Gå til innhold

Gavekurv med innhold


lillesky

Anbefalte innlegg

Gjest _Leela_

Aha, her fikk jeg ideer, kjenner iallefall noen hvor det vil passe med en sånn kurv. God ide å finne et tema.

Må bare nevne at min bestemor av og til praktiserer slike kurver, disse er nok ikke like godt planlagt fordi de inneholder alt fra vanlig filterkaffe til gravlys... Men det er jo tanken som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn

Til de som liker å reise kan det være artig å få en kurv med guidebøker til reisemål vedkommende liker, språkkurs-DVD (evt. gavekort på språkkurs), blader med reisetema (Vagabond), krydder/te som kommer fra reisemålet, og andre småting som er passende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne at min bestemor av og til praktiserer slike kurver, disse er nok ikke like godt planlagt fordi de inneholder alt fra vanlig filterkaffe til gravlys... Men det er jo tanken som teller.

Gravlys og filterkaffe :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, et spørsmål.. Syntes kurver er en fantastisk idé, men som student prøver man å spare i alle kriker og kroker.. Så det jeg lurer på, funker disse http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30094851 like bra som en kurv eks. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/77437500 ? Vet kurven er penest, men, den blir over 20 kr dyrere (og ja, det har noe å si på det ferdige produktet).

Er helt enig i at kurv er penest, men en liten pen eske i bølgepapp?? Funker det "nesten" like bra synted dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, et spørsmål.. Syntes kurver er en fantastisk idé, men som student prøver man å spare i alle kriker og kroker.. Så det jeg lurer på, funker disse http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30094851 like bra som en kurv eks. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/77437500 ? Vet kurven er penest, men, den blir over 20 kr dyrere (og ja, det har noe å si på det ferdige produktet).

Er helt enig i at kurv er penest, men en liten pen eske i bølgepapp?? Funker det "nesten" like bra synted dere?

Jeg hadde helt klart foretrukket esken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter litt mer med hva jeg kunne plassert i en kurv for en 13 år gammel gutt
Fikk tips i en annen tråd om parfyme. Kanskje du kan ha deo, dusjsåpe etc. fra Bodyshop?

Jeg skulle virkelig ønske noen i min familie eller vennekrets leste her... :sjenert:
Samme her. :fnise: Kan noen tipse søsteren min? :ler: Storeskyyyy!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd, gleder meg masse til jul allerede:)

Matkurv

Oppskrift på en rett som du vet mottakeren liker, eller en ny spennede en,

Så putter man oppi matvarene som trengs til matlagingen.

Er ikke så greit hvis man skal gi ferskvarer til noen som bor litt unna, men pleier å handle gaven samme dagen som den skal gies bort.Ellers kan man jo ha en kakeoppskrift og lignende.

Veldig mange bra kurv tips her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de har faktisk kurver på ikea. Får stikke innom der en tur også når jeg skal innom sandvika i morra. Har sjekka panduro her, men de har vist ingen kurver og finner heller ingen i katalogen, men 39 kroner er jo ingenting i forhold til hva andre kurver koster.

Og jeg ville nok mest trolig ikke likt den boksen det ble linket til, meg og farger/mønster er en dårlig kombinasjon hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååå!!

så koselig med gavekurver!!

eg veit ka folk kommer til å få av meg til jul :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen kurver på i fjor. De har masse fine kopper, servietter, te ++ også, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Jeg kjøpte noen kurver på i fjor. De har masse fine kopper, servietter, te ++ også, :)

Hvor hadde du kjøpt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du har ikke en kjærestekurv på lager også? :smilbla:

Dette har jeg gitt til kjæresten min, første punkt er veldig "klissete" (på flere måter :tunge1: )

-Massemasse godteri som "betyr noe" eks. kjærlighet = du er min kjærlighet, smil = du får meg til å smile, loveharts osv.

-Sjerf jeg hadde strikket (som machet vottene han fikk og ønsket seg i bursdag)

-Dvd han (og jeg) liker

-Bilde av oss

Man kan jo også gi eks.

-Abon. på blad eller bare blad

-Noe dere kan gjøre sammen

Ja, kommer ikke på noe mer, men det var det.. Ikke noe særlig tema i denne kurven da, men men..

Endret av jente89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...