MarianneE Skrevet 4. august 2003 Forfatter #161 Del Skrevet 4. august 2003 RBK-Brann: 0-2 Faen. Jaggu endte det ikke 2-2!! :D Er lettere deppers idag. Mannen reiste til hovedstaten kl. 5 i morges, og kommer hjem torsdagen. Sukk...... Jeg savner ham allerede, og har grått litt, men det går litt bedre nå. Tenker som så at for hver time som går, så er det nærmere at han kommer hjem! Skal finne fordeler med og være hjemme: *Kan legge meg når jeg vil, uten og ta hensyn til noen *Kan ligge på skrå i senga om jeg vil *Kan sitte på do med døra åpen :-? *Bare jeg som roter og produserer skittentøy *Kan se på hva jeg vil på TV *Kanskje jeg får gjort ting jeg aldri får gjort ellers *Kan sitte og skravle i telefonen i timer uten og få "herregud, nå må du bli ferdig" blikket. *Har PC'en i fred Hmm......men jeg har fremdeles ingen og kose med...... Uansett så gleder jeg meg til jeg skal til byen og møte C idag! I morra skal jeg og til mamma og lage hjemmelaget myntegele. Ha en god dag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 Forfatter #162 Del Skrevet 4. august 2003 Fikk SMS fra mannen istad: Jeg savner deg, og er så glad i deg jenta mi Trøstedrikker fersken saft, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. august 2003 #163 Del Skrevet 4. august 2003 Hei MarianneE! Takk for hilsen i dagboka mi! Alltid så koselig når noen kaller meg beautiful om morgenen... Hadde du sett meg, vet jeg ikke om du hadde kalt meg det, men jeg tar det likevel til meg.. Sambo pleier bare å le av meg om morgenen - med håret til alle kanter, litt mascara nedover kinnet og skikkelig groggy - jeg HATER å stå opp tidlig. Hadde det vært opp til meg, hadde ikke dagen startet før det var fire siffer på klokka. Tre siffer er AAAALT for lite!! God morgen til deg også! Så koselig med en morgen-sms fra mannen din! Min hater sms og mail, så jeg sparer febrilsk på de få jeg får.. Men du? Tenk på denne avstanden mellom dere på en annen måte: Skjønner at du synes det er kjipt at du ikke ser han hver eneste dag og kan kose med han hver eneste dag. Men kanskje er det bare sunt for forholdet deres? Så rekker dere å savne hverandre, glede dere til å se hverandre og så blir det ekstra bra å se hverandre på torsdag? .. hvis ikke den tanken funker, så er det alltids noe som heter telefon-sex?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. august 2003 #164 Del Skrevet 4. august 2003 Takk for hilsen i dagboka mi! Det var hyggelig det! Hørtes veldig koselig ut å få SMS også, heldig du! Ha en riktig fin uke og kos deg i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 Forfatter #165 Del Skrevet 4. august 2003 Men du? Tenk på denne avstanden mellom dere på en annen måte: Skjønner at du synes det er kjipt at du ikke ser han hver eneste dag og kan kose med han hver eneste dag. Men kanskje er det bare sunt for forholdet deres? Så rekker dere å savne hverandre' date=' glede dere til å se hverandre og så blir det ekstra bra å se hverandre på torsdag? [/quote'] Nåja.....det er bare det at det at da vi ble sammen, bodde han i Stavanger, og jeg her. Slik hadde vi det i 1,5 år. Da vi omsider flytta sammen så begynte han med reisejobbing, så det er bare en gammel vane. Er bare det at nå har han hatt "hjemme-jobbing" siden Februar/Mars så det er bare litt kjedelig akkurat nå. Men, som sagt, det er bare en vane...... :-? Har kost meg så i byen med C idag. Har ikke sett hverandre på et halvt år, så vi hadde myyyye og prate om! Har nesten krampe i kjeven Desverre reiser hun tilbake til Oslo i morra, men jeg håper på og besøke henne snart. Savner Mannen, og det føles så lenge til torsdagen. Prøver og ha noe og gjøre hele tida. Det er bedre det. Hmm...er sulten nå. Tror jeg skal lage meg mat av et slag. Enjoy KG, everyone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 Forfatter #166 Del Skrevet 4. august 2003 Har fått skravla litt med Mannen nå, Deilig og høre stemmen hans igjen...... Savnær'n..... Snakka og med mamma. Hun ville at etter vi hadde laga myntegeleen i morra, så kunne vi sykle og bade. Sykle 6-7 km. for og bade, også på hjemveien høre hun klage over at jeg er så tjukk o.s.v.? Nei takk! Nå må jeg få rydda vekk noen klær før det er klart for 24! :D Spennans det, ja! Ha en hyggelig kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 7. august 2003 #167 Del Skrevet 7. august 2003 Hei Marianne. Leste bare litt inne på bryllup akkurat og ser at faren din er alkoholiker. Da er vi i samme situasjon... Håper det går bra med ham og at dere fortsatt har et greit forhold til hverandre. I dag er det nemlig 4 år siden min far døde etter å ha blitt for avhengig av alkohol, og det er ikke bare enkelt. Ville bare si at jeg vet hvordan det er og håper det går bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 7. august 2003 #168 Del Skrevet 7. august 2003 Ville bare ønske deg en fortsatt god sommer selv om ferien er over. Nytt det som er igjen fr høststormene setter inn. hilsen fra Atacand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2003 Forfatter #169 Del Skrevet 7. august 2003 Takk Tjorven! Om det går bra? Veit ikke, for og være ærlig. Veit ikke hva jeg mener om det, hvor mye jeg orker og engasjere meg i det! Nok om det! Har hatt en KG pause. Har vært litt lei, og heller ikke vært så mye hjemme. Har prøvd og ikke være hjemme, for da ville jeg bare hatt sittet og stirret i veggen og savna Mannen. Har laga myntegelè hos mamma. Den ble god, men rød!! Skal være epler i den, og *kremt* jeg plukka med meg rød epler fra hagen...... God ble den, vaffal! Gelèen måtte lages over to dager, så jeg håper den er verdt slitet! Skal legge ut oppskriften! Har også vært på stranda og bada og sola meg. Nydelig vann (tilslutt, jeg er pyyyyyse) Hadde en sterk følelse igår av at Mannen kom hjem. Ringte ham og hadde denne telefonsamtalen: Jeg: Hei, er du ute og kjører? Hvor skal du, da? Mannen: Tenkte jeg skulle inn til Oslo sentrum og kikke litt. Jeg: Å ja, så du er ikke på vei hjem, asså? mannen: Eh.....nei..... Jeg: Når kom mer du egentlig hjem? Mannen Sukk.....er i Sandefjord nå. Hjemme om en time- tre kvarter..... Beste er at han "må" være hjemme i neste uke, og! Hurra! Var så kos og få ham hjem. At det var pent og ryddig da han kom hjem, og rotete av ham etter to timer... jeg tilgir det! Hadde nå sett frem til sex, for det ville vi begge to, men jeg hadde spist noe jeg ikke tålte, og brukte en time på do. Blææææ........ Er bedre nå. Heldigvis. Glad mannen min er hjemme igjen. Føler meg alleina uten ham. Godt og ha noen og kose med om natta og...... Er bare glad i dag, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2003 Forfatter #170 Del Skrevet 7. august 2003 Åtte dager igjen til bursdagen min!!! 25år....here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2003 Forfatter #171 Del Skrevet 7. august 2003 Gleder meg til mannen kommer fra jobb! Da skal vi lage en bolle med deilig kyllingsalat, pakke med oss håndklær, badetøy og lesestoff og reise på stranda. Blir sikkert deilig for det er så jæææævlig varmt! I mellomtida gjør jeg husarbeid og skråler etter CD til Rage Against The Machines! Må kanskje handle snart? Venter også på mamma, for hun skal ta stingene til pus etter steriliseringa. Nå må jeg henge tøy på snora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2003 Forfatter #172 Del Skrevet 8. august 2003 Ble ikke noe strandtur på oss igår. Har en viss mann som fant ut at han bare ville være hjemme og kose! Kose (i mine ører: Langt forspill til sex) visste seg og bli til at han satt forran PC'en i tre timer. Tjue minutter før butikken stengte gadd han og reise og handle. Da var jeg sur! Men det hjalp seg da vi svingte nedom byen og innom isbar etterpå. Har fått ny favoritt: Valnøttis! Var bortom mamma en tur etterpå før, og var ikke hjemme før kl. 21.45 Da var det altfor seint til og lage middag, så vi bare køya i senga. Varmt og klamt, og måtte ikke ta på hverandre. Gleder meg til tempraturen går ned litt, slik at det går ann og få litt sex!! :-? Skal på hytta til svigers i morra, og bli over til søndagen. Sukk...koselig det, men..... var ikke akkurat den helgekosen jeg ønska meg. Men, vi er nå invitert, og mannen hadde lyst, så...... Jaja......skal ta av sengetøy nå, og ta helgejobben her hjemme. Og i ettermiddag, da skal vi på stranda!!! For det har jeg bestemt! (som om det hjelper.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 8. august 2003 #173 Del Skrevet 8. august 2003 Hei på deg :D Snaaart helg!!! Blir deilig, får sambo hjem ikveld og gjett om det blir godt å se han igjen! Hadde dere en fin tur på stranden idag da? Åh,det hørtes fristende ut....Har ikke bil, og det er litt langt til nærmeste strand... Hvis ikke hadde jeg dratt dit så snart solen kom opp! Hatt noe kontakt med "Diva" i det siste? Gleeeder meg til hun kommer på nett igjen, og at hun kommer tilbake på KG....Er litt kjedelig her uten henne må jeg si! Ellers så vil jeg bare ønske deg en riktig god helg, håper du får det kos på hytta til svigersen da! :blunke: Klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 8. august 2003 #174 Del Skrevet 8. august 2003 Hei hei MarianneE... Kost å få mannen hjem ja tenker jeg.... Forstår du savner han om han er masse ute å kjører.. Bursdag snart?????? :D Må skrive bak øret, for TJUEFEM er stort.. Da er du halvveis til femti... Men men, jeg skal vel ikke snakke, for jeg blir halvveis til femtito.... :blunke: Er på en liten dagbokrunde jg.. Det tar sin tid, for det er så mange hyggelige mennesker jeg må svare.. Dere har vært så flittig innom min, at det var jammen på tide... Håper du har en goood natt med mannen din, og at det ikke er for klamt.... Ha OGSÅ en kjempe flott helg vennen.. Stor klem fra Skusla... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. august 2003 Forfatter #175 Del Skrevet 10. august 2003 Takk for koselig hilsner! Er omsider tilbake etter hyttetur med mann og svigers. Var kos, men kjeda meg en del. Jeg synes det er kjedelig og ligge i sola og er et skygge menneske. Imotsetning til svigermor som kan bo i sola. Det er og lite og gjøre der. Se på NRK, bade, gå på utedo eller lese. Hadde med et x-ord blad(har kryssord dilla) som jeg svetta over i går. Satt ute og skravla til klokka var 01.30 i natt. Da køya jeg. Våkna kl. 7 i morrges av en mann som lå med henda bak hodet, og albuene ut til hver side. I en 1,5 manns seng. Neste gang legger jeg meg i overkøya!! Idag har vi sittet på brygga. Det har vært nesten 30 grader i skuggen, og ikke et vindpust oppe ved hytta. Puh! Det var slitsomt for ei som liker skygge og skyer. Var og en tur ute med båten til min store angst. Er livredd båtkjøring, men måtte nesten være med. Var greit så lenge vi kjørte inna-skjærs og jeg kunne la bølgespruten komme over meg. Delig vann!! Men, da min farts-og.båtgale mann ga gass utta-skjærs var jeg så redd at jeg gråt! Men, jeg skal over dette! Jeg kan ikke gå rundt hele livet og være redd for dette! Er solbrent nå. Har et avtrykk etter solbrillene rundt øynene, e solbrent på brystet, skuldre og armer. Itillegg er jeg solbrent på knærne(!!!!!) og en rød stripe på korsryggen. Det er voooooondt!!! Skal ta en kald dusj før legge tid. Nå er det nyheter, så jeg skal rive meg løs herfra. En god kveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. august 2003 #176 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg slutter aldri å forbause meg over hvor like vi er... Svigermor elsker solen, og kan ikke forstå hvorfor ikke jeg vil ligge i solen i timesvis sånn som henne. Jeg liker best skygge jeg også.... Og jeg elsker kryssordblader!! .. Ser du? Som to dråper vann... :-? Høres jo ut som en hyggelig helg uansett, bortsett fra båtturen, kanskje. Hvis jeg skal være ærlig så var det ikke så hyggelig gjort å kjøre dødsfort når de visste at du var litt redd, da... Men men - de tenkte seg kanskje ikke om. Håper alt er bra med deg ellers. Snart blir du 25! Er det på fredag? Det blir jo kjempebra, da. Skal du feire litt, eller? Jeg har noen måneder igjen - fyller i januar, men kan ikke si at jeg gleder meg. Føler meg gammel allerede nå, jeg! Og nå kommer snart høsten. Da kommer alle bedriftene i gjenge igjen, og plutselig er det noen som har en jobb til deg, tenker jeg! klem og kos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. august 2003 #177 Del Skrevet 11. august 2003 Nedtelling ? Klemmer fra Hilde, bare noen få år eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2003 Forfatter #178 Del Skrevet 11. august 2003 Nedtelling ? Klemmer fra Hilde, bare noen få år eldre JA! Jeg forsvinner litt og lager en tråd på temaet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2003 Forfatter #179 Del Skrevet 11. august 2003 Har utrolig nok sovet godt inatt. Det var 29.4 her inne da vi la oss litt over klokka 22. Da er det om og gjøre og ikke ligge inntill hverandre! IMARI: Jeg vet det...... vi er utrolig like! 25-års dagen min er til fredagen, ja. Skal ha det lite og enkelt med 4 venninner her på tapasfest. Utrolig men sant: Mannen skal på vanlige jobben sin, og kjøre taxi på kvelden. Han skal ikke være hjemme på bursdagen min! Men.....overlever det og. Iår har jeg vært super egoist! Har ikke invitert fammilien! Jeg mener, det er jo nesten bare mamma og pappa! De kommer uansett til og bare skule på hverandre! Har sagt at om de vil ta en tur er de hjertlig velkomne, men som sagt så blir ingen invitert. Super slemt? Kanskje, men det er min dag, og da vil jeg feire den slik jeg vil! Solbrent er jeg enda. Er knallrød, og det svir skikkelig! Har på meg en singlet og nesten gjennomsiktig tunika på utsida og det er nydelig. Kan ikke en gang bruke BH! Ellers jobber jeg med og få ned en brukanes tapasmeny. Har så mange oppskrifter på slikt, så jeg må se hva det blir til. Fikk nå god hjelp av Liten her forleden, så det er bare småting som står igjen. Formen idag er ikke helt bra. Føler meg slapp, sliten og trøtt. Tror jeg skal ta det med ro idag, jeg...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 11. august 2003 #180 Del Skrevet 11. august 2003 Leste om spillene du er hekta på. Har du Rachet & Clank?? Sinnsykt bra spill det også. Faktisk bedre enn C.B.!!! Er en ihugga Spyro og Crach B. fan, kjøpte R & C jula som var, spilte nesten på meg epelepsi, og går nå og venter til det nye kommer til jul. Jeg skal være der kl. 09.00 og få det første spillet!! Gleder meg som en liten unge.... sikle, sikle, sikle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg