Gå til innhold

Robinson 2007

Meaty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra nederste link: "- Jeg fikk en tekstmelding av sønnen min etter gårsdagens episode, og han skrev at han var skikkelig imponert. Han skrev at han var stolt, og at jeg er den eneste grunnen til at folk så på «Robinson». Han vet at jeg er verdens beste pappa, sier Peter. "

Fin rollemodell må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

: :filer: Dessverre kommer nok ikke "Peter den dumme" til å skjønne sin lavmålhet, før han blir gammel og sitter på pleiehjem og blir oversett av alle, da kommer nok tårene på puta der han ligger alene om nettene..

Ikke en mann, men en mus som gjemmer sin lave intelligens bak en stor kjeft, og jo mer oppmerksomhet han får jo mer vokser egoet.

Tragisk!

Heia Alice-håper du vant! Du hadde ihvertfall fortjent det.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Busemus
slapp av folks, peter er onkel til venninna mi, og han er ikke farlig! Og han har just dradd til tyskland for å kjøpe bil, mannen som ikke har mye spenn til vanlig, så hvor fikk han dem fra? Vant robinson? Hmmmm! :lur:

Eeeh, jeg tror han har til salt på grøten, i hvert fall i følge skattelsitene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Jeg blir flau på Peter sin vegne... Oppføre seg sånn, og så på TV da!

Kanskje greit at norge får vite hvordan han er..

Nå sier han at det hele er planlagt! Kan ikke spille så sint, lyser jo gal mann ut av øynene hans.

Håper på Bente eller Alice. Kenneth er også en verdig vinner.

Robinson er over for min del..

Synes ikke det er underholding med oppførselen til Peter, blir bare flau på hans vegne, og jeg gidder ikke bli manipulert av TV3 til å se på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. og sånn som han drev å laget allianser mot andre og bablet om at dette er jo ett spill osv.

Og så fort andre spiller spillet så klikker det for han..

Minner meg igrunn litt om Valla han der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt snodig at Gunnar forsvant så lett. Hva skjedde med "hvis de ikke sender meg tilbake, så svømmer jeg ut til øya"? Han ble sikkert bestukket av TV3. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Student_*
Uff! Jeg blir flau på Peter sin vegne... Oppføre seg sånn, og så på TV da!

Kanskje greit at norge får vite hvordan han er..

Nå sier han at det hele er planlagt! Kan ikke spille så sint, lyser jo gal mann ut av øynene hans.

Håper på Bente eller Alice. Kenneth er også en verdig vinner.

Robinson er over for min del..

Synes ikke det er underholding med oppførselen til Peter, blir bare flau på hans vegne, og jeg gidder ikke bli manipulert av TV3 til å se på det..

Det er jo det som er underholdning! Det hadde blitt utrolig gørr om bare byjentene hadde vært med i serien. Foreløpig så er det helt klart at vinneren av robinson bør bli en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er underholdning! Det hadde blitt utrolig gørr om bare byjentene hadde vært med i serien. Foreløpig så er det helt klart at vinneren av robinson bør bli en mann.

Intriger er greit, sånn blir det vel alltid når mer eller mindre tilfeldige personer blir plassert sammen på den måten. MEN - det Peter driver med er ren trakassering og i min bok er det ikke akseptert!

Robinson handler ikke bare om å klare seg alene på en øde øy - da kunne TV3 sendt en og en person til hver sin øy. Det handler i stor grad også om mellommenneskelige relasjoner og jeg mener at en verdig Robinson også bør kunne praktisere dette på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! jeg har ikke sett robinson, men så 10 minutter nå. 10 minutter med Peter.

Mannen er jo dessverre gal... Selv om jeg selvfølgelig forstår at han er en drittsekk og et mareritt å være sammen med, så synes jeg litt synd på han. Det kan ikke være lett å være han, med en sånn effekt som han har på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig at Peter forsvinner i dag.

JA!! nå er han borte!!! nå skal det feires!! :ironi: :icon_smile: :icon_razz: :klem1::sol: :banantroll:

Endret av usikker_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!!

Men jeg ble sur da han fikk en sjanse til! Men da Christer sa at det ikke var en muskeloppgave skjønte jeg jo at han ikke ville klare det :fnise:

Han var jo snillere i dag, ga til og med alle jentene klem da han dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, endelig ble vi kvitt Peter! Kjente at det irriterte meg at han skulle få en ny sjanse, men heldigvis gik det "vår" vei!

Nå kan jeg se på Robinson igjen uten å irritere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...