Gå til innhold

Hva kjøper du for dine bokklubb-gavekort?


Bokormen

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellsippa

Jeg kjøpte blått ullundertøy til meg selv, men synes at det luktet veldig merkelig etter at jeg vasket det. Er det noen andre som har opplevd det samme?

Ellers har jeg fått 2 par lys blå angorasokker og en rød Stilton kanne. Veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenkte i grunn på at de hadde fått med seg tilbudet og dermed ser at jeg gir bort noe jeg egentlig har fått gratis jeg da....

men det blir jo ikke den enste gaven hun får så da går det nok greit. Nå har jeg i allefall puttet det i handlelkurven min på bokklubben :)

Gratis og gratis, man melder seg jo inn i en klubb, og må være medlem i et helt år. Det vil si at det krever litt av oss som har blitt medlemmer, for glemmer man å avbestille kan det fort koste penger.

Men uansett så vil jo verdien på varen være reel, og som jeg ser det så får mine nieser og nevøer en gave som har en verdi på det dobbelte av hva vi ellers bruker å kjøpe for. Det vil si at vi bruker å kjøpe for ca 200, men nå får de en gave som ville kostet ca 400. Så egentlig blir det en vinn vinn situasjon.

Endret av Piper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte blått ullundertøy til meg selv, men synes at det luktet veldig merkelig etter at jeg vasket det. Er det noen andre som har opplevd det samme?

Ellers har jeg fått 2 par lys blå angorasokker og en rød Stilton kanne. Veldig fornøyd med det.

Har to sett med lyseblått ullundertøy, og alt luktet kun våt ull da jeg hadde vasket det. Men det er jo naturlig, siden det er ull. Husk at ull ikke skal ha skyllemiddel, med mindre det inneholder lanolin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere nevner gavekort i flertall?? Hvordan får dere til det? Har meldt meg inn i den som heter noe med nye bøker. Fått ett gavekort. og nå ser jeg at de ikke tilbyr 1000kr lenger...

Endret av Ludvig sin mamma :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere nevner gavekort i flertall?? Hvordan får dere til det? Har meldt meg inn i den som heter noe med nye bøker. Fått ett gavekort. og nå ser jeg at de ikke tilbyr 1000kr lenger...

Da tilbudet om gavekort på 1000 kr for innmelding kom, kunne man melde seg inn i så mange bokklubber man ville, og få gavekort for alle. Etterhvert ble dette begrenset til tre, og så til ett, og nå tror jeg det tilbudet ikke gjelder lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått:

- Tre nøtter til Askepott (DVD) :hjerte:

- En kriminelt god jul (skal kose meg med den i juletida)

- Et glass melk takk av Herbjørg Wassmo (ikke lest den enda, men har hørt at den er bra)

- 365 middager på en halv time (ikke 100% fornøyd med denne, så skal bestille den rutete kokeboka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjellsippa
Har to sett med lyseblått ullundertøy, og alt luktet kun våt ull da jeg hadde vasket det. Men det er jo naturlig, siden det er ull. Husk at ull ikke skal ha skyllemiddel, med mindre det inneholder lanolin.

Det er en annen lukt enn ull-lukt. En merkelig stram lukt som er der selv om undertøyet er tørket. Får håpe den forsvinner etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte:

rosa ullundertøy

rosa ullstrømper

sort stelton brødpose

to ildfaste former

ullpledd

hvit silkenattkjole

sort treningsbukse (julepresang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter fremdeles på mine ting...

de første ble registert utsendt den 23 oktober.. men har bare fått 1 av de tingene jeg bestilte da.. (totalt 8 varer)... begynner å bli litt utålmodig der ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Jeg så de hadde sendt avgårde et sett med ullundertøy til barn nå! Men jeg mangler fremdeles et blått barnesett, et sort voksensett, og 5 sett modus sengetøy. :sjenert:

Jeg skulle ønske det kom masse nytt snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere vi kan bruke gavekortene på bøker fra 2007 i januar??

Håper på det... Men er litt usikker på om jeg kommer til å ha igjen noen gavekort da. De går jo unna mye fortere enn jeg hadde tenkt.

Nå har jeg fått bestillt meg den nyeste Harry Potter filmen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte DVD-serien 'Det var en gang et menneske', samt ny termos. Har enda penger igjen, så vi kommer nok til å se etter noen barnebøker vi kan vi i gave til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg kommer til å bestille en del pensumbøker, sesong 2 av "Prison break", en heklebok, en sveiveradio og kanskje en salatbolle og ildfaste former. Sveiveradioen blir kanskje en julegave til samboeren, og kjøkkenutstyret kan bli en slags fellesgave til oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen fler ting igår med det siste gavekortet mitt:

1 stk. 7 x 7 slag

1 stk. DVD Berlinerpoplene

1 stk. Kjøkkentips

1 stk. En kriminelt god jul

1 stk. Hvordan koke vann

1 stk. Geirs univers

Nå gleder jeg meg til å snart få fler pakker i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...