække no' bønn en gang!! :ler:

Avtale! :P Kanskje jeg har noen å gå på kafé med da, og shoppe med? Så jeg ikke bare er sammen med kameratene hans, kommer vel til å få overdose av menn da.... :ler: Går det an forresten?

Så flott for dere at mannen fikk den jobben da. Tenker det skal bli deilig å slippe pendling og så mye reising på han!

Kan jeg spørre ang. barn? Kan dere ikke få barn, eller har dere bare ikke prøvd enda? Siden du har lyst på....Ikke svar hvis du synes det er for personlig!

Men vet i alle fall at det er innmari kos med tantebarn!! :D

Nå ringte sambo og sa han var på busstoppen. Får vel begynne på middan jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tipper at den dagen du blir tilbudt fast jobb så sitter du der med to blå streker eller er det kryss for tiden (?).

Barn kommer det nok en gang.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du :D

Herregud, dakar som stod opp så grytidlig da!?

Setter din mann på vekkerklokker tre kvarter før han står opp ? :o Fyttihæljeroa! Høres ugudelig ut :ler:

Gratulerer med din manns nye jobb, vennen :) Det var godt å høre!

Da får dere se mye mer til hverandre : - )

Mary J Blige er utrolig flink og har en knall stemme. Kanskje jeg skal sjekk ut albumet.

X`er fingrene mine ang at det snart blir en liten en på dere og :D

Vi må møtes en dag! Savner Kaffecompagniet asså....

Men har ikke en 50-øring engang og det skranter på både pengebeholdningen og jobbetilbudet til H også :grine:

Så vi er sånn halvveis doomed hvis vi ikke finner en løsning snart.

Men vi må klare å finne på noe en dag, Marianne!

Ringes imorra ?

Superklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så masse koselige hilsner!!! :D

Ble mye babyspørsmål her, og nu skal jeg svare!

(nei, gjør ikke noe om dere spør)

Siden brylluppet vårt har vi droppa prevansjon.

Uten og tenke mer på hvilke dager vi bør ha sex o.l. (eller...jeg tenker litt men.... :lol: ) så vi tar det som det kommer.....

Ellers er formen litt sånn så-som-så idag.

Kjenner en forkjølelse kommer dundrende, og det sprenger på en måte i bihulene.

Ekkelt.....

Har ikke så mye og knote ned i dag, kommer sterkere tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Takar deg som er syk, da... Det er ikke morsomt på en tirsdags morgen! Eller - det er ikke morsomt noen gang, men...

Plutselig ble det baby-snakking i dagboka di, gitt. Skjønner følelsene dine rundt tanteungen og svigerinner som bare kan produsere unger. Trøst deg med det at det blir din tur også! Jeg pleier å tenke som så at det er veldig, veldig få som ikke kan få barn - de aller fleste greier det. Og skulle det være så uheldig stilt at du ikke kan få, ja, så tror jeg at du hadde taklet det også, jeg!

Ikke glem at fysisk og psykisk "form" er knyttet ganske tett sammen, også når det gjelder svangerskap. Jeg tror at fordi du bekymrer deg litt for økonomi og at du ikke har jobb, så holder kroppen din igjen. Den skjønner vel at det passer litt dårlig med barn nå - det er bedre å vente til du har fått deg en fast jobb. Kjenner opp til flere jenter som har blitt gravide veldig raskt etter at ting har ordnet seg for dem jobbmessig.

Uansett synes jeg det er smart av deg å ha et avslappet forhold til dette. Det er da ingen krise om du må vente litt, heller? Nyt at det er bare dere to - at dere kan gjøre som dere vil og ikke behøver å ta hensyn til en liten baby. Selv om det er koselig, er det jo veldig slitsomt også, ikke sant?

Som du skjønner - dr. lmari er på krigsstien igjen!! ;)

Jeg digger forresten også Mary J. Blige!!! Har fått en cd på Platekompaniet som jeg skal bytte - jeg er ikke helt fan av Johnny Cash, må jeg innrømme... Derfor skal den byttes - kanskje det blir Mary jeg bytter den i!??!? Fikk nemlig to cd-er som takk for at jeg tok bilder til takkekort for noen venner som giftet seg - fikk en cd med Johnny Cash og den nyeste til Beyoncee Knowles. Beholdt den siste, og i dag skal jeg bytte den andre, tenker jeg!

Ha en fin dag, vennen! Jeg foreslår at du henter dyna di, legger deg på sofaen og finner fram en god gammel jentefilm, kanskje litt godis eller noe i den duren... Da ordner det meste seg!!

KLEM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro og nyt tiden idag! Da slipper du kanskje at forkjølelsen slår ut for fullt!

Og ja, ting ordner seg ofte samtidig. Snart har du både jobb og barn. Du skjønner, det begynte med at mannen din fikk den jobben. Nå går det bare oppover! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jentene mine dere!!!

Var på kjøpesenteret her igår for og handle.

Da jeg hadde låst sykkelen min på utsida kom svoger S og svigerinne H kjørende. Selvfølgelig med verdens vakreste tantebarn!

Hun sov, så H og jeg småprata litt.

Avtalte at jeg skal komme opp en dag.

Måtte jo selvfølgelig kjøpe noen klær til Filippa: Lyserosa sett på jakke og bukse, og søte hvite sokker med blonder på.....

Skikkelig jentete! :ler:

Møtte mamma like etterpå som tok meg med på cafè, også hjem til henne hvor hun laget kakao til meg.

Men før det kikka vi litt på sofaer på Bohus.

Men, da vi skulle gå derfra var heisen stoppet, så vi måtte bære handlevogna ned trappa.

Tenker det så ganske dumt ut, så vi lo fælt..... :ler:

Syk idag og. La meg klokka 20.30 igår, og våknet da mannen stod opp i morges. Da var det 1,3 grader ute!!!! :o

Da fant jeg dyna igjen kjapt!!!!

Nå tror jeg at jeg skal lage meg kakao og sette meg under koseteppet mitt og bli der.

Hurra for "daytime-television" og sytøy idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille vennen, er du syk i dag?? Og så den dagen som liksom skulle være din dag, da... Det var da ikke morsomt!!

Hjalp det ikke å legge seg under dyna for å se på film og slække foran tv-en i går? Eller gjorde du det ikke, kanskje??? Når man er syk, er det kjempeviktig at du slapper av og koser deg, vet du!!

Kjenner at immunforsvaret mitt er på et minimum selv, jeg. Ikke morsomt når jeg bare må stå på på jobben - ikke sjans til å slappe av og surfe her, nei.....

God bedring, vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brrrr ja, var iskaldt idag tidlig. Var veeeldig fristende å bli liggende under dyna..Men samvittigheten dro meg opp som vanlig.

Håper du har hatt en produktiv dag. (les: drukket masse kakao og sett på masse dårlige amerikanse tv-serier på tv... :blunke: )

God bedring!

Noen spennende planer for helga da?

Klem Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...