ToveM Skrevet 21. november 2007 #101 Skrevet 21. november 2007 Jeg har en del voksne tantunger å gi til, så noen tøffe jule-kakebokser på nille, tenkte jeg skulle fylle de med litt silkepapir og legge oppi noe snop, evt sokker, dusjsepe og slike ting.
onyx Skrevet 25. november 2007 #103 Skrevet 25. november 2007 Disse kurvene er en god ide. Lurer på om jeg skal kjøpe et par slike stelton brødposer og fylle med juleknask fra Sveits og gi til svigerfamilien, for eksempel sveitsiske julekaker og sjokolade.
Gjest Jenna88 Skrevet 25. november 2007 #104 Skrevet 25. november 2007 Er rart hvor lite man kommer på selv... *notere ned alt* Tusen takk! Bilder av dere, bøker om fotografi/hvordan bli en bedre fotograf, fine rammer, etc...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå