Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Slem er hun ikke. Ubetenksomt sagt av henne var det uten tvil, men jeg kjenner henne såpass godt at jeg vet hun ikke mente og være stygg.

Hun bare er sånn. Hele verden kretser rundt henne, og hun elsker det.

Når hun ikke er gravid er hun grei, men jeg får fnatt av at hun skal være så mye bedre enn alle andre!

Alt skal være så overdådig, til og med når hun prater! Hun bruker så mange fine ord at vi andre bare ser på henne noen ganger.

Mye av grunnen tror jeg er at hun har to eldre søstre som er "perfekte" og hun prøver og bli som dem. Ikke leve i skyggen av dem.

En grunn til at hun er slik er vel det at hun er halvt amerikansk? Mye av hennes overdimensjonerte væremåte er veldig USA-preget.....

Jaja......sjøl har jeg det bare bra. Har vært flink idag og ryddet masse! Pus har vært ute igjenn, og alt er bare lykken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Svigerinnen din er bitchy og ikke koselig i det hele tatt !

Tank å si noe slikt. Og tenk å ikke be om unnskyldning da hun så ansiktsuttrykket ditt !

Hun fortjener deg ikke !

Klem fra en PMS kvinne i kamp for at folk skal være omtenksomme og hyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen idag starta bra. Jeg sykla på butikken og kjøpte frokost til oss, og tenkte at dette blir nok en fin dag. Fin dag meg i rævva!!

Idag er det blitt til en av de dagene hvor man bare sier feil ting til hverandre, mistolker alt og tar det i værste mening.

Hater sånna dager!

Mannen kjørte akkurat avgårde til søppelfyllinga med en hel haug med gammal drit, og trøkte ut av seg da han reiste: "Nå setter du deg ikke på nettet! Synes ikke du har gjort noe annet i hele sommer!"

Jævlig lett for ham og si, han som ikke er hjemme en gang! Han er så opptatt av og hjelpe alle andre som spør ham, at han ikke har tid til og være hjemme. Allt som ble brukt til oppusninga venter fremdeles på og bli ryddet bort, og kjøkkenhylla mi venter jeg på enda.....

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Må gjøre noe for og lette på stemninga. Vaffal ikke sitte her når han kommer tilbake...... Tror ikke det hjelper noe særlig på stemninga, igrunn!

Sukk....... Slike dager er no dritt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Sånne dager har man bare innimellom, tror det gjelder for alle. Det smarteste trikset er å trekke pusten godt, og finne på noe hver for seg... Da pleier ting å ha løst seg når man kommer hjem etter noen timer, i hvert fall hvis man ikke er lang sint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom dagen igår var ille, er dagen idag mye bedre!

Mannen har styra med broren sin hele uka for og gjøre et eller annet på familie båten. Hva? Ingen aning. Bryr meg æsj i båter allikevel.

Ja....dagen idag er bra, ja. Når Mannen skulle gå, så måtte vi klemme ihvertfall fem ganger. Thi-hi...... Deilig og ha noen!! :hjerter:

Jeg prøver og få rydda og stellt litt her inne i leiligheten. Vil jo at det skal vises at jeg har gjort noe.

Skulle egentlig ha ost&kjeks kveld idag, men igjen har en etter en meldt avbud. Oh my God, tenkte jeg da. For andre gang på rad, asså!! Lukter jeg vondt, tro? Tenker det er rett og slett tilfeldig, jeg! :-?

Kanskje jeg skal sette bilder i album, skive er brev eller noe slikt? Skal kjøpe meg noe namme og kose meg.

Hvorfor blir det forresten referert til mat når man skal kose seg?

Eller belønnes? Eller straffes? Dette er noe jeg sjøl vil være OBS på når vi får barn. Jeg vil unngå slikt.

Vil at mine barn skal ha et normalt forhold til maten, og ikke det forvakla synet på det som jeg har fått igjennom mamma.

Nok om det.

Jaja.....jeg får se litt her og der på forumet og se om jeg finner noe spennans og diskutere. Eller kanskje jeg skulle rydda litt mer?

Tja...vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha noen ja, kjempekjekt. Og virkelig godt av og til.

Jeg var og handlet på Kvadrat i går og trodde ikke vi hadde noen sånn butikk som du har kjennskap til i området her, men sannelig det hadde vi. Og da slo det meg at nei her kan vi ikke handle. Fikk ungene med meg og lot de gå amok i en lignende butikk istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for alle som boikotter Glitter sier nå jeg....... :ler:

Hvor på Kvadrat er den butikken? Savner pizzaen fra Kvadrat! Den man får kjøpt ved inngang....A? Eller var det B? Nåja....vaffal den ved Narvesen og FreeRecordShop!

Husker for en fem årstid siden. Da de hadde pannekakehuset der.

Og du kan tro Mannen og jeg var glad i og reise på Kvadrat i den tida....

Hehe...... det var da det!

En hyggelig dag ønskes alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger opp ved der som pannkakehuset var. Der kondomeriet var på den tiden.

Jeg likte meg og godt på pannekakehuset ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før Mannen reiste avgårde for og kjøre drosje, fikk han en SMS fra sjefen på den 100% jobben.

"Alle møter på lageret i Oslo mandag 4. August kl. 07.00"

Da ble jeg sur! Nå har han jobbet i nærheten (Vestfold) og kunnet komme hjem siden Mars, og plutselig er det rett til Oslo igjen. Faen asså! Er så drit lei den Oslo-jobbinga!

Det betyr da at han reiser i 5-tida mandagsmorgen, og er hjemme i gjen torsdags kveld.

Får en alleine-uke forran meg igjen.

Sukk......

Om noen vil se Mannen, så er det bare og reise rundt på alle byggeplasser og rope "Mannen til MarianneE!" :ler:

Gud, så deppers!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg trøtt!!

Har lagt på reint sengetøy med "hjelp" fra Smulan. Hakket før jeg kasta kattungen ut av rommet.

Mannen er ute og kjører drosja, og kommer ikke hjem før om en 7 timers tid. Kjedelig og sove alleina, men det er en vane.

Tenkte og chatte litt, men blir bare kobla fra chatten. Merkelig.....

Før jeg legger meg, så må jeg skille marsvina. De har vært i samme bur idag, noe som medfører masse kurrelyder, men nå som det er natta må Martin opp i sitt eget bur. Ellers får jeg ikke sove p.ga at de står rett ved døra til soverommet.

Venninne R har vært her en tur, tiltross for at hun egentlig var opptatt. Hmm..... merkelig. Vi har sett TV spilt Crash Bandicoot på PS og ellers skravla som vanlig. Koselig med besøk noen ganger.

Skal nå prøve og flytte på pusane som har okkupert senga vår, og så krype godt under dyna mi. Tror jeg er litt forelska i dyna og puta mi.... :ler:

Ladies: Enjoy the night and your men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ihvertfall komme meg i seng!

Uff....er så jævlig trøtt men bare surrer rundt her.

Senga neste........ zzzzzz.......zzzzzzz..........

Hadde det bare ikke vært for at begge kattene har strekt seg ut på dyna mi! Sukk..... får vel krangle litt med dem, tenker jeg! :ler:

Nå er det gått over til lørdag, og det er 13 dager igjen til 25-års dagen min! Jeeeeej!!!!! :D

Natta folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg på hele KG idag? Har ikke "sett" noen andre!

De gjemmer seg vel bare for meg! :ler:

Noen ganger har jeg problemer med og sove om nettene. Kan ligge våken et par timer midt på natta og sjeldent sove mer enn 5 timer, mens andre ganger er jeg helt borte, og sover leeeenge.

I natt var det heldigvis det siste.

Var såvidt bevist da Mannen kom hjem og krabba under dyna, men plutselig var klokka 9. Ytterst sjeldent jeg sover så lenge.

Mannen er på jobb med drosja nå. Fått langtur til Oslo. Som om ikke han skal dit til uka, og. Herregud som jeg misliker den Oslo-jobbinga hans! Vil ha mannen min hjem hver dag, jeg! :x

Hvem skal jeg kose med nå? Kattene og marsvina? :lol:

Men, ser det positive i situasjonen, og trøster meg med at han pleier da og jobbe inn fredagene, slik at han da har fri da, og reiser hjem til meg torsdag ettermiddag. Tror vi reiser på hytta til helga igjen. Skulle egentlig vært der mens Mannen har hatt ferie, men vi har aldri kommet så langt!

Så da får vi ta en tur til helga istedet! Bare ikke svigers skal dit, da...... :-? Må nok underske det litt.....

Mandag skal jeg møte venninne C. Hun bor i Oslo og skal hjem hit noen dager. Gleder meg så til og møte henne igjen! Hun er en suksessrik reklamedesigner der og har hatt flere oppdrag for TV, radioen o.l. B.la har hun laget reklamen for Gule Sider med den Ken-dukka.

Hun er venninne av Eva Sannum og slike folk, men det bryr jeg meg lite om. For meg er hun fremdeles den C som jeg lekte med sammen med "My Litle Pony" da vi var 9 år.

Bare gleder meg så til og se henne igjen!

Hmmm.....kokka er over 6, skal jeg leite frem noe mat, tro?

Snakkes folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my God som jeg kjeder meg!

Jeg er sulten, men har ikke matlyst for alt i verden.

Fikk bare to rette på lottoen, enda jeg skal vinne 5,3 millioner har jeg bestemt! Ble sur og ringte Mannen som stod i Oslo, og var snart på vei hjem igjen. Utrygt og ha ham i trafikken synes jeg. Vaffal på slike strekninger.

Savner ham, og slapper ikke ordentlig av før jeg vet han er tilbake i fjorden igjen.

Varmt er det og. Rundt 25 grader her inne, ikke så mye men.... uuæææææhhhhh!!!!!!!!!!! Dagen i dag er dritt! Ikke er det noe på TV heller! Ikke klarer jeg bossen på Crash Bandicoot heller!

Kanskje jeg skal lage meg mat? Jeg skal steke to kyllingfileter i ovnen med salsa over og ost på toppen. Skikkelig digg er det.

Men det er jo så varmt! Uff....nå sutrer jeg fælt. Skal slutte med det.

*tar meg sammen* Skal smelle igang maten, og skal la den j**la bossen på Crash DØØØØØ!!!!!! Mohahahaha!! :ler:

MarianneE- i det kjedsomme hjørnet idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bare to rette på lottoen, enda jeg skal vinne 5,3 millioner har jeg bestemt!

Å jeg som trodde det var JEG som skulle vinne de pengene?? Jeg har nemlig også bestemt meg for det.... :wink:

Må bare begynne å levere inn kuponger først... :ler:

E'kke like lett å huske DET heller skjønner du,

Har dessverre hukommelse som en dau elefant.... Så da hjelper det ikke så masse.... :-?

Å du;

Må ikke kjede deg så fælt vettu... :wink:

Det er derfor man har KG. Så man ikke skal kjede seg.. Se på meg, her sitter jeg klokka ti på en Lørdagskveld.. :oops:

Håper du har en FIIIIN Lørdagskveld hvertfall!

Stor klem til deg fra Skusla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når jeg får hilsner i dagboka mi! :D

Jeg er så flink! Klarte bossen på Crash, så jeg tror det hjalp og skrive her! :ler:

Tok den samtidlig som jeg spiste kylling og litt for sterk salsasaus. Er ikke så glad i sterk mat, jeg!

Mannen har vært inniom for en nuss og et dobesøk. Beundrer virkelig at han jobber så mye, samtidlig som jeg kjenner meg øitt skyldig. Veit jo at om jeg hadde hatt en jobb, så.......

Nok om det!

Er skikkelig trøtt nå. Lenge oppe til meg og være dette!

Vanligvis så liker jeg meg best når jeg kan legge meg i 22-23 tida.

Tror jeg skal finne dyna og sende en natta-SMS til Mannen.

Eter og ha lest om Minnie idag ringte jeg Mannen med en gang for og fortelle hvor glad jeg er i ham. Besteforeldrene mine døde i bilulykke for 14 år siden, og etter det er jeg hysterisk redd for og miste noen. Jeg ringer og sjekker at Mannen har det bra og styrer værre.

Han er god som bare smiler av det.

Nå er det dynetid!

Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmpff.....var SÅÅÅ flink da jeg spilte PS igår, og slo av maskina da jeg køya. Men, da jeg våkna i morges og ville spille litt til ble jeg sint!

Jeg glemte nemlig og save alt igår!

Må spille alt på nytt! Grrr......

Er ikke i KG humør idag, for jeg vil egentlig bare kose meg med Mannen og nystekte sjokolademuffins...... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

De har ikke ringt fra norsk tipping til meg heller. Mange år siden jeg sluttet å følge med på tallene. Kommer inn sånne femtikronerspremier innimellom.....

Kjeder meg også for tiden....

Tok du han på Crash ?

Hvilken Crash er det du spiller på ?

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Crash Bandicoot 3! Har nr. 1 og, men 3`eren er best.

Kall meg gjerne barnslig, men jeg digger PlayStation spill! Crash og "Spyro the Dragon" er yndlingsspillene.......

Er skikkelig lei meg. Pappa var innom og vi kikka på TV2 nyhetene. Der tok de opp at flere og flere reiser til utlandet og gifter seg.

Pappa-som er ganske sær av seg- sa at han skjønta de folka godt.

For vanlig bryllup var bare såååå bortkasta penger! Dessuten kom folk bare for og feste og drikke og ingen brydde seg egntlig.

Å, sa jeg da. Enn bryllupet til A og meg? Var det også bortkasta? Det var det absolutt. At vi i det hele tatt gadd og feire det, og ikke bare reiste bort etterpå, nei det skjønte ikke han!

Hadde jeg tenkt meg om, så skulle jeg jo sagt at det er nå jævli lett for ham og si, han som drakk seg så dritings i bryllupet vårt at ........ jeg finner ikke ord for det siste! Gråter enda når jeg tenker på hvordan han var den dagen. Han lovte jo og ikke drikke! Usj.....orker ikke dra det opp igjen.

Mannen er avgårde og kjøper kinamat nå, og etterpå er vi bare så klare for senga. :sjarmor: Rart hvordan man bare vet at man skal ha sex! Hvordan det sitter i kroppen, uten at noen gjør eller sier noe!

Tenker jeg blir litt opptatt utover kvelden, jenter..... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...