Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest lmari

ååååh, her er det bare så forelska-vibbene virkelig surrer omkring!! Så godt å lese at dere koser dere sammen!

Nå tar jeg helg. Kos deg med sambo i helgen - vær gode mot hverandre!! U know what I mean.. :sjarmor:

Sees vi her inne til uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerter:

*smiler for MariannE som er så glad i mannen sin*

Ha en kjempefin helg, kose dere masse, da!! :sjarmor:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsner, Lillian og Imari!

Jada...selvfølgelig er jeg kjempe glad i mannen min! Vi har vært sammen i 6,5 år og er forelska enda!

Alt er ikke bestandig en dans på roser, noen ganger må man traske på tornene og, men heldigvis er det ikke så mange av dem!

I stua nå sitter Mannen og brorder`n med en venn. De lader opp til kinoen med og se "The Fast and the Furious" til vi skal på kino og se "2Fast 2Furious"

Var i byeb idag med gavekortene vi har vært trege med og bruke.

På TilBords kjøpte vi elektronisk kjøkkenvekt, et kopphåndkle en isbøtte.

Hos gullsmeden ble det en ramme i sølv, og et rør til og legge vigselsattesten vår i. Det var et pent sett.

Hos Bohus kjøpte vi en lampe jeg kan bruke når jeg broderer så jeg ikke sliter så¨på de dårlige øynene mine.

Før kinoen burde jeg ha bretta sammen klær, lagt på senga, og skifta tøy. Åja....også stillt inn videoen til og ta opp WallStreet.

Kanskje jeg skal hive meg rundt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det er rett og slett bare deilig å shoppe !

Det gir meg sann fryd i hjertet. Bare synd jeg er blakk etter ferien da, men fikk kjøpt meg en del nye klær, hehe.

Skulle vært på kino og sett Matrix, men den er vel tatt av plakaten. Vi treginger får vente til den kommer på dvd.

HA en god helg Marianne ! ( Må jeg skrive MarianneE hver gang ? )

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MarianneE!

Oppdaget først i dag at jeg har fått rose fra deg for over en måned siden! Litt treg ja...Men, veloppdragen som jeg prøver å være: TUSEN TAKK! Trøster meg med at det er bedre sent enn aldri :blunke:

Hvordan var Ainsley-boka forresten? Kunne tenkt meg en selv, men har allerede i meste laget med kokebøker, så jeg forsøker å bli litt mer kresen, og bare kjøpe de jeg har virkelig lyst på.

Har forresten kikket litt i dagboka di, og har fått det bestemte inntrykket at du er lettere avhengig av ostepop?!? I så fall er det to av oss - ostepop er mitt desiderte favorittsnacks! Nammenam! :P

Håper du får en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselige hilsner! Hurra!!!!

Nilma: Kokeboka var fin, den. Har ikke prøvd noe i den enda, men det skal jeg få gjort strax. Litt dumt at den er på engelsk, men skal vel kojmme meg igjennom det. :ler:

Filmen om fredagen var bra! Det var stappfullt i salen. Litt for mange fjortiser, men vi koste oss, der vi fikk plass på første rad!!!

Det ble litt slitsomt for mine øyne, men det gikk da greit.

Igår ble klokka 14 før vi kom oss opp av senga. :oops: Mannen rydda i kjelleren, mens jeg rydda litt oppe. Samtidlig som vi handlet leide vi "XXX" som vi så. Grei nok film.

Kosa oss skikkelig hjemme igår. Lenge siden vi har hatt muligheten til det. Gjorde ikke noe spes, men bare hadde det hyggelig! Jeg med sytøyet mitt mens vi glodde på TV og småprata.

Kikka og på MadTV, og lo masse av det.

Utrolig morsomt programm!!

Har vært en tur hos mamma idag. Det var OK. Skal på kino igjen idag og se den siste til Jim Carrey. Håper den er morsom!

Ha en fin KG-søndag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filmen igår var morsom den! Anbefales til alle som liker Jim Carrey!

Jaja...sitter her og er egentlig litt irritert. Mannen og jeg har invitert venner til grilling ikveld, også får jeg SMS fra min svigerinne som lurer på om de og kan komme. Det ble jeg ikke irritert over, men når hun da sier at hun synes vi skal flytte hele greia opp til huset til mine svigerforeldre blir jeg irritert. Det er jo kun fordi der oppe er det penere enn på uteplassen vår. Om det vi tilbyr ikke er bra nok, så får hun la være og komme!

Hun og min manns bror de flytter nemlig inn i huset til svigers når svigers er ute og reiser (noe de er veldig ofte). Bor der, vasker klærne, har sex i senga til svigers uten og så mye som og bytte sengetøy. Det er det jeg kaller snylting! Rett og slett! Dessuten er det respektløst og bruke andre menneskers hus på den måten! Svigers vet om det, men synes liksom ikke de kan si noe på det.

De har da egen leilighet, men den har de brukt 3 år på og pusse opp. Det er da fordi min svigerinne bytter mening hele tiden, og er slik at det hun vil ha må være finere enn alle andre. B.la. badet har dem pusset opp tre ganger. Fra heldekkende tapet, til furupanel (!!!!!) til fliser.

Stua har dem og tatt et par ganger, og min manns bror har i perioder måtte jobbe dobbelt for og dekke opp hennes krav! Hun er meget bestemt, og han er skikkelig tøffel. Hun forlangte nemelig diamantring i forlovelsesring, og ny diamantring som giftering. Fikk hun ikke det, så ville hun heller ikke gifte seg med ham. Vips hadde hun to ringer flere tusen og vise frem til venninnene sine. Jeg grøsser!!!!!

Uff...trasig hun er slik, for hun er ellers veldig grei, men "jakten" på alt som er bedre og finere enn alle andre ødelegger så mye av henne! Den delen blir så motbydelig synes jeg!

Nok om det! Pusen vår er nå hos dyrlegen for og steriliseres, så vi slipper flere kattunger. Vi leverte henne kl. 9 og skal hente henne klokka 15 Tenker hun er temmelig borte vekk da, ja!

Smulan ligger forøvrig på dyna til Mannen og koser seg.

Begge kattene har holdt et leven i hele natt, så det var vanskelig og sove. Bea ville gjerne ut, så hun mjaua seg igjennom hele natta. Men, siden vi skulle levere henne hos dyrlegen i dag tidlig så måtte hun være inne. Kunne jo ikke ta sjangsen på at hun ikke kom inn tidsnok! Smulan har da vært hyper-leken i hele natt og sprunget frem og tilbake med en ball med bjelle i. Deilig og ligge og høre på når man skal sove, ja..... :-?

Nå tror jeg at jeg må få gjort litt annet enn og igjen sitte her i et par timer!

Kos dere jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei vennen!

Takk for koselig hilsen! Alltid så koselig å finne hilsener fra deg i dagboka mi!

Hørtes ut som at du hadde hatt en fin helg, da. Så bra at dere fremdeles er forelsket - jeg har det på samme måte med sambo etter 5,5 år, men føler meg nesten unormal.. Til og med en nygift venninne av meg sliter med forholdet... Ikke bra!

Svigerinner er en egen art, tydeligvis. Synes hun din hørtes veldig frekk ut, unnskyld at jeg sier det... Voksne folk som utnytter familien sin på den måten?!?! Jaja, noen vet vel ikke bedre.

Nei, jeg tenker som så at jeg skal i hvert fall oppføre meg ordentlig. Så får andre bare styre på, sånn som denne damen. Slitsomt!

Håper festen i kveld blir hyggelig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kl. 03.45 i morges av at jeg fikk mensen.

Kjente det nesten rant (ikke meninga og komme med alt for mange detaljer her), og sitter her nå. Vondt i magen, og føler meg grønn i ansiktet av kvalme. Uææææ......... :x

Pusen har det bare bra nå etter hun ble sterilisert igår. Hun går rundt i nettingbodyen enda og vil bare ut. Men, vi fikk streng beskjed av dyrlegen igår om og holde henne inne til i morra. Ikke lett og hindre henne i og snike seg ut!

Idag får jeg besøk av venninne A. Blir koselig det. Hun kommer ganske tidlig, nemelig om en halvtimes tid.

Det ble grilling igår, men Mannen og jeg satt her sammen med broder`n og kammerat Z. Hadde det kos vi. Venninne R var og innom en liten tur. Vi var ferdig spist og ryddet til "24" begynte. Ganske så spennende serie. Vi sitter med :o (store øyne) hele tida, Mannen og jeg.

Etter en titt på kontoene våre måtte vi desverre ringe og avbestille hotellrommet vi hadde booka for og feire vår et års bryllupsdag. Vi skulle ha samme suiten som vi hadde på bryllupsnatta, men vi får nok ikke råd. :( Vi får vel ut og spise istedet tenker jeg. Uff....hadde gleda meg så! Men, vi trenger ikke en fancy suite for og feire dagen vår. Har det godt selvom vi "bare" spiser ute og tusler hjem etter det, vi!

Glad vi ikke krever div. for og ha det bra! Jo enklere livet er, jo bedre er det!

Nå må jeg rydde litt før A kommer! Ha en god dag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe besøk på meg, gitt! :-? Hun forsov seg, så da ble det for liten tid og gjøre noe som helst! Pokker asså, jeg hadde gleda meg til det!

Jaja.....nå har KG slukt tida mi, som vanlig. Skal ha på meg noe litt respektivt tøy og sykle meg en tur på butikken, jeg.

Har lyst på godt! Og frukt! Og x-ordblad, og...... jeg haaaaater mensen! :evil:

Føler meg som en oppblåst øgle idag, og vil egentlig bare trekke dyna over hodet og glemme verden ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender en sympati for mensen-klem til MarianneE* :wink:

Vet hvordan du har det, jeg har fått besøk i dag jeg også :-? :-?

Ville egentlig bare sprette innom og si tusen takk for virkelig god hilsen i dagboken min!!! Det varmet VELDIG!! :)

Ha en så fin dag som mulig, da :blunke:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en så fin dag som mulig, da :blunke:

Koz, Lillian

Jo jøss......

Skal grille med svoger S og svigerinne H idag.

Sukk......føler meg ikke på topp for dette!

Føler ikke for og sitte på verandaen hos svigers og slette ut meg selv i et par timer, bare for og gi svigerinne H all oppmerksomheten hun krever. Og det er MYYYYYE!!!!! Hun klarer på et vis og vri alt over på segselv. Det er ufattelig slitsomt! Hun klarer og på et vis og gjøre deg så liten og ubetydelig som mulig. Hun er slik person som du godt kan være med, men da når du sjøl føler at selvtilliten din er i ferd med og renne over.

Gud bedre....gi meg styrke til dette!!!!

Jeg får vel bare la henne prate i vei om seg selv, og tenke på helt andre ting så lenge.

Hmm......hun minner meg forresten MYE om hun Hyacint Bucket i "Høy på Pæra". Det er svigerinne H i en eldre utgave! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide og gjøre seg pen, selvsikker og klar for og samtidlig viske seg ut totalt.

Oppmerksomhetstrangen hennes blir jo ikke bedre av at hun er gravid, med termin om to uker......

Uææææ........tror jeg skal nyte et par flasker rusbrus midt i trynet på henne..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei MarianneE

FØØØRST, må jeg si takk for kjempe kos hilsen i dagboken min.. Det satt jeg stor pris på. :D

Håper du kommer innom flere ganger.

Hvordan har du hatt det på grillfest i dag da??? Koste du deg? Ikke noe særlig med de mensen smertene.. Jeg har ikke hatt mensen på snart ett og etthalvt år, så jeg gruuer meg til den kommer tilbake.. :-?

Men men, det er bare en ting man må regne med! :D

Slitsomt med folk som hele tiden skal ha bedre og bedre.. Håper d klarer å heve deg over det, men det tipper jeg du klarer helt utmerket... :wink:

Har gledet meg masse til Jim Carey filmen kom ja.. Så det var morsomt å høre du anbefalte den.. Ser fram til å se den. Tar bare litt tid å komme seg på kino. Vi her helt håpløs når det gjelder kino.. Blir som regel til at vi er så treig vi må se de på video. Men denne SKAL jeg på... :ler:

Så deilig å høre at du også er forelsket.. Det er en utrolig herlig følelse.. Har det sånn jeg også, som du kanskje har fått med deg???! Kjenner det ned i lilletåa... :ler:

Vi må se oss heldige med det da.. Funnet noen som er så kompatibel med oss... :Nikke:

Jeg la inn en link til den bokklubben hvor jeg bestilte bøkene i dagboka mi.. Om du har noen bøker å anbefale meg så vil jeg være takknemmelig. Føler jeg har lest det meste jeg har blitt anbefalt nå, så alle forslag mottas med takk.

Håper du har hatt en fin dag, til tross for tante Rød har gjort sitt inntog.

Kjempe koselig dagbok du har forresten! :D

Nå har CSI begynt her, så jeg må stryte inn på stua... :ler:

Mange klemmer fra Skusla. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom visst to ganger den...

Har pokkers problemer med KG her i dag jeg.. Tar så lang tid at jeg sitter bare å tripper.. Å får feilmeldinger hele tiden.. Men men.. Jeg fikk da postet det jeg skulle..

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan! Om din svigerinne ligner på Hyacint Bucket, så har du all min medlidenhet altså!!!! for det er den ekleste damen i tvverden spør du meg!, håper du allikevel fikk en ok grillaften da!

godnatta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Må ikke gjøre deg usynlig vet du. Dersom du bare oppfører deg som deg selv har du det sikkert mye gøyere.

Katt i nettingbody ? :o

Ser det formeg der den sprader rundt som bare katter kan gjøre !

Mensen er noe herk. PMS er enda værre. Ugh.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var en opplevelse i seg selv...... :-?

H. hadde laget litt salat og dekket på ute på terrassen til svigers, så vi satt der og grilla. Vi hadde vel sittet der en tre kvarters tid og hørt på henne legge ut om barnet og graviditet og hvor slitsomt alt er o.s.v.

Svoger S. sover nesten ikke for tiden, fordi han jobber og samtidlig pusser opp leiligheten dems. (en 3-roms de har brukt tre år på og pusse opp). S. spurte Mannen om han kunne hjelpe litt til med og pusse litt sparkel o.l. idag, for det kunne jo ikke H gjøre! Stakkars....hun er jo gravid, så hun må jo bare sitte og hvile hele tida!

Svigers har vært borte nå i tre uker, og S og H har passet huset den tiden. H. hadde ikke en gang vannet plantene til svigermor, for som hun sa: "Det kan jo ikke jeg gjøre! Jeg er jo gravid!"

:frustrert::frustrert:

Igjen klarte hun og vri alle samtaler over på seg selv. Hun avbryter deg t.om. midt i en setning for og fortelle om seg selv!!!

Meg og H måtte en tur over på butikken for og kjøpe noe godt. Det ville tatt oss 10 minutter og gå, men H måtte kjøres bort. Det var ikke så bra for henne og gå i hennes tilstand, nemelig..... :roll:

Til fredagen skal jeg ha ost&kjeks kveld her, og inviterte H. Hun kunne ikke komme, for hun kunne ikke få noen til og kjøre seg. Å, sa jeg, "kan du ikke ta bussen?" Da så hun på meg og sa: Tror du jeg tar bussen? Herregud, det som er såååå kvalmt!!!!"

Åja.....og da meg og henne var inne i butikken, tar hun opp en pakke kondomer, trøkker dem oppunder nesa mi, og sier: "Skal du ha slike, og? Det ser jo ikke akkurat ut som om du og A klarer og få barn, som S og jeg skal!!" Hun sa det på spøk, men gud så lei meg jeg ble! :cry: Hun vet godt at vi er prøvere, og når hun i tillegg sitter der og forteller hvor fantastisk det er og være gravid, hvilken lykke det er og bære frem SYMBOLET PÅ ET EKTE KJÆRLIGHETSBARN!!!!! At de skulle separeres to måneder før hun ble gravid har hun nok glemt...... :-?

Var glad da vi var hjemme i halv ett tida i natt, jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Herregud, for ei heks!! Blir helt sinna her, jeg.. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare holdt meg litt unna. Samboeren din kan jo forholde seg til broren sin, men du behøver jo ikke å være hennes bestevenninne, gjør du det da?

Noen mennesker!!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ei slem dame altså!!

har du noensinne konfontrert henne med det da?

liksom si rett ut at det ikke akkurat er morsomt å spøke med diverse ting, og at kanskje verden ikke handler om bare henne. og at det faktisk er bra å bevege seg når en er gravid.. faktisk til det beste for barnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...