Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en del voksne tantunger å gi til, så noen tøffe jule-kakebokser på nille, tenkte jeg skulle fylle de med litt silkepapir og legge oppi noe snop, evt sokker, dusjsepe og slike ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse kurvene er en god ide. Lurer på om jeg skal kjøpe et par slike stelton brødposer og fylle med juleknask fra Sveits og gi til svigerfamilien, for eksempel sveitsiske julekaker og sjokolade. :)

Skrevet
Er rart hvor lite man kommer på selv... :fnise:

*notere ned alt* Tusen takk!

Bilder av dere, bøker om fotografi/hvordan bli en bedre fotograf, fine rammer, etc...

  • 2 år senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...