Gå til innhold

Hva kjøper du for dine bokklubb-gavekort?


Bokormen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mulle_*
Noen som har kjøpt seg Radio for gavekortet? eller for penger da?

hvor mange forskjellige har bokkluben og er de noe bra?

finner en radio mus, og den brune du kan får som vervepremie, en hvit, men det finnes sikkert flere? noen som vet ?

søk på radio gir 2000 treff så det er umulig å lete

Det finnes hvertfall en sveiveradio under villmarksklubben. Som får strøm når man sveiver.

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do

Har bestilt den, men ikke fått den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke sånn tidligere at man kun kunne velge et bestemt antall (norske/oversatt til norske) bøker fra 2007 til å bruke pr gavekort?

Jeg får beskjed om at jeg overhodet ikke kan bruke gavekortet på en bok som er utgitt i år. Kjedelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lesehest

Har fått noen bøker om tegning, linduken med 6 servietter, det hvite ullpleddet, og et stort sengeteppe. Er kjempefornøyd med alle tingene, spesielt ullpleddet! Ble varm på bena med en gang. Blir nok mange kosekvelder foran tv'n med dette pleddet over meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn tidligere at man kun kunne velge et bestemt antall (norske/oversatt til norske) bøker fra 2007 til å bruke pr gavekort?

Jeg får beskjed om at jeg overhodet ikke kan bruke gavekortet på en bok som er utgitt i år. Kjedelig. :(

Betingelsene da jeg meldte meg inn var ingen bøker fra 2007 oga maksprisen og maks 3 norske bøker totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn tidligere at man kun kunne velge et bestemt antall (norske/oversatt til norske) bøker fra 2007 til å bruke pr gavekort?

Jeg får beskjed om at jeg overhodet ikke kan bruke gavekortet på en bok som er utgitt i år. Kjedelig. :(

Nei, det er totalt 3 norske bøker, og ingen fra 2007 p.g.a. maksprisavtalen. Det haar det vært hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått:

Rosa ullundertøy og ullsokker- veldig deilig, varmt og godt!

Svart Stelton brødpose- fin

kremfarget silkenattkjole- veldig fin og behagelig

Treningsbukse- fin

Skal hente pledd i dag, og så venter jeg fremdeles på de ildfaste formene, en steltonkanne og en treningstopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betingelsene da jeg meldte meg inn var ingen bøker fra 2007 oga maksprisen og maks 3 norske bøker totalt.

Nei, det er totalt 3 norske bøker, og ingen fra 2007 p.g.a. maksprisavtalen. Det haar det vært hele tiden.

Takk for svar!

Enda så mye det har vært skrevet om det, har jeg klart å misfortå. :klaske:

Hittill har jeg bare bestilt filmer og bøker, men lurer på om jeg skal bestille et av de A&C-smykkene. Har sett de på ordentlig i en butikk, og noen av de var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i enda en klubb og kjøpte dette for det nye gavekortet:

Bok:

Fritt vilt av Jennifer Weiner

Dvd'er:

Bones - Sesong 2

Inspector Lynley Vol. 3

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du melde deg inn i mer enn en klubb, eller gjorde du det i en annens navn?

Fikk melde meg inn i mer enn en kkubb tydeligvis, for jeg har brukt samme navn. Har registert meg i tre klubber den siste uka og alle tre er oppført når jeg går på "medlemskap" på "din side". Har også fått gavekort fra hver klubb jeg har meldt meg inn i.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er litt drevne...

Jeg har også meldt meg inn i flere klubber de siste dagene og har mottatt gavekort fra alle sammen. Har bestilt masse masse, brukt gavekortene og fått kvittering på mail som stemmer med den summen som stod på min side da jeg la inn gavekortene.

Så er spørsmålet: oppdaga begrensningen først nå da jeg leste om det her. Betyr det at jeg vil få fullprisfaktura sendt med alle varene da? Bortsett fra det første gavekortet altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint Lilli1979! Jeg har også fått flere gavekort etter begrensingen om en klubb og det har gått helt fint å få varene uten å betale for dem:)

Nå brukte jeg et gavekort på 750 kr til dette:

- 6 dekkebrikker

- Salt og pepperkvern

- Bok: Hobbiten - Tolkien

- Pilates treningssett med matte, dvd, cd og treningsstrikk.

Nå har jeg et gavekort igjen på 1000 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh!

Takk for svar Miss Ariel:)

Men nå fikk jeg plutselig litt hetta igjen... for jeg ser at jeg har glemt å logge meg ut av en bokklubb og inn i en annen før jeg brukte gavekort nummer to... klipte gavekortkoden fra mailen og limte bare inn i kassa... så nå har jeg jo i teorien brukt to gavekort i samme klubb.

Bestillingen gikk forsåvidt gjennom, og jeg fikk brukt gavekortet.. men det blir spennende å se hvordan det går...

Noen andre som har gjort som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil gjerne høre flere "anmeldelser"! :jepp:

Spesielt interessert i å høre hva dere synes om Geysir-kaserollene (de knallgode er ikke interessante for meg), bestikket, sengesett, og ullpledd (de har ikke Skudesnes-pleddet lenger :gråte: ) men tar gjerne imot andre tips også. :fnise: Er jo så mye fint der. :dåne:

Nå har jeg ett igjen! Vet ikke heelt hva jeg skal bruke det på enda. Vet at jeg vil ha en stelton svart brødpose, kakeformen og veronica vil dø av coelho.
Veronica vil dø er kjempefin! :jepp: Anbefales!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...